رئیس قوه قضاییه گفت: همه دستگاه‌های موظّف و مکلّف در امر مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی باید از همه ظرفیت‌های قانونی موجود برای مقابله و مواجهه با این ناهنجاری‌ها بهره بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا به ضرورت همراهی زائران حاضر در کنگره عظیم اربعین حسینی با پلیس و تاکید کرد.
رییس کل دادگستری استان تهران گفت: مقرر شد تا از قضات مربوطه دعوت به عمل آید و ضمن احصا دلایل انباشت پرونده‌ها، تدبیر ویژه‌ای جهت تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق اندیشیده شود.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا نکات مهمی که زائران اربعین حسینی برای دریافت گذرنامه زیارتی باید بدانند را تشریح کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت فعالان فضای مجازی در زمان برگزاری مراسم اربعین تاکید کرد.
وزیر خارجه کشورمان توسعه همه جانبه همکاری‌های سیاسی و اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی را برای تعمیق تعاملات بین قاره‌ای و بین المللی ضروری دانست.
بندرعباس-معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، برجسته کردن نقش اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری در برنامه هفتم سند تحول دولت را از اولویتهای این سازمان عنوان کرد.
رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر فراجا ضمن ابراز نگرانی از افزایش تولیدموادمخدربه ویژه روانگردان‌ها در افغانستان، برلزوم مقابله جدی تر کشورها با پدیده قاچاق مواد مخدر تاکید کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر پیگیری تحقق «حمایت از رشد و رونق تولید»، دستگاه‌های مسئول را به ارتباط منظم با تولیدکنندگان برای اطلاع از نیازهای آنان و انجام اقدامات لازم برای رفع آنها توصیه کرد.
بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای تاکید کرد، بانک های عامل باید مراتب تسهیل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری را فراهم کنند.
وزیر امور خارجه بر ضرورت ارتقای همکاری‌های دو کشور در حوزه های مختلف، خصوصا سازوکار مشارکت شرکت‌های ژاپنی در بخش دارو و تجهیزات پزشکی را مورد تاکید قرار داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: به قضات رسیدگی‌کننده به پرونده‌های مرتبط با سلب امنیت روانی جامعه باید توصیه کرد که در جریان رسیدگی‌های قضایی حتما شخصیت مرتکب را مورد توجه قرار دهند.
در دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی پاکستان و ایران و وزیر بازرگانی دولت پاکستان بر ضرورت راه‌اندازی شهرک‌های تجاری مرزی و گسترش روابط و دیپلماسی پارلمانی میان دو کشور تاکید شد.
وزیر خارجه پاکستان گفت: ظرف روزهای گذشته پیشنهادات زیادی را در زمینه تقویت روابط دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و انرژی داشتیم، لذا امروز اسناد مهمی را به امضا رساندیم‌.
دادستان کل کشور با ارسال نامه‌ای به وزیر کشور گفت: تعیین سازوکارهای دقیق نظارتی برای رعایت اصول فنی بهداشتی و شهرسازی در فرآیند توافقات شهرداری با سازندگان متخلف ضرورت دارد.
نایب رئیس دوم اتاق اصناف ایران بر ضرورت یکپارچه‌سازی بازرسی‌ نهادهای مختلف از واحدهای صنفی تاکید کرد.
رئیس جمهور کشورمان در نشست هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و کنیا روابط دو کشور را دارای ریشه‌های عمیق تاریخی دانست و بر ضرورت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه تعاملات تجاری تاکید کرد.
محمودآباد- رئیس ستاد انتخابات کشور بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت جوانان برای برگزاری باشکوه انتخابات در کشور تاکید کرد.
تربت حیدریه ـ رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بر پیگیری و انتقال دانش به کشاورزی در خصوص افزایش بهره وری آب با استفاده از سازه‌های ترویجی و الگوی کشت محصولات زراعی تاکید کرد.
زمان کار و تعادل بین کار و زندگی در سراسر جهان، به ساعت کاری و ترتیبات زمان کاری (که برنامه کاری نیز نامیده می‌شود) و تأثیرات آن‌ها بر عملکرد کسب و کار‌ها و واحد‌های اقتصادی نیز ربط پیدا می‌کند و با بهره‌وری نیروی کار نسبتی مستقیم و متعادل دارد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه بر ضرورت بهره‌گیری از هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین در حوزه‌های حقوقی، قضایی و پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.
مهندس ایرج رخصتی معتقد است همکاری بیشتر دولت با فولادسازان در راستای بهره گیری مناسب از ظرفیت های معدنی کشور یک ضرورت است که باید به آن توجه بیشتری داشت.
رئیس جمهور بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان و ارزشمند پژوهشگاه‌های علوم انسانی در حوزه و دانشگاه در جهت غنا بخشیدن به علوم انسانیِ اسلامی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ