محمد امین حزباوی، مدافع فولاد به اردوی تیم جوانان ایران در شهر فرغانه اضافه شد و از امروز در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار نیمه نهایی جام ملت های فوتبال نوجوانان آسیا با شکست تیم ایران مقابل ژاپن همراه شد.
دیدار نیمه نهایی جام ملت های نوجوانان آسیا با شکست شاگردان حسین عبدی مقابل ژاپن همراه شد.
مدیرعامل باشگاه شهداب یزد از موافقت سعید معروف برای حضور در این تیم و همراهی نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا خبر داد.
مدیرعامل باشگاه یزدی والیبال ایران از موافقت سعید معروف برای حضور در این تیم و همراهی نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا خبر داد.
ستاره والیبال ایران در حال پیوستن به تیم شهداب یزد است تا این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی کند.
ستاره والیبال ایران در حال پیوستن به تیم شهداب یزد است تا این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی کند.
رئیس فدراسیون فوتبال در تماس با عضو هیات رئیسه که به همراه تیم جوانان است، صعود این تیم به مرحله بعدی جام ملت های آسیا را تبریک گفت.
تیم ملی بسکتبال استرالیا با پیروزی مقابل قزاقستان کمک کرد تا تیم ملی بسکتبال ایران هم راهی جام جهانی شود.
یکی از آزادکاران عنوان‌دار روسیه برای همراهی با تیم این کشور در مسابقات جام باشگاه های جهان به ایران خواهد آمد.
9 همکار خارجی که عمدتا پرتغالی بودند، کی‌روش را در جام جهانی همراهی کردند؛ یاران همیشگی مرد پرتغالی که البته نتوانستند باعث صعود ایران شوند.
بازیکنی که به دلیل مصدومیت نتوانست تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی قطر همراهی کند زیر تیغ جراحان رفت.
هدیه همراه اول به‌مناسبت اولین برد ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با یک تساوی هم راهی مرحله حذفی شوند.
خبری در همین چارچوب در فضای مجازی منتشر شده است که سه بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به خاطر رفتار‌های خارج از عرف در مسابقات جام بین قاره‌ای در دبی به مدت ۶ ماه از همراهی تیم ملی فوتبال ساحلی محروم شدند
در حالی که فراخوانی برای بدرقه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر از سوی مردم ، توسط فدراسیون و وزارت ورزش منتشر نشده بود، امروز عکس هایی از همراهی اتوبوس تیم ملی با ماشین های شخصی و اهتزار پرچم منتشر شد!
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بامداد روز دوشنبه برای همراهی ملی پوشان در جام جهانی وارد دوحه خواهد شد.
محسن بنگر با اشاره به همراهی بازیکنان جوان طی روزهای اخیر در اردوی تیم ملی، مدعی است آنها قادر خواهند بود در آینده نسل طلایی ایران را شکل دهند.
محسن بنگر با اشاره به همراهی بازیکنان جوان طی روزهای اخیر در اردوی تیم ملی، مدعی است آنها قادر خواهند بود در آینده نسل طلایی ایران را شکل دهند.
سیدحسین حسین مدعی است تمام تمرکز و تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند نظر کادرفنی تیم ملی را برای همراهی ایران در جام جهانی جلب کند.
با اعلام رسانه هایی مانند دیلی میل و سان، ساکا مشکلی برای همراهی انگلیس در جام جهانی ندارد.
لیست تیم ملی فوتسال ایران در حالی برای مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی آسیا مشخص شد که پنج ملی پوش فعلی در دوره گذشته جام ملت‌ها و جام جهانی تیم ملی را همراهی می‌کردند.
رئیس کانون بین المللی اتومبیلرانی و جهانگردی قطر در گفتگوی ویدئویی با مدیرعامل کانون ایران در خصوص همراهی قطر برای حضور ایران در نمایشگاه جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام آمادگی کرد.
هواداران فوتبال با وجود فروش ۱۶ هزار بلیت قبلی همچنان منتظر سهمیه جدید برای همراهی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.
مدافع برتر والیبال جهان در مسابقات جام جهانی ایران را همراهی نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ