معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه بر ضرورت بهره‌گیری از هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین در حوزه‌های حقوقی، قضایی و پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوش مصنوعی می‌تواند یک نیروی کمکی باشد که هدف آن کمک کردن به انسان‌ها با خودکارسازی و کارآمدتر کردن کار‌های ساده است و در عین حال، کار‌هایی مانند تجزیه و تحلیل داده را در مقیاس بزرگ قابل کنترل‌تر می‌کند. سازمان‌های سراسر آمریکا در حال به کار بردن این فناوری هستند تا با استفاده از هوش مصنوعی برای اولویت‌بندی کردن تماس‌های غیر ضروری، بار غیر ضروری دستگاه‌های مخابراتی خود را کاهش دهند.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشریح الزامات ورود فناوری های هوشمند به مدارس کشور گفت: استفاده از فناوری و تشکیل سامانه جامع برای ذخیره سازی داده ها در مدارس ضروری است.
عضو شورای شهر تهران گفت: با استفاده از امکانات موجود باید برنامه‌ای برای بازگشت به خانواده فرد آسیب دیده وجود داشته باشد تا پس از ترک اعتیاد دوباره به سمت مواد مخدر نرود.
نشست تبیین کاربردی هوش مصنوعی در برنامه ریزی انسانی و مصرف منابع مالی آموزش و پرورش با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه در پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش برگزار شد.
تبریز- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت استفاده از پتانسیل‌های بالای بازار سیر «تیمورلو» تاکید کرد.
رئیس فرهنگستان علوم پزشکی طی نامه‌ای به دبیر شورای انقلاب فرهنگی بر جایگاه و ظرفیت عظیم این فرهنگستان در راستای بازنگری و تدوین نقشه جامع علمی کشور تاکید کرد.
رشت- استاندار گیلان بر ضرورت استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها در فصل زراعی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها باید در تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری هم پوشانی داشته باشند.
تولید و پرورش نهال و بذر با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و فنی برای اجرای موفق طرح کاشت یک میلیارد درخت ضروری است.
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مقام معظم رهبری امروز در جمع کارگزاران نظام بر ضرورت استفاده از راهبرد روابط خارجی در بهبود عملکرد اقتصادی کشور تاکید کردند.
تبریز- رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: کشاورزان کودهای سرک را با استفاده از راهنمایی کارشناسان جهاد کشاورزی در مزراع استفاده کنند.
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست بر ضرورت استفاده از انرژی اتمی برای حفظ محیط‌زیست تاکید کرد.
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس انقلابی همه کارها را در نزد خود کوچک می‌داند، گفت: پلیس فتا باید برای به روز رسانی تجهیزات خود از نخبگان دعوت کند.
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس انقلابی همه کارها را در نزد خود کوچک می‌داند، گفت: پلیس فتا باید برای بروز رسانی تجهیزات خود از نخبگان دعوت کند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: روش‌‎های سنتی جوابگوی نیاز امروز برای پایش اراضی کشاورزی نیست و باید از فناوری‌های جدید در این عرصه استفاده شود.
معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش از توسعه تعاملات نخبگانی با کشورهای همسایه خبر داد و گفت: فناوری محور خوبی برای توسعه همکاری با جهان و کشورهای D۸ است.
معاون اول قوه قضائیه گفت: برای حل معضلات دستگاه قضائی حتما از تجربه قضات و مدیران شاغل در صف قوه قضائیه، یعنی دادسراها و محاکم استفاده می کنیم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن تاکید بر استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه زیرمجموعه‌های ایران‌خودرو، بر انجام فعالیت در حوزه‌های تخصصی و پرهیز از موازی‌کاری تاکید کرد.
رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت این شورا و وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیریت شهری و وزارت آموزش و پرورش ظرفیت‌های زیادی در اختیار دارند.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران بر استفاده و جایگزینی توربین‌های ساخت کشور به جای توربین‌های در حال استفاده این شرکت تاکید کرد.
فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: اگر با برنامه ریزی دقیق و به کارگیری نخبگان برای هوشمندسازی اقدام کنیم قطعاً تحول بزرگی را درمرزبانی به وجود خواهیم آورد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در حوزه خانواده و فضای مجازی گفت: معتقدیم که فناوری اطلاعات یک فناوری راهبردی است و می تواند همه جنبه های زندگی جامعه را متحول کند
وقتی تعداد خودروهای ناوگان زیاد می شود مدیریت آنها تبدیل به یکی از چالش‌های هر سازمانی می‌شود؛ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم ضرورت استفاده از سیستم مدیریت ناوگان چیست.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور بر ضرورت استفاده از فرصت‌های موجود و بهبود و اصلاح فرآیندها در این سازمان تاکید کرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به ضرورت استفاده از فناوریهای نوین در پیشگیری از جرائم و اسیبهای اجتماعی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ