ژاوی در نشست خبری ال‌کلاسیکو گفت که رئال شانس بیشتری برای پیروزی و رفتن به فینال دارد و اینکه جبران شکست 0-1 بازی رفت برای رئال کار دشواری نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شکست تیم ملی والیبال هلند برابر اسلوونی شانس صعود به مرحله فینال لیگ ملت‌های والیبال را از آن‌ها گرفت.
پس از هزار سال، دنیایی که به یاد می‌آورید هنوز به شکلی مبهم قابل تشخیص خواهد بود. برخی چیز‌ها باقی می‌ماند. این به موادی که از آن‌ها ساخته شده‌اند، آب و هوای و شانس بستگی دارد.
ژوزه مورینیو و بازیکنان رم پس از شکست 2-1 مقابل فیورنتینا که به شانس آن‌ها برای حضور بین 4 تیم برتر سری A پایان داد، از صحبت با رسانه‌ها خودداری کردند.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با توصیه به انجام تست‌های غربالگری جنین برای تمامی مادران باردار، گفت: برنامه‌های غربالگری جنین روش‌هایی آسان، ارزان و در دسترسی هستند که شانس بروز بیماری‌های مورد نظر را تعیین و امکان تشخیص زودهنگام آن‌ها را فراهم می‌نمایند.
با توجه به ظاهر پفی ابر‌ها و معلق بودن شان در آسمان، این تصور رایج وجود دارد که آن‌ها سبک هستند. اما ابر‌های کومولوس یا کومه ای، یعنی همان ابر‌های سفید و پفی که اغلب در تابستان می‌بینیم، وزن بسیار زیادی دارند. با توجه به چگالی ابر و قطرات آب درون آن، علم می‌گوید چنین ابر‌های کومولوسی نزدیک به ۵۰۰ هزار کیلوگرم وزن دارند، یعنی چیزی معادل ۱۰۰ رأس فیل.
کروکودیل‌ها و تمساح‌ها هم علی رغم پیشینه‌ی تکاملی طولانی شان، تفاوت‌های مشخصی با یکدیگر دارند. یکی از تفاوت‌های چشمگیر آن‌ها شکل پوزه شان است. تمساح‌ها پوزه‌ی پهن و U شکلی دارند، اما پوزه‌ی کروکودیل‌ها باریک‌تر و V شکل است.
مهاجم نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد که آنها می توانند با حمایت مسئولین و شارژ روحی، برای بقا در لیگ برتر تلاش کنند.
ماتیس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، معقتد است که سیتی در بازی امشب خیلی بهتر از آنها بود.
خارجی‌های استقلال با وجود عدم دریافت مطالبات خود اقدام ویژه‌ای انجام ندادند و باشگاه باید قدر آنها را بداند.
هیچ راه درست و مشخصی برای دست‌یابی به موفقیت وجود ندارد. آنچه برای شما مفید است، ممکن است برای شخص دیگر مفید نباشد. شاید ترکیب کاملی از موارد وجود نداشته باشد که بتواند موفقیت را تضمین کند؛ اما برخی مراحل اساسی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید تا شانس موفقیت خود را در زندگی، عشق، کار یا هر آنچه اتفاق می‌افتد، بالا ببرید.
سه شیر نر جوان شانس شان را برای شکار یک کرگدن عظیم الجثه امتحان کردند و در پایان متوجه شدند که دست به اقدام احمقانه‌ای زده اند. آن‌ها نه تنها موفق به شکار کرگدن نشدند، بلکه مورد حمله گله کرگدن‌ها قرار گرفتند.
همسر اول مرد چینی تصمیم گرفت این رفتار همسرش را به گونه‌ای سنگین‌تر جبران کند. این خانم همسرش را مجبور کرد تا تمام اموالی که آن‌ها بعد از ازدواج خریده بودند را به نامش بزند. از طرفی نفر سومی که به رابطه آن‌ها آسیب زده بود، باید مبلغ ۳.۷۹ میلیون یوان را هم به همسر قانونی مرد، پرداخت می‌کرد. علت هم این بود که رابطه غیر قانونی با شوهر این خانم آغاز کرده و باعث آسیب به زندگی شان شده بود؛ طبق تبصره‌هایی که وکیل زیرک زن اول کنار هم چید، جریمه نقدی برای زن دوم تعیین شد.
مهم‌ترین گزاره آقای قاضیان هم ایراد دارد؛ اینکه مردمی که به خیابان می‌آیند دیگر به خانه برنمی‌گردند؛ خیر، ما چنین چیزی نداریم. مگر مردمی که ۹۸ آمدند به خانه نرفتند؟ علت اینکه این‌ها در خیابان هستند، یک موضوع اساسی دارد و و آن این است که کسی با آن‌ها مخالفت نمی‌کند. ویژگی انسان است که خودش را با محیط تطبیق دهد. خصوصا در سیاست. من فکر می‌کنم این شانس را باید به خودمان و حکومت بدهیم. اگر هم نشد، یکی دو سال ضرر خواهیم کرد، ولی در برابر اتفاقات مخالف ریسک کمتری خواهد داشت.
یکی از طرفداران خوش شانس تیم فوتبال آمریکایی کارولینا پیترز به دوستش می‌گوید که او می‌خواهد توپی را بگیرد که در جهت آن‌ها ضربه می‌خورد و دقیقاً این کار را انجام می‌دهد.
عباس عبدی نوشت: اصلاح‌طلبان به جای اینکه به عاملی که باعث از دست رفتن پایگاه اجتماعی آن‌ها شده، توجه کنند، دست به توجیه زدند و گفتند: «نمی‌گذارند».
با وجود غیبت این پنج بازیکن در مرحله تازه به اتمام رسیده اردوی تیم ملی، نمی‌توان به صورت قطعی گفت آن‌ها دیگر شانسی برای دعوت به تیم ملی ندارند، اما این شانس در شرایط فعلی به کمترین میزان خود رسیده مگر اینکه کی‌روش با دعوت از این بازیکنان، آن‌ها را سورپرایز کند.
حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: آنکه آشوب‌های اخیر اگرچه رخداد تلخی بود و با خسارت‌های جانی و مالی همراه بود، ولی امتیازات بزرگی نیز به نفع اسلام و انقلاب درپی داشت. از جمله آن که، اولاً؛ به وضوح نشان داد دشمنان داخلی تا چه‌اندازه وحشی، بی‌شخصیت و به دور از همه اصول و مبانی اخلاقی هستند. ثانیاً؛ تا چه‌اندازه کم‌شمارند، به‌گونه‌ای که به سختی می‌توان آن‌ها را یک‌صدم در‌صد از جمعیت ۸۵ میلیونی مردم ایران تلقی کرد.
سرمربی تیم نوجوانان با اشاره به تساوی تیمش در دربی مقابل استقلال، مدعی است در نیمه دوم تلاش آنها می‌توانست منجر به برتری تیمش شود.
در روز‌های اخیر، اعضای دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا نیز لحن مشابهی را در برابر ایران در پیش گرفته‌اند. با آنکه مقام‌های دولت بایدن در موضع‌گیری‌های خود نسبت به مذاکرات مربوط به احیای برجام حتی بیش از سه کشور اروپایی احتیاط به خرج می‌دادند، اما آن‌ها نیز پس از دریافت پاسخ ایران به پیشنهاد‌های نهایی خود، ضمن ابراز ناامیدی از امضای سریع توافقنامه، بررسی گزینه‌های جایگزین برجام را پیش کشیده‌اند.
راننده پیشین فرمول یک درباره پیست‌هایی که لوئیس همیلتون در آنها شانس پیروزی دارد صحبت کرد.
صفحه اتحادیه جهانی با توجه به مدال‌های قبلی این نفرات، شانس آن‌ها را بیشتر از سایر ملی‌پوشان ایران دانسته است و قطعاً نفراتی که در این قاب قرار نگرفته‌اند نیز هر کدام می‌توانند حریفان خود را در بلگراد غافلگیر کنند.
سرمربی آلومینیوم اراک می گوید فکر می‌کنم ما سه شانس صد درصدی گلزنی داشتیم که یکی از آن‌ها به گل تبدیل شد.
فرمانده انتظامی کل کشور از امکان تردد به عراق برای زائرینی که گذرنامه آن‌ها به پایان رسیده است خبر داد.
اگر بیانات مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه نبود و ایشان بر برخورد منطقی و اقناعی با موضوع بدحجابی تأکید نمی‌کردند، معلوم نبود سیل خروشانی که راه افتاده بود، به کجا می‌رسید. بدحجاب‌ها شانس آوردند! که سیل خشم طبیعت، آن‌ها را فعلا از تیررس دور کرد، اما تجربه می‌گوید قرار نیست این سیل‌ها تمام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ