هواداران تراکتور جوی کم نظیر و زیبا را در ورزشگاه یادگار امام تبریز به وجود آوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا به ضرورت همراهی زائران حاضر در کنگره عظیم اربعین حسینی با پلیس و تاکید کرد.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی گفت: ما سربازان را تا سه سال مورد رصد قرار می‌دهیم و هدایت و تسهیل‌گری خواهیم داشت تا با توجه به آموزش‌های مهارتی فراگرفته شده به اشتغال پایدار برسند.
طرفداران تراکتور برای تماشای بازی مقابل ستارگان سپاهان اصفهان به دنبال حضور در استادیوم نقش جهان و همراهی و حمایت از تیم خود هستند.
الاهلی مذاکرات خود با لوچیانو اسپالتی را آغاز کرده تا سرمربی سابق ناپولی را به خدمت بگیرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همراهی نکردن مردم با اغتشاشگران، اقتدار کشور را رقم زد و تحولاتی که در ارتباط با کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی اتفاق افتاده، محصول سربلندی مردم ونظام است.
سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیاتی عالی‌رتبه شامل معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به کنیا سفر کرده در محل کاخ ریاست‌جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی رئیس جمهور کنیا قرار گرفت.
ماجرای علیرضا بیرانوند با امضای قرارداد دو ساله او و پرسپولیس به پایان رسید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در سفر دو روزه رئیس جمهور کشورمان به کشور اندونزی در راستای تعمیق و گسترش روابط با کشورهای قاره آسیا همراهی می کند.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: هماهنگی ۳ قوه باید در جهت حل مشکلات مردم باشد و در عین حال قطعاً منظور از همراهی مجلس، سکوت نیست اما لازم است بر اساس توان دولت موضع‌گیری شود.
شصت و دومین مرحله از طرح مشترک «کاشف و رعد» فرماندهی انتظامی پایتخت با حضور شرکت ایساکو برگزار شد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان می‌توانند با تعیین چشم‌اندازی مشترک به توسعه صادرات در بازار اوراسیا دست یابند.
این خبر کذب را برخی خبرنگاران غربی در توئیتر منتشر کرده بودند که پیرو آن برخی کانال‌های داخلی نیز بدون بررسی صحت خبر آن را منتشر کردند.
محمد امین حزباوی، مدافع فولاد به اردوی تیم جوانان ایران در شهر فرغانه اضافه شد و از امروز در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد.
کادرفنی پرسپولیس بابت همراهی هافبک شماره 88 سرخپوشان در جدال با سپاهان رضایت داد.
نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف همراهی زلزله‌زدگان منطقه شمالغرب، تعداد ۷۵۳ دستگاه بخاری برقی و یک محموله شامل اقلام خوراکی را به خوی ارسال کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مسئولان باید بدانند، عدم همراهی مردم با اغتشاشگران به معنای رضایت آن‌‎ها از وضع موجود نیست؛ مردم از گرانی‌ها و نابسامانی‌ها گلایه‌مند هستند.
مهاجم کم‌نظیر دنیای فوتبال پس از گلزنی از روی نقطه پنالتی برابر قرانسه، شاید آخرین شادی پس از گلش در جام‌های جهانی را انجام داد.
علی رضوانی ورزشکار ترای اتلون ایران در مسابقات قهرمانی جهان ابوظبی مسابقه را به پایان نرساند.
رئیس کمیته امداد از همراهی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مددجویان تقدیر کرد و گفت: در برخی بانک‌ها بیش از ۷۰ درصد اعتبارات مصوب، جذب شده است.
وزارت خارجه ژاپن اعلام کرد این کشور از رویکرد ادعایی آمریکا در قبال به کارگیری سلاح هسته ای به طور جدی حمایت می کند.
محمد خدابنده لو چند دقیقه پس از ورودش به زمین مسابقه توانست در عرض دو دقیقه دبل کند.
پیش از عربستان، آمریکا، انگلیس و ناتو نیز در اقدامی هماهنگ این حمله ادعاییی را محکوم کرده بودند. انگلیس در بیانیه‌ای مدعی شده بود که مرکز امنیت ملی سایبری این کشور با اطمینان قریب به یقین هکر‌های مرتبط با جمهوری اسلامی را مسئول حمله سایبری گسترده به نهاد‌های دولتی آلبانی در ماه ژوئیه امسال می‌داند.
بعد از درخواست روز گذشته باشگاه پرسپولیس برای صدور ITC شیخ دیاباته، فدراسیون قطر آن را صادر کرده است.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت همدلی دولت و مجلس برای حل مشکلات کشور، از کیفیت روابط دولت مردمی و مجلس شورای اسلامی ابراز خرسندی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ