حمید عزیز زاده می گوید خودش را مدیون تیم ها شهرش نمی داند و‌ فقط هوادار آن‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: سالن سینمایی شهرستان جاسک برای مردم عزیز منطقه ساخته شده و اولویت آن برای مردم است.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران معتقد است ‌که مسابقه مرحله نیمه‌نهایی با سخت‌ترین حریف بود.
بارسلونا با تعدیل خواسته های خود به دنبال جذب یک مدافع راست معمولی است.
تمامی جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام زنده در روز چهارشنبه ۷ تیرماه مصادف با عرفه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و روز پنجشنبه ۸ تیرماه مصادف با عید سعید قربان از ساعت ۴ صبح تا ۱۵ عصر فعال و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز تهرانی هستند.
یک مقام نظامی ارشد عربستانی ضمن استقبال گرم از کاردار سفارت ایران در عربستان از ایران به عنوان دوست و عزیز نام برد.
ستاره آبی‌ها کسی بود که شاید هیچکس تصور آن را نداشت اما میرزایی با حضور ناگهانی در ترکیب ورق را به سود آبی‌ها برگرداند.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: ما علاوه بر مردم عزیز ترکیه، نگران وضعیت ایرانیان و دانشجویان مقیم در مناطق زلزله زده هستیم و از مساعدت شما در کمک به وضعیت آنان سپاسگزاریم.
در شب میلاد امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، مراسم جشن تکلیف دختران دانش‌آموز امروز (جمعه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
در شب میلاد امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، مراسم جشن تکلیف دختران دانش‌آموز امروز (جمعه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به اینکه سپاه پاسداران رکن رکین و نقطه قوت جمهوری اسلامی است گفت: مردم و اندیشه‌های توحیدی امامین انقلاب همواره پشتیبان سپاه پاسداران هستند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: بی‌تردید نام، یاد و حماسه شهدای عزیزی که غریبانه و سرافرازانه در تاریخ این سرزمین ستارگان اروند و غواصان دریادل نام گرفتند، برای همیشه زنده خواهد بود.
بیشتر از همه جنس‌های خوب و بنجل چینی که در این سال‌ها روانه ایران شد، این درس‌شان به کار ما می‌آید. همین که رسماً، علناً و عملاً به ما تعلیم کردند که به باور آن‌ها، «دوست و دشمن دائمی وجود ندارد. »
لوئیس فیگو مصاحبه منتسب به خود در مورد اینکه فرناندو سانتوس به خاطر نیمکت‌نشین‌کردن رونالدو باعث ناکامی پرتغال در جام جهانی شد را رد کرد.
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، با انتشار پیامی برای تیم ملی سنگال آرزوی موفقیت کرد.
نماهنگ «آرمان عزیز» با موضوع شهید آرمان علی وردی را مشاهده می‌کنید.
شهردار منطقه ۱۰ از تملک باغ عزیز با پیگیری‌های شهرداری منطقه ۱۰ به متراژ ۴۹۱۸ مترمربع خبر داد و گفت: تملک باغ جعفریان به‌منظور افزایش سرانه فضای سبز در دستور کار قرار دارد.
سرمربی استقلال در سومین مرتبه دوری‌اش از نیمکت آبی‌ها باز هم در جایگاه ویژه به تصمیم داور معترض شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی عزت و افتخار امروز کشور را مدیون جامعه ایثارگری دانست و گفت: در حوزه مسائل اجرایی و مدیریتی کشور از فرهنگ ایثارگری و مردمی فاصله گرفتیم، در حالی که انقلاب و جنگ ما مردمی بود.
رئیس قوه مقننه کشورمان یادآور شد: ما شرایط سخت را دیده‌ایم و می‌دانیم اگر با مقاومت و استقامت خالصانه و البته توام با مدیریت، درایت، خلاقیت، پختگی و گذشت کار را پیش ببریم، از گردنه‌ها عبور خواهیم کرد و به طور قطع صحنه‌های سخت امروز، تکرار صحنه‌های سخت دیروز است.
ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها دست از زیاده خواهی‌هایی که دارند بردارند، زیرا ایران هرگز به طرف مقابل باج نمی‌دهد و مجددا تاکید می‌کنم هدف از توافق انتفاع اقتصادی ایران باید باشد وگرنه در توافقی که خواسته‌های ایران تامین نشود آن توافق مورد قبول ایران نیست.
طی ساعات اخیر شایعاتی درباره انصراف یکی از نامزدهای انتخاباتی شکل گرفته که عزیز محمدی این موضوع را تکذیب کرد.
محمد یکی از آن‌هایی است که شش عزیزش را در سیل از دست داده. بچه لرستان است و با پسرعمو‌ها و پسرخاله‌هایش برای ساختن زندگی بهتر به امامزاده داوود آمده بودند و رستوران و مسافرخانه‌ای را اجاره کرده بودند. از شش نفرشان سه جسد پیدا شده و سه نفر دیگر زیر خروار‌ها گل مدفون شده‌اند. بی‌حوصله است و به سختی جواب می‌دهد. می‌گوید: «همه چیزمان رفت. از ماشین‌ها تا تمام وسایل و مواد خوراکی و هرچه داشتیم. فدای یک تار مویشان، جوانان ۲۵ ساله‌مان را از دست دادیم. عموزاده‌ها و پسرخاله‌هایم رفته‌اند و خودم جسدشان را پیدا کردم».
یک تحلیلگر آمریکایی هشدار داد ذخایر بسیار اندک فرآورده های نفتی در آمریکا و کمبود ظرفیت پالایش، زمینه را برای بحران کمبود سوخت در تابستان امسال در آمریکا ایجاد کرده است.
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئله هسته‌ای نباید روی سیاست خارجی سایه بیندازد و سیاست خارجی کشور مطلقا نباید معطل موضوع هسته‌ای باشد. روابط اقتصادی با همسایگان باید استمرار یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ