رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا به ضرورت همراهی زائران حاضر در کنگره عظیم اربعین حسینی با پلیس و تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه بر ضرورت همراهی سازنده گرجستان برای برقراری امنیت در منطقه قفقاز تاکید کرد.
ثبت دقیق شماره تلفن همراه هر یک از زائرین اربعین در اطلاع‌رسانی‌های مهم و ضروری، امور گمشدگان و ارتباط هم‌گروهی‌ها در پیاده‌روی اربعین، بسیار حائز اهمیت است بنابراین توسط زائران باید هنگام ثبت نام در سامانه سماح به این موضوع دقت لازم صورت پذیرد.
یک متخصص زنان گفت: لکه بینی چه در بارداری طبیعی و چه آی وی اف به معنای ضرورت پی گیری وضعیت سلامت جنین است که در آی وی اف باید بسرعت از طریق سونوگرافی انجام بشود. اما لزوما این عارضه در هر نوع بارداری با خطر از دست دادن جنین همراه نیست.
برخی بیماری‌ها با تغییرات شکل ناخن همراه هستند. گاهی تغییر جدیدی که در شکل ظاهری ناخن‌های دست ایجاد می‌شود می‌تواند نشانه‌ای از کمبود ریزمغذی‌ها در بدن ما باشد.
نباید به بهانه کار فرهنگی از اجرای قانون حجاب و مقابله با هنجارشکنان دست برداشت چنانکه نباید با اهتمام به اجرای قانون حجاب از فعالیت‌های تبیینی، فرهنگی و اقناعی و گفتمان‌سازی غافل شد. باید در این دو زمینه همزمان اقدام شود. البته رعایت ضوابط قانونی و موازین شرعی در هر دو زمینه ضرورت دارد، ولی از تبلیغات بی‌اساس و جوسازی‌های دشمنان نهراسید و در اجرای قانون و حکم الهی با صلابت و شجاعت همراه با حکمت و درایت اقدام کرد و از هیچ اقدام مثبتی فروگذار نکرد. زیرا این مطالبه جدی همه اقشار جامعه بویژه بانوان ماست.
سمنان- دبیر ستاد ملی جمعیت کشور با اشاره به تاکید دولت برای کاهش دغدغه‌های فرزندآوری، گفت: جمعیت موضوعی است که نیازمند عزم ملی و همراهی بیشتر مسئولان دارد.
یک فعال صنفی حوزه واردات تلفن همراه با بیان اینکه رویه واردات از محل صادرات خود بسیار فسادزا بوده است، گفت: این رویه بازرگانان را مجبور به استفاده از کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای کرده است.
بانک ملی ایران تاکید دارد مشتریان و متقاضیان واجد شرایط دریافت ارز مسافری باید پیش از انجام سفر و زمان دریافت ارز، حواله ارزی مورد نظر خود را دریافت کنند.
وزیر خارجه مجارستان اعلام کرد که با توجه به ضرورت ادامه همکاری با روسیه در بخش ساخت نیروگاه اتمی، این کشور مخالف وضع تحریم علیه بخش انرژی روسیه است.
ضرورت تعیین «رگولاتور» مشخص و مستقل برای حوزه اعتباری و استفاده از ظرفیت اپراتورهای تلفن همراه از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در پنل تخصصی مکانیزم‌‎های اعتباردهی در نمایشگاه تراکنش ایران بود.
ضرورت تعیین «رگولاتور» مشخص و مستقل برای حوزه اعتباری (BNPL) و استفاده از ظرفیت اپراتورهای تلفن همراه از جمله مهم‌ترین مباحث مطرح شده در پنل تخصصی مکانیزم‌‎های اعتباردهی در نمایشگاه تراکنش ایران بود.
ضرورت تعیین «رگولاتور» مشخص و مستقل برای حوزه اعتباری (BNPL) و استفاده از ظرفیت اپراتورهای تلفن همراه از جمله مهم‌ترین مباحث مطرح شده در پنل تخصصی مکانیزم‌‎های اعتباردهی در نمایشگاه تراکنش ایران بود.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سوزباد در ارتفاعات استان اشاره کرد و بیان داشت: در صورت ضرورت به حضور در جاده‌های کوهستانی به رانندگان توصیه می‌شود از میزان سوخت خودرو و همراه داشتن داشتن تجهیزات زمستانی مطمئن باشند.
به دنبال سخنان اخیر مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر ضرورت تبیین دیدگاه‌های صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی در راستای نحوه عرضه خودرو و کنترل قیمت‌ها در بازار، جمعی از فعالان رسانه‌ای حوزه اقتصاد و صنعت خودرو در بیانیه‌ای اعلام کردند: با توجه به فضای ملتهب حاکم بر بازار خودرو کشور، لازم است تا استادان دانشگاه، صاحب‌نظران و اقتصاددانان، با تبیین راهکارهای اثربخش و اظهارنظر در زمینه سامان‌دهی بازار و روند عرضه و تقاضا، مسوولان ذیربط را برای تصمیم گیری صحیح و عادلانه همراهی و یاری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه در این ایام توقف فعالیت کوه‌نوردی حتی برای کوهنوردان حرفه‌ای ضروری است، گفت: همچنین مدیریت در مصرف انرژی نیز اهمیت بسیاری دارد و لازم است که مردم نیز با این موضوع همراهی کنند.
احد ازادی خواه گفت: اگر برنامه ریزی دقیق همراه با ایجاد امکانات ضروری در اختیار کشاورزان قرار گیرد منجر به خودکفایی می شود.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت اطلاع رسانی درست، شفاف و به هنگام از خدمات دولت برای جلب اعتماد عمومی، همراه کردن مردم با اهداف و سیاست های کلان کشور و ارتقای سرمایه اجتماعی تأکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی گفت: همراهی مردم در تحول سازی، اصلی ضروری است و نبود این همراهی، منشاء بسیاری از عدم موفقیت دولتمردان است؛ به طور مثال دکتر احمدی نژاد با وجود اینکه از معایب یارانه عمومی آگاه بود ناچار به تخصیص آن شد یا دکتر روحانی با وجود اینکه همه از هدفمندی یارانه‌ها و حذف دهک‌های بالایی و سوق دادن ارز حاصله از حذف این دهک‌ها به سمت تولید سخن می‌گفتند تنها به خاطر عدم همراهی عمومی همراهی نکرد.
رشت- صادرات محصولات کشاورزی همیشه با برخی مشکلاتی همراه بوده که کیوی به عنوان یکی از محصولات باغی گیلان نیز از آن مستثنی نیست لذا به گفته کارشناسان نیازمند تدوین سند جامع بهره برداری هستیم.
رئیس جمهور گفت: مسائل فرهنگی اقتضا می‌کند همراه با اقناع سازی باشد و باید به سوالات و شبهات هم پاسخ داده شود.
رئیس جمهور گفت: مسائل فرهنگی اقتضا می‌کند همراه با اقناع سازی باشد و باید به سوالات و شبهات هم پاسخ داده شود.
وقتی تعداد خودروهای ناوگان زیاد می شود مدیریت آنها تبدیل به یکی از چالش‌های هر سازمانی می‌شود؛ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم ضرورت استفاده از سیستم مدیریت ناوگان چیست.
نازی معینی، فلوشیپ جراحی پستان و عضو هیأت علمی پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی در پاسخ به این سوال که در ارزیابی اولیه توده‌های سرطانی پستان انجام چه آزمایش‌هایی ضرورت دارد، گفت: به غیر از سونوگرافی، ماموگرافی و نمونه برداری، بقیه آزمایش‌ها بنا به میزان پیشرفت بیماری متفاوت خواهد بود؛ برای مثال اگر بیماری با علائم پیشرونده به دیگر اعضای بدن همراه باشد، اسکن ریه و اسکن استخوان نیز درخواست خواهد شد.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت همدلی دولت و مجلس برای حل مشکلات کشور، از کیفیت روابط دولت مردمی و مجلس شورای اسلامی ابراز خرسندی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ