بعد از درخواست روز گذشته باشگاه پرسپولیس برای صدور ITC شیخ دیاباته، فدراسیون قطر آن را صادر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حضور نماینده آسیا و برای دومین بار متوالی لغو شد اما اینبار با همراهی و موافقت اعضا و عنوان کردن «تنفس»!
مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حضور نماینده آسیا و برای دومین بار متوالی لغو شد اما اینبار با همراهی و موافقت اعضا و عنوان کردند «تنفس»!
رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد که با همراهی وزارت ورزش بزودی اتفاقات پشت پرده مثبت شدن تست دوپینگ دو تکواندوکار رو خواهد شد.
رئیس فدراسیون بسکتبال به منظور همراهی تیم ملی در انتخابی جام‌جهانی عازم ژاپن می‌شود اما پیش از آن به منظور انجام برخی مذاکرات سفری به ترکیه خواهد داشت.
عدم اعزام ناهید کیانی به گرندپری ریاض از سوی فدراسیون تکواندو با روایت‌های متعددی در این مدت همراه بوده است و اقدام اخیر ملی‌پوش کشورمان نشان می‌دهد که او قصد ادامه همراهی تیم ملی را ندارد.
کمیته انضباطی مدیرعامل نفت مسجدسلیمان را یک جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.
محرومیت سه جلسه ای روبرت لواندوفسکی از همراهی بارسلونا توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید شد.
تیم هوتن قائمشهر به دلیل امتناع دو کشتی‌گیر از همراهی این تیم در مبارزه‌های پایانی از آنها به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت خواهد کرد.
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، همراه تیم ملی راهی قطر نشده است. او به همین خاطر در سمینار سالانه افسران صدور مجوز حرفه‌ای شرکت کرد.
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال همراه تیم ملی راهی قطر نشده است. او به همین خاطر در سمینار سالانه افسران صدور مجوز حرفه ای شرکت کرد.
در حالی که فراخوانی برای بدرقه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر از سوی مردم ، توسط فدراسیون و وزارت ورزش منتشر نشده بود، امروز عکس هایی از همراهی اتوبوس تیم ملی با ماشین های شخصی و اهتزار پرچم منتشر شد!
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بامداد روز دوشنبه برای همراهی ملی پوشان در جام جهانی وارد دوحه خواهد شد.
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان یک یا دو نفر از نمایندگان مجلس به همراه تیم ملی به مسابقات جام جهانی فوتبال اعزام شوند.
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ما معتقدیم که در شرایط فعلی نیازی به اعزام نماینده مجلس همراه با تیم ملی فوتبال به قطر نیست.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برنامه‌های فرهنگی و هنری فدراسیون فوتبال ایران همراه خواهد بود.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برنامه های فرهنگی و هنری فدراسیون فوتبال ایران همراه خواهد بود.
رییس فدراسیون کشتی قصد همراهی تیم‌ملی آزاد در جام‌جهانی ۲۰۲۲ آمریکا را نخواهد داشت.
رئیس فدراسیون کشتی قصد همراهی تیم ملی آزاد در جام‌جهانی 2022 آمریکا را نخواهد داشت.
شاید جواد نکونام نیز همچون کریم باقری در دوران اسکوچیچ دو شغله شده و همزمان با سرمربیگری فولاد خوزستان، در تیم ملی ایران نیز کارلوس کی روش را همراهی کند.
فدراسیون فوتبال قصد دارد از بازیکنان مدنظر دراگان اسکوچیچ برای انجام مراحل حضور در سفارت اتریش و همراهی تیم ملی دعوت کند.
رئیس فدراسیون والیبال ایران برای همراهی ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی مردان جهان بامداد روز دوشنبه 14 شهریور راهی کشور لهستان می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای سرگشاده به رئیس صدا و سیما با اشاره به اقدامات اخیرصورت گرفته برای تهیه برنامه‌های جهت‌دار در شبکه‌های مختلف، خواستار توقف آنها و همراهی به خاطر تیم ملی شد.
همراهی اعضای قدیمی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با مهدی تاج و نواب رئیسش احتمالا منجربه اتخاذ تصمیماتی جدید در فدراسیون خواهد شد.
همراهی اعضای قدیمی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با مهدی تاج و نواب رئیسش احتمالا منجربه اتخاذ تصمیماتی جدید در فدراسیون خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ