سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به شرح برنامه‌های خود برای حضور در تورنمنت برزیل و جام ملت‌های آسیا پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزگاری پایتخت به تیم تاسیسات دریایی می‌نازید و اینَک به آنان می‌بالد. به سفیرگفتمان.
عضو هیئت علمی دانشگاه تاکید کرد: مصرف نمک، غذا‌های شور و تنقلاتی مانند چیپس شور و آجیل شور را باید در تابستان محدود کرد و بیشتر از آجیل خام استفاده کرد.
شکایت چند ایجنت هلندی در پرونده علیه فیفا در دادگاه رد شده است.
گوبل با اشاره به فروپاشی خونین دولت سابق بالکان پیش بینی کرد که جهان با "یوگسلاوی با سلاح‌های اتمی" روبرو است. هنگامی که اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۹۱ به ۱۵ کشور جدید تجزیه شد، کشور‌هایی که زرادخانه عظیم تسلیحات هسته‌ای این ابرقدرت در آن‌ها مستقر بود متقاعد شدند که از آن‌ها دست بکشند.
سرمربی اسپانیایی نساجی مازندران با تسلط جالب توجهی درباره باشگاه صنعت نفت صحبت کرد.
همه بازیکنان لیگ یک می‌خواهند دیده شوند ‌و تمام تیم‌ها همین هستند. به پاکی تمام تیم‌ها و مربیان ایمان داریم.
ژاوی در نشست خبری ال‌کلاسیکو گفت که رئال شانس بیشتری برای پیروزی و رفتن به فینال دارد و اینکه جبران شکست 0-1 بازی رفت برای رئال کار دشواری نیست.
فابیو کاپلو در سال 1994 توانست میلان را فاتح لیگ قهرمانان کند. او خاطره جالبی از پیروزی بزرگ 4-0 برابر بارسا در فینال تعریف کرد.
سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با فولاد به تعریف از حریف خود پرداخت.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، امنیت و اقتدار ما در دست آمریکایی‌ها بود به طوری که ۵۰ هزار نفر مستشار آن‌ها در ایران مستقر بودند و صنایع و ساختار کشور ما در دست آنان بود، اما اکنون خودمان یک ابرقدرت هستیم.
بازیکنان سپاهان پس از برد شیرین در اهواز، جشن خود را با عکسی سلفی ثبت کردند.
باشگاه سایپا با انتشار بیانیه‌ای خواستار رعایت عدالت از سوی کمیته داوران در لیگ یک شد.
اگر از گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌کنید، برای حفظ امنیت، در اسرع وقت نسبت‌به به‌روزرسانی گلکسی‌استور روی دستگاه خود اقدام کنید.
تیم ملی عمان با گل دقایق آخر مقابل عراق بازنده دیدار فینال جام کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نبود.
حمید عزیز زاده می گوید خودش را مدیون تیم ها شهرش نمی داند و‌ فقط هوادار آن‌ها است.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان انتقاداتی را نسبت به دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان وارد کرد.
سرمربی اسپانیایی تراکتور نظر جالبی در خصوص بازیکنانش بعد از جدال با مس کرمان داشت.
در طول تاریخ سرزمین اصلی ایران - آنچه امروز هم خانهٔ ماست - هزاران بار از سوی اقوام و تمدن‌های مختلف پیرامونش مورد هجوم قرار گرفته. بار‌ها به اشغال بیگانگان درآمده، ولی به حیات فرهنگی مستقل خود ادامه داده. بدون مراجعه به متن کتاب‌ها هر کدام از ما می‌توانیم سیاههٔ‌بالابلندی از اسامی این مهاجمان را پشت هم بیاوریم. از سکا‌ها و خزر‌ها و یونانی‌ها و اعراب گرفته تا تاتار و مغول و روس و انگلیس. شاید ایران بیش از هر سرزمین دیگری در جهان مورد حمله قرار گرفته باشد.
مسئولان برگزاری فینال جام جهانی در اقدامی جالب توجه یاد و خاطره سه خبرنگاری که در طول مسابقات جان خود را از دست داده‌اند را گرامی داشته‌اند.
بدون تردید، عاملیت را باید به جریان‌هایی ارجاع داد که سال‌ها رویای یک دست شدن حاکمیت و صاف شدن سپهر سیاسی کشور از دست‌اندازی به نام «اصلاح‌طلبان» را در سر می‌پروراندند. آن‌هایی که هر روز حلقه خودی‌ها را محدود و محدوتر کردند. کار را به جایی رساندند که سردمداران اصول‌گرایی همچون ناطق نوری و علی لاریجانی نیز به غیرخودی تبدیل شدند. آن‌هایی که حسن روحانی‌ها معتدل را غیرخودی و در دسته محذوفان تعریف کردند. آن‌ها که به مطالبه مشارکت، پاسخ «نه» دادند و انتخابات حداقلی را عاملی برای بهتر شدن وضعیت خطاب کردند.
تا به الان تنها دو تغییر روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری صورت گرفته که هر دو سهم نفت آبادان است.
عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر معرفی می‌شوند، برخلاف نسل قبل، نه تنها خودشان، بلکه پدر و مادرشان نیز در همین نظام آموزش دیده‌اند.
رنان دالزاتو، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل تاکید کرد که تیمش کار دشواری برابر ایران خواهد داشت.
ساخته آنجلینا جولی گامی رو به جلو در کارنامه فیلمسازی او محسوب می‌شود و او با نگاهی مستندگونه برای به تصویر کشیدن یک جنایت تاریخی، توانسته قابلیت‌های تازه‌ای از خود به نمایش بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ