ماجرای علیرضا بیرانوند با امضای قرارداد دو ساله او و پرسپولیس به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیرانوند با همراهی وحید امیری و با کت و شلوار رسمی وارد ساختمان پرسپولیس شده است.
ورزشگاه خانگی استون ویلا برای مسابقات بزرگ سوپرکراس با تغییرات قابل توجهی همراه شده است.
امیرعبدالهیان نوشت: به سهم خود از ایشان (علیرضا قربانی) و هنرمندان همراهش تقدیر و بهترین‌ها را برایشان آرزومندم.
رئیسی با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکارعمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و مؤثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.
رئیسی با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکارعمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و مؤثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.
رئیس جمهور با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکار عمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و موثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.
تیم ملی کشورمان در حالی شب گذشته(جمعه هشتم اردیبهشت ماه) عازم ازبکستان شد که سرمربی تیم ملی از همراهی ملی‌پوشان بازماند.
سردار آزمون با وجود دعوت از سوی امیر قلعه نویی حاضر به حضور در اردوی تیم ملی و همراهی ایران در بازی با روسیه نشد.
اسم امیر زمانی دوباره در فضای ورزشی ایران مطرح شد که خبر رسید به همراه وریا غفوری بازداشت شده‌اند. هرچند بعد‌ها مشخص شد او زودتر از وریا غفوری و در جریان اعتراضات شهر اصفهان بازداشت شده است. آن زمان مشخص شد که پای امیر نصرآزادانی در پرونده شهیدشدن سه نفر از نیرو‌های امنیتی در اصفهان به میان کشیده شده و شایعه حکم اعدام او به اتهام محاربه هم به‌همین‌دلیل در فضای مجازی مطرح شد
شیخ تمیم امیر ‎قطر پس از پیروزی ‎مغرب بر اسپانیا آنقدر خوشحال شد که همراه با تماشاچیان شروع به شادی کرد.
پاین مرحله گروهی در قطر که با حذف 16 تیم از جام جهانی همراه شد برای برخی بازیکنان خیلی سخت‌ و تلخ‌تر از سایرین تمام شد.
اغراق نیست اگر بگوییم وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. شاید بسیاری از اهالی فوتبال امیری را در تورنمنت روسیه با آن تونل معروفی که از بین پا‌های پیکه ایجاد کرد به خاطر بیاورند، اما اگر یک بار دیگر فیلم سه بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال را مرور کنید به این مهم پی خواهید برد که وحید امیری همراه با امید ابراهیمی بهترین بازیکنان تیم ایران در آن تورنمنت بودند.
اگر بگویند امام و پیشوای ما امام خمینی و رهبری معظم انقلاب است پس این‌همه همراهی با فتنه اخیر و فتنه‌های قبلی برای چیست؟ برای درگذشت مهسا امینی توییت می‌زنند آن را فاجعه اعلام می‌کنند، اما برای شهادت ده‌ها تن از شهدای اخیر که به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیدند حتی یک اظهار تأسف هم نمی‌کنند.
امیر قطر صبح امروز (پنج شنبه) همراه با انبوهی از نمازگزاران، نماز استسقاء را برای طلب باران در الوجبه اقامه کرد.
وکیل مدافع خانواده مهسا امینی گفت: من به همراه علی رضایی دیگر همکارم وکالت اولیای دم پرونده مهسا امینی را برعهده گرفتیم. روز دوشنبه یکی از ما (آقای رضایی) در دادسرای جنایی حضور یافت و توضیحاتی را به آقای شهریاری ریاست دادسرای جنایی داد و پس از آن بازپرس ویژه پرونده از وکیل پرونده و پدر و برادر و خاله مهسا امینی تحقیق کردند.
رئیس فدراسیون کاراته با استعفای اشرف امینی مخالفت کرد تا وی صبح امروز به همراه تیم ملی راهی ترکیه شود.
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع «مهسا امینی» را پیگیری می‌کنیم اما از مردم می‌خواهیم از همراهی با فتنه‌گران پرهیز کنند.
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع «مهسا امینی» را پیگیری می‌کنیم اما از مردم می‌خواهیم از همراهی با فتنه‌گران پرهیز کنند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان به همراه استاندار با خانواده مرحومه مهسا امینی دیدار و گفت‌وگو کرد.
اولین تمرین تیم‌ملی در اتریش با حضور وحید امیری در تمرینات گروهی همراه بود.
«پذیرش اینکه یک دختر ۲۲ ساله به همراه خانواده برای گردش و مهمانی به تهران آمده باشد، و با سرنوشت مهسا مواجه شود، برای افکار عمومی مطلقا قابل پذیرش نیست. او هم دختر ما است. بنابراین، چنین رخدادی تبعات بسیار منفی بر روان جمعی شهروندان ایرانی برجای خواهد گذاشت، اما کسی نیست که حداقلی از پاسخ‌گویی را نیز داشته باشد.»
انتخابات خانه سینما اخیراً برگزار شد که در نهایت با رای گیری و تعیین هیات مدیره متشکل از علی لقمانی، رسول صدرعاملی، محمد مهدی عسگرپور و مسعود امیری تیرانی، علی دهکردی، حبیب اسماعیلی و علیرضا حسینی به عنوان اعضای اصلی و جابر قاسمعلی و امیرحسین اثباتی به عنوان اعضای علی البدل همراه شده بود.
۲۵ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ذوب آهن اصفهان با حضور ۷۲ درصد از سهامداران برگزار گردید. گزارش نبض بورس بورس از این مجمع را بخوانید.
اما همان گونه که تعامل و همفکری بین قوا امری منطقی بوده، استقلال و قوا هم قاعده و اصل لازم الاجرایی بوده و در این میان، نباید انتظار داشت که این همراهی و همفکری، رنگی از تبعیت محض به خود گرفته و صد در صد قوا را مسلوب الاختیار نمود و اگر مجلس یا نمایندگان مجلس در صدد سوال و استیضاح از وزیر یا مقام دولتی برآمدند، آن را نشانه تقابل این دو نهاد دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ