رنان دالزاتو، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل تاکید کرد که تیمش کار دشواری برابر ایران خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژوهشگران دریافتند که دانه‌های آفتابگردان بالاترین پروتئین و چربی را دارند، درحالی‌که دانه‌های کدو بالاترین محتوای رطوبت و پتاسیم را دارند – و دانه‌های هندوانه بیشتر سطح کلسیم را.
زمین‌ساخت صفحه‌ای گویای همه چیز در مورد حرکت و تعامل صفحات تکتونیکی در سطح زمین است. آن‌ها دلیل پیدایش تمام زلزله‌ها، آتشفشان‌ها و کوه‌ها هستند.
لکه خورشیدی رویدادی موقت بر روی سطح خورشید (نورسپهر/فوتوسفر) است که به صورت لکه‌هایی تاریک‌تر از نواحی اطراف آن‌ها به وسیله فعالیت‌های شدید شار مغناطیسی که مانع از انتقال گرما می‌شود به وجود می‌آید. این لکه‌ها به علت کاهش درجه حرارت سطح خورشید در آن ناحیه‌ها به وجود می‌آیند. لکه‌های خورشیدی دارای قطر‌هایی به ابعاد ۱۶ کیلومتر تا ۱۶۰ هزار کیلومتر هستند و بزرگ‌ترین آن‌ها بدون تلسکوپ هم قابل مشاهده است.
هانسی فلیک، مربی تیم ملی آلمان گفت با وجود نتایج اخیر تیمش، آن‌ها هم در سطح اسپانیا، قهرمان لیگ‌ ملت‌ها هستند.
رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور تصریح کرد: عقب‌ماندگی‌های قابل توجهی در حوزه صنایع دریایی وجود دارد که برای جبران آن‌ها و رسیدن به سطح مطلوب کار و اقدام جهشی ضرورت دارد.
رئیس جمهور گفت: ۱۸ توافقنامه و تفاهم‌نامه همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و ازبکستان به امضا رسیده که تسریع در اجرایی شدن آن‌ها سطح روابط را به شدت افزایش خواهد داد.
مواد دسته‌ی کربن فعال سطح داخلی زیادی دارند، از ساختار منفذدار بهره‌مندند و ظرفیت جذب آن‌ها بالا است. به‌علاوه، پایین‌بودن قیمت باعث می‌شود مواد کربن فعال برای تولید دستگاه‌های الکترونیکی ذخیره‌ی انرژی ایدئال باشند.
ناسا قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۵ فضانوردان را به سطح ماه بازگرداند. آن‌ها برای ماموریت آتی خود قطب جنوب ماه را هدف خواهند گرفت، جایی که گمان می‌رود دهانه‌های تاریک و دائمی آن مملو از آب یخ‌زده باشند.
معاون استاندار تهران تاکید کرد: ۹۰۰۰ نانوایی در سطح استان تهران وجود دارد که ۹۹ درصد آن‌ها به کارتخوان مجهز شده‌اند و به صورت آنلاین می‌توان سهمیه آرد دریافتی و میزان پخت آن‌ها را رصد کرد و به این ترتیب شاهد کاهش قاچاق آرد در مدت اجرای طرح بوده ایم.
در تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) مصادف با روز ۶۸۲ مریخی از مأموریت این کاوشگر، مجموعه‌ای از تصاویر سلفی را از خودش تهیه کرد که ناسا حالا آن‌ها را به یکدیگر چسبانده و منتشر کرده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: یکسری بالگردهای جدید دریایی تولید شده است که در فرصت مناسب از آن‌ها رونمایی خواهد شد.
حمام کردن در غروب می‌تواند باعث پیری زودرس شود. افراد زیادی می‌گویند که بدن آن‌ها به اندازه کافی قوی نیست که با آب سرد شست وشو کنند وقتی در عصر حمام می‌کنند باعث افزایش متابولیسم بدن آن‌ها می‌شود. در نتیجه بدن به کالری و سطح بالایی از اکسیژن نیاز دارد تا آن را تثبیت کند.
در حالی که گروهی از محققان معتقدند کره سطح کلسترول را افزایش می‌دهد و عروق خونی را مسدود می‌کند، بعضی از آن‌ها ادعا می‌کنند که مصرف آن در حد اعتدال برای سلامتی مفید است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هرگونه رخداد در سطح دریا از ساده‌ترین آن‌ها که تردد در سطح دریا است، رصد و درباره آن تبادل اطلاعات صورت می‌گیرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هرگونه رخداد در سطح دریا از ساده‌ترین آن‌ها که تردد در سطح دریا است، رصد و درباره آن تبادل اطلاعات صورت می‌گیرد.
یک کارشناس گیاه پزشکی گفت: گانودرما دارای ترکیبات مؤثر و فعال و دارای سطح بالایی از موادی نظیر بتاگلوکان، پلی ساکارید‌های محلول در آب و جدای از این موارد تری‌ترپن‌ها هستند که همگی آن‌ها دارای اثرات آنتی اکسیدانی بوده و بالطبع دارای قدرت تحریک سلامت هستند.
محققان عوامل مرتبط با تغییرات روزانه در سطح هوشیاری صبحگاهی را بررسی کردند. آن‌ها تاثیر خواب شب قبل، فعالیت بدنی در روز قبل، ترکیب غذایی صبحانه و سطح قند خون بعد از صبحانه را بر هوشیاری صبحگاهی ارزیابی کردند.
تنوع محصولات غذایی و گوناگونی شکل و رنگ آن‌ها بسیاری افراد را تشویق به مصرف بی حد و اندازه آن‌ها می‌کند. بدن نیز در اثر بروز کمبود‌ها و کاستی‌های در سطح مواد موجود در آن گاهی رغبت و میل بیشتری را به مصرف برخی مواد غذایی از خود نشان می‌دهد که این می‌تواند زنگ خطر و روندی غیر طبیعی باشد.
یک کارشناس بانکی امنیت را یکی از دغدغه‌های اصلی کسب‌وکار‌های آنلاین مطرح کرد و گفت: باید سطح امنیت در تمامی بانک‌ها را ارتقا داده تا به سطح قابل قبولی برسیم. در حال حاضر تعدادی از بانک‌ها از جمله "بانک ایران زمین"برای استانداردسازی سرویس‌ها و پایین آوردن ریسک استفاده از آن‌ها اقداماتی را انجام داده است.
پیکه یک مدافع سطح بالاست. من به دنبال بازیکنانی بودم که وضعیت آن‌ها استمرار داشته باشد، به همین جهت در انتها بازیکنان دیگری را انتخاب کردم.
سلیمی نمین گفت: در گفتگو با هموطنان خود که اشتراکات جدی با آن‌ها داریم باید بالاترین سطح از انعطاف وجود داشته باشد، اما گفتگو در سطح بین‌الملل حتما باید با بدبینی باشد و اساس بر این گذاشته شود که دشمن علیه ما سناریو‌های تبلیغاتی ایجاد کرده و در مقابل او باید بسیار هوشمندانه عمل کرد تا حاصل گفتگو همانی نباشد که او می‌خواهد. مثلا بیش از دو دهه است که دشمن در زمینه هسته‌ای اتهام ساخت یا حرکت به سمت ساخت بمب هسته‌ای را مطرح کرده است تا بتواند جلوی رشد علمی کشور را بگیرد که تاحدی هم در این زمینه موفقیت‌هایی بدست آورده است.
محدودیت‌هایی که بنا به ملاحظات و دستور مراجع ذی‌صلاح، در روز‌های گذشته و در بعضی ساعات روز در سطح بین‌المللی ایجاد می‌شد، هم اکنون برداشته شده است و تنها محدودیت موجود برای دو پلتفرم مذکور است که تصمیم‌گیری درباره آن‌ها به دلیل نقض قوانین حاکمیتی و نقشی که در ایجاد آشوب داشتند باید در مراجعی که ذی‌صلاح هستند، صورت گیرد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: نفراتی که به اردوی تیم ملی دعوت نشدند باید تلنگری برای آنها باشد تا خودشان را به سطح بالایی برسانند.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: واقعیت این است که ائمه جمعه و به طور کل، طلاب در حوزه مسائل اقتصادی ورودی ندارند و زندگی آن‌ها به لحاظ معیشتی در سطح متوسط رو به پایین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ