وزارت خارجه ژاپن اعلام کرد این کشور از رویکرد ادعایی آمریکا در قبال به کارگیری سلاح هسته ای به طور جدی حمایت می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- حمایت هفت هزار نفری از تیم ملی ایران، حیرت هنگ‌کنگی‌ها از جو ورزشگاه و قرعه استراحت سه بازیکن حرفه‌ای ژاپن ازسوی سرمربی از حاشیه‌های دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بود.
تیم ملی والیبال ایران که عملکردش در لیگ ملت ها انتقاداتی را به همراه داشت، برای اعاده حیثیت و بازگشت به روزهای خوب چاره ای جز نمایش بی نقص در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ایران ندارد.
کریستیانو رونالدو که به همراه النصر برای یک تور تابستانی در ژاپن به سر می‌برد با کودکان ژاپنی فوتبال بازی کرد.
ادامه اردوی پیش فصل النصر عربستان قرار است در کشور ژاپن برگزار شود و به این ترتیب النصری ها در ژاپن می خواهند به مصاف پاری سن ژرمن و اینتر بروند و دو بازی دوستانه در آن جا برگزار کنند.
کیلیان امباپه باید قبل از سفر پی اس جی به ژاپن پاسخ نهایی خود را بدهد و اگر تمدید نکند، تیم را در این تور همراهی نخواهد کرد.
چهار خدمه این پرواز نماینده چهار آژانس فضایی مختلف هستند. یاسمین مقبلی از ناسا فرمانده ماموریت، آندریاس موگنسن از آژانس فضایی اروپا خلبان آن و ساتوشی فوروکاوا از سازمان فضایی ژاپن به همراه کنستانتین بوریسوف از آژانس فضایی روسیه متخصصان پرواز در این ماموریت خواهند بود.
ویدئویی از ورود یک داماد فیلیپینی به مراسم عروسی با همراهی چند ربات در حال رقص توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این ربات‌ها چند شخصیت فیلم‌های هالیوودی و انیمه‌های ژاپنی هستند.
دیدار نیمه نهایی جام ملت های فوتبال نوجوانان آسیا با شکست تیم ایران مقابل ژاپن همراه شد.
دیدار نیمه نهایی جام ملت های نوجوانان آسیا با شکست شاگردان حسین عبدی مقابل ژاپن همراه شد.
هفته چهاردهم جی لیگ ژاپن با یک اشتباه عجیب همراه بود.
پرتاب موشک بالستیک کره شمالی واکنش‌ ژاپن، کره جنوبی و آمریکا را به همراه داشت.
تاکه‌هیرو تومیاسو به دلیل مصدومیت امکان همراهی آرسنال تا پایان فصل را نخواهد داشت.
موشک جدید ژاپن در نخستین پرتاب آزمایشی خود شکست خورد و ماهواره همراه آن نیز به فضا نرسید.
رئیس فدراسیون بسکتبال به منظور همراهی تیم ملی در انتخابی جام‌جهانی عازم ژاپن می‌شود اما پیش از آن به منظور انجام برخی مذاکرات سفری به ترکیه خواهد داشت.
مسئولان بسکتبال ژاپن همراه داشتن نتیجه تست کرونا را به عنوان یکی از الزامات برای اجازه ورود ملی‌پوشان بسکتبال ایران به خاک کشورمان اعلام کرده‌اند.
مسئولان بسکتبال ژاپن همراه داشتن تست نتیجه تست کرونا را به عنوان یکی از الزامات برای اجازه ورود ملی‌پوشان بسکتبال ایران به خاک کشورمان اعلام کرده‌اند.
نماینده ویژه کره‌ جنوبی در امور صلح و امنیت شبه جزیره کره امروز به همراه همتایان خود از ژاپن و آمریکا به آزمایش موشکی اخیر کره‌شمالی واکنش نشان دادند.
یوتو ناگاتومو در نشست خبری پیش از بازی با کرواسی به همراه سرمربی تیم ملی ژاپن حضور یافت.
آندرس اینیستا می‌گوید ترجیح می‌دهد اسپانیا به همراه ژاپن راهی مرحله حذفی شود.
شکست ناباورانه ژاپن برابر کاستاریکا با تبعات بعدی برای سامورایی‌ها همراه است.
سازمان اکتشافات فضایی ژاپن(JAXA) کاوشگر ماه خود را گم کرده است. این ماهواره همراه ماموریت آرتمیس به فضا ارسال شده بود اما ناسا سیگنالی از آن دریافت نکرده است.
نخستین دیدار تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان با شکست برابر ژاپن همراه بود.
تیم ملی والیبال نوجوانان ژاپن با پیروزی مقابل کره‌جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال مردان زیر 18 سال آسیا به عنوان نخستین تیم راهی فینال شد.
نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و هیات همراه پس از تایوان در آخرین توقف خود در سفر به آسیا وارد ژاپن شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ