مسئولان برگزاری فینال جام جهانی در اقدامی جالب توجه یاد و خاطره سه خبرنگاری که در طول مسابقات جان خود را از دست داده‌اند را گرامی داشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حاج «میرزا علی‌آقا تحریریان» که در تیمچه حاجب‌الدوله مغازه لوازم تحریر داشت، به اعتقاد کاسبان قدیمی بازار بزرگ تهران، نامی است که از یاد و خاطره آن‌ها هرگز نمی‌رود. خصوصیات ناب و منحصربه‌فردش دلیلی بود که مردانگی و جوانمردی او همیشه سرزبان‌ها باشد.
رضاشاه برای آن که این خیابان طولانی را از سایر خیابان‌ها متمایز کند از کفیل بلدیه درخواست کرد ۲ طرف خیابان را با درخت چنار تزیین کند. بوذرجمهور با هر زحمت و جان کندنی بود، ۱۱ هزار اصله درخت چنار را که کمتر از ۱۰ سال داشتند، در دو طرف خیابان کاشت و با حفر دو حلقه چاه در محمودیه آن‌ها را سیراب کرد. چنار‌های خیابان ولیعصر (عج) از زیباترین ویژگی‌های این خیابان زیبا به شمار می‌رود.
محمود کریمی مداح اهل بین در سخنرانی خود خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی درباره حضور خانم‌های بد حجاب در هیئت مطرح کرد. در قسمتی از این روایت، شهید سلیمانی می‌گوید: «مگر دختران بدحجاب خانه شما می‌آیند که می‌خواهید به آنها اعتراض کنید؟» منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
خانه‌سازی یکی از بازی‌های نوستالژیکی است که بیشتر والدین خاطره خوبی از آن دارند. انجام بازی و سرگرمی با بلوک‌های خانه‌سازی موجب خلاقیت و بهبود مهارت‌های دست ورزی کودکان می‌شود. اتصال قطعات مختلف لگو و خانه‌سازی با کشیدن و فشردن قطعات به یکدیگر باعث تقویت عضلات و ماهیچه‌های کودکان خواهد شد. در انتخاب بلوک‌های خانه‌سازی به سایز قطعات توجه داشته باشید تا متناسب با سن فرزندتان آن‌ها را انتخاب کنید.
به خاطر خروج شرکت‌های غربی از روسیه برندهای خودروسازی چینی در حال پر کردن جای خالی آن‌ها هستند و صادرات خودروی چین به روسیه تقریباً سه برابر شده است.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
پلیس باند آدم ربایی را که یک پزشک سرشناس تهرانی را به همراه همسرش به خاطر طمع تصرف اموال آن‌ها به قتل رسانده بودند، دستگیر کرد.
خطیب نماز جمعه قم معتقد است که نگاه مسئولین و حرکت آن‌ها در عمل باید با اهداف نظام هماهنگ باشد به همین خاطر هیچ مسئولی حق ندارد از جایگاه مسئولیتش درباره امر به معروف و نهی از منکر و عفاف حجاب مطلبی خلاف نظام بیان کند.
ثابت نگه‌داشتن سبک طراحی باعث می‌شود که کاربران گوشی‌های یک برند را بهتر به خاطر بسپارند. اگرچه امسال طراحی سری گلکسی A به سری گلکسی S شبیه‌تر شد، ولی باز هم کاربران می‌توانند آن‌ها را از یکدیگر تشخیص دهند. درحقیقت هر سری از گوشی‌های سامسونگ یعنی سری گلکسی S، گلکسی A و گلکسی Z شخصیت‌های مخصوص به خودشان را دارند.
فابیو کاپلو در سال 1994 توانست میلان را فاتح لیگ قهرمانان کند. او خاطره جالبی از پیروزی بزرگ 4-0 برابر بارسا در فینال تعریف کرد.
در آن ایام سفارت آذربایجان در آلمان وسیله نقلیه نداشت و من یکی از اتوموبیل‌های سفارت ایران در آلمان را دراختیار سفیر گذاشته بودم که تنها اتوموبیل سفارت شان بود. سفیر آذربایجان دراین ملاقات ازمن خواست که اتوموبیل را به آن‌ها بفروشیم. به وی گفتم که تلاش میکنم هدیه باشد، چون میدانستم که پولی ندارند و سفیر آذربایجان هم قبلا وزیر خارجه بوده و باید شأن او حفظ میشد. نهایتا هم با موافقت تهران، اتوموبیل را به سفارت آذربایجان در آلمان هدیه دادم.
مانتا ری یا سفره ماهی دیو همانطور که از نامش پیداست گونه‌ای بزرگ جثه از خانواده سفره‌ماهیان پرنده است. مانتا در زبان اسپانیایی شنل یا پتو معنی می‌شود که با ظاهر این جاندار شگفت‌انگیز مناسبت دارد. این سفره‌ماهی‌ها دو باله شاخک مانند دارند که در جلوی سرشان قرار دارد و جلوه‌ای متفاوت به آن‌ها داده است.
مدیرعامل مولفار معتقد است که روس‌ها هم درک خوبی از اطلاعات منابع باز دارند و دلیل خطا‌های اطلاعات عملیاتی آن‌ها عمدتا به خاطر فقدان نظام و بی‌عرضگی عملیاتی است. او افشای دستاورد‌های اطلاعاتی‌اش را یک پیروی تبلیغاتی می‌داند و می‌گوید که انتشار این دستاورد‌ها باعث تقویت روحیه اوکراینی‌ها شود، روسیه را ضعیف نشان دهد و به سربازان اوکراینی هشدار دهد که از خط مقدم عکس منتشر نکنند. او می‌گوید: «فکر می‌کنم اصلی‌ترین هدف این است که به روس‌ها نشان دهیم از آن‌ها نمی‌ترسیم.»
کیهان نوشت: مواضع همتی و برخی سیاسیون و رسانه‌های همسو در حالی است که آن‌ها همین حال به خاطر چک برگشت خورده برجام و کلاهبرداری آمریکا در آن، در موقعیت اتهام و قصور و تقصیر قرار دارند و در همین روند کلاهبردارانه بوده که آمریکا و غرب، تحریم‌ها را دو برابر افزایش دادند و خسارت‌های اقتصادی بزرگ به ایران زدند.
خویچا کواراتسخلیا، ستاره جدید ناپولی، یاد و خاطره دیه‌گو مارادونا را در این تیم زنده کرده و به مهره کلیدی آنها برای رسیدن به قهرمانی تبدیل شده است.
رئیس‌جمهور گفت: نتیجه‌ تحریم‌ها فشار آوردن بر مردم است؛ آن‌ها در سخن این را اعلام می‌کنند که تحریم‌ها به خاطر فشار آوردن بر حکومت ایران است، اما نتیجه این تحریم‌ها در زندگی مردم است.
در اغتشاشات اخیر در حالی که سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس همه مزدوران خود و رسانه‌های وابسته را به صف کرده و دستور جنایت، شرارت، ترور و حتی اقدامات تجزیه‌طلبانه را صادر کرده بودند، خاتمی و موسوی و برخی افراطیون مدعی اصلاحات، اغتشاشگران اجاره‌ای را معترض جا زده و خواستار مدارا با آن‌ها شدند. ضمن این که خاتمی به اعتبار سوء عملکرد دولت ائتلافی روحانی، متهم اصلی در فریب انتخاباتی مردم و نارضایتی بعدی مردم از شرایط اقتصادی است.
فیل‌ها به خاطر حافظه شگفت‌آورشان معروف هستند، اما آیا واقعیت دارد که آن‌ها هرگز فراموش نمی‌کنند؟
در تهران قدیم اتوبوس‌های دو طبقه به شهروندان تهرانی خدمات ارائه می‌دادند، اتوبوس‌هایی که حالا از آن‌ها چیزی جز خاطره باقی نمانده.
اصولاً سیاست‌گذاری بر منع و فیلترینگ، بسیار هزینه‌بر و نیز ناپایدار است و هر آن ممکن است که شیوه‌های جدیدی برای خنثی کردن آن‌ها به وجود آید. نکته مهم بعدی اینکه دسترسی به اخبار و نظرات منحصر به اینترنت نیست، دسترسی به ماهواره‌ها ممکن است و می‌تواند نقش مخرب‌تری را ایفا کند؟ بنابر این فیلتر شدن و یا کاهش سرعت اینترنت، می‌تواند عوارض جدی در همه حوزه‌ها داشته باشد.
آن‌ها می‌خواهند ما را در یک دور باطل گرفتار کنند که به خاطر وجود اغتشاشات از اصلاح لازم صرف‌نظر کنیم و از سوی دیگر معترضین را به دلیل عدم وجود تغییرات، بیشتر در میدان درگیر کنند. اصلاح و روزآمدسازی نیازمند آرامش است.
امیر قطر امروز گفت که این کشور به خاطر میزبانی در جام جهانی با بیشترین انتقادات روبه‌رو بود ولی با حسن نیت با آن‌ها برخورد کرد.
ولودیمیر زلسکی رئیس جمهور اوکراین از سربازان و کادر پزشکی بیمارستان به خاطر خدماتی که برای کشور داشتند تشکر کرد و به بیماران و مراقبان آن‌ها در بیمارستان جوایز نظامی اعطا کرد. این بیمارستان مراقبت‌های تخصصی را برای اسرای آزاد شده و همچنین توانبخشی روانی برای سربازانی که از PTSD (اختلال استرس پس از سانحه) رنج می‌برند، ارائه می‌دهد.
چند روز قبل زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده خواهان رسیدگی به پرونده خود شدند وقتی آن‌ها وارد شعبه شده و مقابل قاضی نشستند مرد جوان گفت: آقای قاضی این خانم همسر من است. ما الان تقریباً ۳ ماه است ازدواج کرده‌ایم و با هم در یک خانه زندگی می‌کنیم، اما همسرم با مادر و خواهر من نمی‌سازد؛ مدام با هم بحث می‌کنند و سر موضوعات کوچک مثل رنگ لباس، چیدمان مبل و مسائل بی‌ارزش با هم درگیر می‌شوند. جناب قاضی از نظر من هر دو آن‌ها یعنی هم مادرم هم همسرم مقصر هستند، البته همسرم بیشتر مقصر است، چرا که جواب مادر من را با لحن تند می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ