فابیو کاپلو در سال 1994 توانست میلان را فاتح لیگ قهرمانان کند. او خاطره جالبی از پیروزی بزرگ 4-0 برابر بارسا در فینال تعریف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
التون جان، خواننده معروف انگلیسی، دیداری غیرمنتظره با بازیکنان منچسترسیتی داشت و قهرمانی در جام حذفی را به آنها تبریک گفت.
در مهمترین دیدار‌های پنج وزن دوم مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی، در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در فینال هادی وفایی پور اهل شهرستان لالجین همدان را در مقابل داشت که بدن بسیار ساخته و پرداخته و آماده‌ای داشت. بر خلاف تصورات، وفایی پور با قدرت بدنی مثال‌زدنی اش دو امتیاز از حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی گرفت. تنها کشتی گیران بزرگ جهان و مربیان آن‌ها درک می‌کنند که گرفتن امتیاز از حسن یزدانی به چه معناست. اسطوره‌ای که لقب پادشاه را از اتحادیه جهانی کشتی گرفته است.
باشگاه پرسپولیس بعد از جشن قهرمانی در قائمشهر جام را بین پرسنل باشگاه برد تا آنها را هم در شیرینی قهرمانی خود شریک کند اما انتشار یک عکس عجیب و باورنکردنی باعث شد که انتقادهای زیادی از مدیران باشگاه پرسپولیس صورت بگیرد.
مدیرعامل پرسپولیس به مناسبت قهرمانی فصل جاری لیگ برتر به منظور قدردانی و تشکر از کارکنان باشگاه، با آن‌ها دیدار و گفت و گو کرد.
الهلال رقیب همیشگی استقلال در جام باشگاه های آسیا بود، آنها در این رقابت های بازی های متعددی با استقلال برگزار کردند.
بدون تعارف شاید برادران جلیلی به خصوص وحید از اینکه یک نفر از مریدان قدیمی‌اش نسخه یکی از رقبای اصولگرای برادرش را بپیچد، ناراضی هم نباشد، اما بدون شک دیگر نمی‌خواهد نامش با نام این افراد گره بخورد. برای وحید جلیلی دیگر آن عکس قدیمی معنی ندارد؛ هرکس باید سوار موتور خود بشود و راه خود را برود، وحید به زندان و وحید به جام جم. این سکوت برای آن‌ها کم هزینه هست؛ هم دستاورد سیاسی دارد و هم بدنامی زدن چهره‌های اصولگرا و ایجاد دشمنی برای جبهه انقلاب را ندارد.
کیلیان امباپه و اشرف حکیمی، دو ستاره پاری سن ژرمن، چند روز پیش از سرمربی‌شان مرخصی‌ای گرفتند تا یک هفته استراحت کرده و خستگی جام جهانی قطر را به فراموشی بسپارند. این دو دوست صمیمی بلافاصله راهی آمریکا شدند و امروز تصاویر جدیدی از آن‌ها منتشر شد که دو ستاره پی‌اس‌جی را در خیابان‌های نیویورک نشان می‌داد.
بعد از قهرمانی در جام جهانی دیگر چه چیزی می‌تواند آرژانتینی‌ها را قهرمان کند؟
قضاوت مارسینیاک ستایش‌آمیز و استثنایی بود؛ او اگر بهتر از امباپه و مسی نبوده باشد، همراه با آنها، فوق‌العاده ستاره فینال جام جهانی بوده است.
مسئولان برگزاری فینال جام جهانی در اقدامی جالب توجه یاد و خاطره سه خبرنگاری که در طول مسابقات جان خود را از دست داده‌اند را گرامی داشته‌اند.
پرتماشاگرترین بازی‌های جام جهانی به آلبی سلسته اختصاص دارد که رکورد آنها دوباره تکرار شد.
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
سرپرست تیم استقلال می‌گوید آن‌ها هم دوست دارند دربی با حضور تماشاگران برگزار شود.
بازیکن‌سازترین باشگاه‌هایی که ستارگان رشد یافته از آنها در جام جهانی قطر حضور دارند
امیدواری زیادی در اردوی برزیلی‌ها وجود دارد که آنها این بار موفق به عبور از پیچ مرگ جام جهانی خواهند شد.
پیروزی ژاپن مقابل اسپانیا در جام جهانی قطر سکوی هواداران ژاپن را که شاهدخت تاکامادو در میان آن‌ها بود، به کارناوال شادی تبدیل کرده است.
تبحر خاص در زدن ضربه قیچی برگردان، ایران را به قهرمانی در جام ستاره‌ها رساند؛ انگار که ایران سازنده این ضربه است.
کره جنوبی در شرایطی خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند که آنها در 10 دوره آخر این پیکارها حاضر بوده اند.
FIBA در این گزارش به عملکرد این دو بازیکن در مسابقات انتخابی پرداخت و آن‌ها را به عنوان امتیاز آورترین بازیکنان در میان بازیکنان تیم‌های صعود نکرده آسیایی به جام جهانی ۲۰۲۳ معرفی کرد.
در این تصویر، از لحظات دراماتیک ادوار مختلف جام جهانی استفاده شده که یکی از آن‌ها، لحظه خوشحالی گل حمید استیلی به آمریکا در سال ۱۹۹۸ است.
سه مدافعی که کی‌روش علاقه فراوانی به آن‌ها دارد، امروز در پک حاضر شدند و کار خود را زیر نظر کادر فنی انجام دادند.
تیم ملی دانمارک از نسخه جدیدی از پیراهن‌های خود در جام جهانی رونمایی کرد که نام و نشان اسپانسر این تیم روی آن‌ها کمرنگ شده است.
تیم ملی دانمارک از نسخه جدیدی از پیراهن‌های خود در جام جهانی رونمایی کرد که نام و نشان اسپانسر این تیم روی آنها کمرنگ شده است.
سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از اضافه شدن تمامی بازیکنان لژیونر جلسه‌ای را با آنها در وین برگزار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ