نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: هماهنگی ۳ قوه باید در جهت حل مشکلات مردم باشد و در عین حال قطعاً منظور از همراهی مجلس، سکوت نیست اما لازم است بر اساس توان دولت موضع‌گیری شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان الکویت کویت به منظور آماده سازی برای حضور در مسابقات باشگاه‌های عرب وارد ابها عربستان شد.
وزیر امور خارجه کشورمان همراه با یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی به منظور شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه گروه بریکس وارد کیپ‌تاون در آفریقای جنوبی شد.
وزیر امور خارجه کشورمان همراه با یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی به منظور شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه گروه بریکس وارد کیپ‌تاون در آفریقای جنوبی شد.
در پی گروگان گیری ۲ نفر زن از استان کرمان توسط اشرار و انتقال آنان به خاش و دستور مرجع قضایی به ماموران اداره کل اطلاعات استان، بلافاصله عملیات با همراهی و پشتیبانی پلیس این شهرستان به منظور رهایی گروگان‌ها انجام می‌شود.
احسان پهلوان بعد از پشت سر گذاشتن دوران سرما خوردگی، حالا می‌تواند فولاد را در ادامه مسابقات لیگ برتر همراهی کند.
با رسیدن به روز‌های پایانی اسفند ماه سفر‌های نوروزی آغاز می‌شود. به همین منظور لیستی از شمار‌های ضروری که ممکن است در طول سفر‌ها به آن‌ها نیاز داشته باشید را برایتان آورده‌ایم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه ایران به همراه اعضای هیات مدیره در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص انجام تعامل و افزایش همکاری های فی مابین به گفتگو نشست و تفاهم نامه همکاری بین شرکت سایپا و بانک قرض الحسنه ایران به امضا رسید.
رئیس فدراسیون بسکتبال به منظور همراهی تیم ملی در انتخابی جام‌جهانی عازم ژاپن می‌شود اما پیش از آن به منظور انجام برخی مذاکرات سفری به ترکیه خواهد داشت.
مشکلات اقتصادی کشور در حالی ادامه دارد که به‌نظر می‌رسد همچنان ابراهیم رئیسی مصرّ است معاون اولش در برنامه‌های اقتصادی دولت محوریت داشته باشد و حتی در جلسه سران قوا هم محمد مخبر را همراه خود دارد. منصور حقیقت‌پور، نماینده سابق مجلس نهم در گفت‌وگویی که با هم‌میهن داشت، معتقد است: «محمد مخبر با کارنامه خوبی به دولت نیامده و کشور ما از ناکارآمدی در استفاده از پتانسیل‌ها آسیب دیده است؛ موضوعی که فقط با حضور مدیران کارآمد حل خواهد شد.»
یک اپلیکیشن موبایل، بستری بسیار مناسب برای رسیدن به تمام استراتژی‌های کوتاه مدت و بلندمدت کسب و کار‌ها است، بنابراین بانک"ایران زمین" به منظور ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد سرویس‌های جدید در همراه بانک فراز، نسخه جدید این پلتفرم را جهت نصب در دسترس مشتریان خود قرار داده است.
مدیرعامل گروه سایپا به همراه چند تن از معاونین خود به منظور توسعه همکاری‌ها به چین سفر کرده است.
هدف از نصب کنتور هوشمد روی تابلو‌های تبلیغاتی مدیریت میزان مصرف آن‌ها است، آن‌طور که کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این خصوص گفته، در راستای اجرای طرح‌های مدیریت مصرف انرژی در شهر تهران، با همکاری متقابل این شرکت و شهرداری تهران به منظور جلوگیری از هدررفت برق، روشنایی تابلو‌های تبلیغاتی منصوبه در سطح پایتخت، پایش و با همراهی سازمان زیباسازی شهرداری تهران و شرکت‌های تبلیغاتی، روشنایی این تابلو‌ها تا حد ممکن تعدیل و کاسته شد.
به منظور بازدید از شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری و دیدار با کارکنان شاغل در منطقه، معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی با هیئت همراه به این استان ها سفر کردند.
وزارت ارتباطات به منظور تولید سیستم عامل بومی فراخوانی منتشر کرده و از تولیدکنندگان سیستم عامل موبایل دعوت به همکاری کرده است. این فراخوان درحالی منتشر شده است که کسب‌وکارها با مشکلات پیش‌آمده از فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. از طرفی تجربه‌های ناموفق می‌گوید، این مدل تولیدات بومی استقبال کاربران را به همراه ندارد.
شهردار منطقه ۲ تهران از راه‌اندازی سومین همراه سرای بیمار به منظور اسکان بلندمدت همراهان و بیمارانشان در محله طرشت خبر داد.
جدی‌ترین و محتمل‌ترین سناریویی که گمانه می‌رود در رونمایی از طرح جدید حجاب عمومی ارائه شود، اعمال محدودیت‌ها و احتمالا جرایمی ویژه برای افراد بی‌حجاب است. این سناریو به منظور بازگشت وضعیت حجاب عمومی زنان به وضعیت قبل از آغاز ناآرامی‌های اخیر کشور با بهره‌گیری از اعمال قدرت نرم است. بدین معنا که بدون هر گونه استفاده از مواجهه فیزیکی و تنبیهی مستقیم، افراد از طریق کی سری مجازات هوشمندِ نظارتی، اصطلاحا روسری‌ها را مجددا بر سر کنند. اما این سناریو نیز در دو حالت امکان اجرایی شدن دارد
هبه دِ بونافینی که دو پسرش در دوران حاکمیت نظامیان بر آرژانتین ناپدید شده‌اند، سال‌ها به همراه گروهی دیگر از زنان آرژانتینیِ فرزند گم کرده علیه دیکتاتوری نظامی و برای یافتن حقیقت درباره سرنوشت این افراد تلاش و مبارزه کرد. هبه دِ بونافینی سال ۱۹۷۷ میلادی مادرانی که فرزندانشان در همان نخستین سال حکومت نظامیان مفقود شده بودند را متحد کرد و برای تظاهراتی به همین منظور مقابل ساختمان ریاست جمهوری این کشور گردهم آورد.
توییتر بالاخره نقص مهم ارائه تیک آبی با سرویس بلو را پذیرفته و به همین منظور می‌خواهد از برچسبی تحت عنوان Official به همراه یک تیک خاکستری جدید استفاده کند.
ایالات متحده، چین و سایرین در حال رقابت برای استفاده از ویژگی‌های عجیب ذرات کوانتومی به منظور پردازش اطلاعات به روش‌های جدید قدرتمند هستند فناوری‌ای که می‌تواند مزایای عمده اقتصادی و امنیت ملی را برای کشورهایی که بر آن تسلط دارند به همراه داشته باشد.
وزارت خارجه روسیه از صادر شدن ویزا برای وزیر خارجه این کشور و برخی از اعضای هیئت همراه وی به منظور مشارکت آن‌ها در نشست مجمع عمومی سازمان ملل خبر داد.
به منظور قدردانی از مهمان نوازی ساکنان شهرهای مرزی از زائران امام حسین (ع)، یک گیکابایت اینترنت هدیه ۷ روزه از سوی همراه اول برای آنها فعال شد.
گنجاندن لیمو به همراه نمک در رژیم غذایی، مخصوصا زمانی که به منظور بهبود فرایند ویروسی یا تسهیل هضم مصرف شود، مشکلی ندارد، اما استفاده بیش از حد از این ترکیب ممکن است اثرات منفی بر بدن بگذارد.
با حضور مسئولان بنیاد نیکوکاری یاس وابسته به گروه مالی گردشگری و جمعی از مقام های محلی، سه مدرسه در سه روستای استان لرستان افتتاح شد.
برخی گفته‌اند که آیت‌الله جنتی عامل رد صلاحیت برخی چهره‌های سرشناس در شورای نگهبان است؛ آیت‌الله حسینی در این باره گفت: اگر منظور برخی، صلابت و حساسیت همراه با قاطعیت آیت‌الله جنتی برای حراست از کیان انقلاب اسلامی است باید گفت که این مهم، نه ضعف بلکه قوت و نشانه تدین آیت‌الله جنتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ