سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با فولاد به تعریف از حریف خود پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر قلعه‌نویی می‌گوید به چهار ستاره شاخص تیم ملی پیشنهاد داده بود که برای تورنمنت کافا می‌توانند همراه تیم نباشند.
سرمربی تیم ملی در پستی اینستاگرامی خطاب به ملی‌پوشان از آن‌ها تقدیر کرد.
سرمربی تیم ملی در پستی اینستاگرامی خطاب به ملی‌پوشان از آنها تقدیر کرد.
امیر قلعه‌نویی 14 بازیکن لژیونر را به اشکال مختلف در فهرست خود قرار داده که البته 5 نفر از آنها در اردوی اولیه حضور خواهند داشت.
امیر قلعه‌نویی پس از جلسه با وزیر ورزش اعلام کرد که چند بازیکن خود را به تیم امید می‌دهد و به دنبال جایگزین آن‌ها است.
کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی کدورت‌های قبل را کنار گذاشته‌اند؛ آنها حالا رابطه‌ای صمیمانه‌ دارند و حتی ممکن است از یکدیگر مشورت هم بگیرند.
حمید درخشان معتقد است تنها نظر امیر قلعه‌نویی باعث شده تا او به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب نشود.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید فوتبال ایران باید مربیان و دستیاران خارجی را به کار بگیرد و از دانش و اطلاعات آنها مثل کاری که یحیی گل محمدی در پرسپولیس انجام داد، استفاده کند.
این در حالی است که اساسا برخی از بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های اروپایی احتمال تغییر باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی را دارند و دیدن آنها در وضعیت فعلی کمکی به شناخت سرمربی تیم ملی نمی کند.
امیر قلعه‌نویی هنگام این تمرین، بالای سر هر دو گروه حاضر می‌شد و نکات فنی و لازم را به شاگردانش گوشزد می‌کرد. به خصوص هنگامی که در کنار بازیکنان جوان حاضر در اردو قرار گرفت، سعی داشت با تذکرات خود، اشتباهات آن‌ها را کمتر کند.
دو بازیکن ایرانی باشگاه الاهلی قطر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
شاگردان امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا 2007 اکثرا مربی شده‌اند و فقط از بین آن‌ها مسعود شجاعی همچنان بازی می‌کند.
در شرایطی که امیر قلعه نویی قصد دارد از مربیان برزیلی و پرتغالی که با آنها در تراکتور سابقه کار دارد در تیم ملی ایران استفاده کند، شانس کریم باقری برای بازگشت به نیمکت ایران کم است.
دو گزینه ایرانی برای حضور در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران مشخص شده‌اند که حضور یکی از آن‌ها در جمع مربیان این تیم تا حدودی قطعی شده است.
پس از انتخاب قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، پیام های تبریک زیادی برای این منظور ارسال شده که یکی از آنها مربوط به مدیرعامل سپاهان است.
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
تدبیری که دو سرمربی لیگ برتری برای نیمه دوم تیمشان داشتند نشان داد آنها در شرایط و موقعیت های سخت قدرت ریسک خود را از دست می دهند و به استقبال خطری می روند که می تواند به سختی مجازاتشان کند.
اعلام یکباره هفت گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی ایران از آن دست اتفاقاتی است که بی‌شباهت به ماجرای رخ‌داده در برنامه‌های خنداننده شو نیست! فارغ از مسئله زمان و هزینه‌های مالی، معرفی تعدادی از گزینه‌های موجود به قدر کفایت شبهه‌برانگیز است. فدراسیون اعلام کرده فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، مهدی تارتار، ساکت الهامی و حمید مطهری گزینه‌های مدنظر هستند و از آن‌ها درخواست کرده برنامه‌شان را تحویل دهند.
مربی تیم‌ فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است که تیم آن‌ها با بی دقتی و بدشانسی موقعیت از دست می‌دهند.
سرمربی پرسپولیس برای دیدار با گل گهر بار دیگر تغییراتی در ترکیب تیمش شکل داده و باید دید آنها بعد از مدت‌ها موفق به کسب برد خواهند شد یا خیر.
عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که آنها در تابستان امسال و برای انتخاب سرمربی، به سراغ امیر قلعه‌نویی نیز رفته‌اند.
صدرنشینی گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر، اصلا اتفاقی به‌دست نیامده است. آنها یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستند و حالا دیگر نمی‌توان جدی‌شان نگرفت.
مسئولان باشگاه سپاهان که امیر قلعه نویی بیشترین امتیاز مربیان مختلف در تاریخ این باشگاه دیرینه را به نام خود ثبت کرده و دو قهرمانی لیگ نیز با آن‌ها دارد، تقدیر از این مربی را فراموش نکردند
سرمربی گل گهر به رکورد خارق العاده هزار امتیاز در لیگ برتر دست یافته و به صحبت در این خصوص پرداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ