معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در سفر دو روزه رئیس جمهور کشورمان به کشور اندونزی در راستای تعمیق و گسترش روابط با کشورهای قاره آسیا همراهی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خردادماه سال جاری، معاون سیاسی وزارت کشور در بخشنامه‌ای تصریح کرده بود: «فرمانداران، بخشداران و معاونین فرماندار ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و… در روابط با نمایندگان محترم مجلس در مدت باقی مانده تا انتخابات برای پیشگیری از هر گونه سوءبرداشت، نسبت به عدم همراهی و معیت نماینده محترم در حوزه انتخابیه در موضوعات و جلسات شائبه‌دار، حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.»
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با همراهی دولت و بخش خصوصی اشتغال تمام‌وقت ۴۴ ساعت در هفته به ۷۱ درصد رسید.
سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیاتی عالی‌رتبه شامل معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به کنیا سفر کرده در محل کاخ ریاست‌جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی رئیس جمهور کنیا قرار گرفت.
نیشابور- معاون عمرانی آموزش و پرورش گفت: در سال ۸۵ حدود ۶۵ درصد مدارس تخریبی بودند اما به برکت همراهی خیرین امروز فقط ۱۹ درصد مدارس تخریبی در کشور داریم.
نمایندگان در واکنش به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور مبنی بر عدم همراهی مقامات سیاسی و بخشداران و فرمانداران با نمایندگان در سال منتج به انتخابات مجلس؛ خواستاربرکناری رییس ستاد انتخابات کشور شدند. همچنین استیضاح وزیر کشور را با بیش از ۲۰۰ امضا کلید زدند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد بیش از ۱۰۰ نماینده برگه استیضاح وحیدی را امضا کرده اند. هرچند برخی نمایندگان معتقدند بعید است یک چنین استیضاحی در مجلس عملی شود.
در این جلسه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به همراه تعدادی از اعضای کابینه نیز در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی کشاورزی حضور پیدا کرده اند.
در این جلسه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به همراه تعدادی از اعضای کابینه نیز در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی کشاورزی حضور پیدا کرده اند.
رئیس پیشین سازمان فناوری اطلاعات گفت: حاکمیت امروز ما باید یاد بگیرد که خواسته‌هایش در گذشته واجد معنا بوده، اما امروز دیگر با روح زمانه همخوان نیست. دیگر با خواسته‌های نسل جوان، خواسته‌های مردم همخوانی ندارد و اگر بخواهد همچنان لجاجت کند، بدتر خواهد شد و اگر هم می‌خواهد آن اتفاق پیش نیاید باید همراهی بوجود بیاید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری گفت: کشاورزی و غذا یکی از حوزه‌های برجسته برای دانش‌بنیان کردن اقتصاد با همراهی و سرمایه‌گذاری مردم است.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان به همراه دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت مس از مجتمع مس سرچشمه و روند فعالیت آن بازدید کرد.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از همراهی و مساعدت شعبه «یزد- صفائیه» بانک آینده در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در این حوزه، قدردانی کرد.
روز گذشته دو مجروح و پیکر ارخان عسگروف کارمندی که در حادثه سفارت جمهوری‌ آذربایجان در تهران جان خود را از دست دادبه همراه کارکنان این سفارت در تهران با بدرقه رسمی علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه به باکو منتقل شدند.
معاون گردشگری کشور گفت: با پیگیری‌های وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، همکاری وزیر صمت و همراهی صندوق ضمانت صادرات ایران، تمامی خدمات این صندوق به حوزه گردشگری تسری پیدا کرد.
دو مجروح و پیکر ارخان عسگروف کارمندی که در حادثه سفارت جمهوری آذربایجان در تهران جان خود را از دست دادبه همراه کارکنان این سفارت در تهران عصر یکشنبه (۹ بهمن ۱۴۰۱) با بدرقه رسمی علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه به باکو منتقل شدند. پس از ورود مجروحان و پیکر ارخان در فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف خانواده و بستگان و دیگر مسئولان آذربایجان از آنان استقبال کردند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در دیدار با مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و هیات همراه، خواستار عقد قرارداد و تفاهم‌نامه‌های متعدد در حوزه طرح‌های فناورانه شد.
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تلاش برای پیشرفت اهداف سازمان در کنار تعیین اولویت‌ها با همراهی کارکنان این مجموعه و انجام درست وظایف محوله محقق می‌شود.
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه در این دوره اقدامات خوبی در حوزه دولت الکترونیک انجام‌گرفته است، گفت: همراهی مردم، مخاطبان و ذی‌نفعان بدون آگاه رسانی و اقناع‌سازی محقق نخواهد شد.
اهواز- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در خوزستان الگوی کشت برای فصل پائیز در استان تهیه و تدوین شد که همراهی کشاورزان و مدیریت مسئولان لازمه اجرای آن است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه تاکید کرد که بهتر است در آستانه جام جهانی همراهی و همدلی ایجاد شود.
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد دولت جمهوری اسلامی ایران هستم، اینکه هنرمندان بگویند نماینده ما هستید، چنین موضوعی صحت ندارد. برخی از هنرمندان علاقه‌مند به یارکشی هستند، من نماینده هنرمندان نیستم، نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران هستم و باید منویات آن را اجرا کنم. معاون هنری نیامده است تا هنرمندی، خلاف سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران عمل کند و دولت از او حمایت کند. قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد. قرار است سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مفاهیم انسانی و اسلامی در حوزه‌های مختلف هنری را اجرایی کنیم. اگر هنرمندی با این سیاست‌ها و تفکر علاقه‌مند بود، همراهی و مفاهیم اخلاقی را ترویج کند، روی چشم ما جای دارد و حتما در خدمتش هستیم.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به اتفاق هیات کشوری و استانی و همراهی محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مجتمع فولاد بافت دیدن کرد.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تلاش می‌کند راه را برای ورود نوآوری‌ها به صنعت ماشین‌سازی هموار کند تا این صنعت با پیشرفت و توسعه همراه شود.
در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک دهم درصد و از ۱۰۰ تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است.
مسعود میرکاظمی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، جواد اوجی وزیر نفت، سعید محمد مشاور رییس جمهوری در امور مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، علی عسگری معاون ستاد اجرایی فرمان امام، علیرضا مختارپور قهرودی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، میثم نیلی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن خجسته معاون پیشین صدا و سیما، سیدمحسن مهاجرانی معاون پیشین صدا و سیما و مشاور رئیس رسانه ملی به همراه محمد خزاعی به عنوان هیات امناء بنیاد سینمایی فارابی معرفی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ