مهندس ایرج رخصتی معتقد است همکاری بیشتر دولت با فولادسازان در راستای بهره گیری مناسب از ظرفیت های معدنی کشور یک ضرورت است که باید به آن توجه بیشتری داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر ضرورت همکاری بین دستگاه‌ها برای بهبود مسائل زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر ضرورت همکاری بین دستگاه‌ها برای بهبود مسائل زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای کویتی خواستار برگزاری نشست اضطراری وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و ارسال پیام قوی برای محکوم کردن اهانت به مقدسات اسلامی شد.
نخست‌وزیر ایتالیا بر ضرورت حل و فصل بحران مهاجرت غیرقانونی از طریق همکاری میان کشورها تاکید کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر ضرورت همکاری برای رشد ICT گفت: می‌توانیم با یکدیگر تحولات بزرگی را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح بین المللی داشته باشیم.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایجاد سازوکاری مشترک برای گفتگو و همکاری با حضور همه کشورهای حوزه راهبردی خلیج فارس، بیش از هر زمان دیگری لازم و ثمربخش است.
در جلسه هم اندیشی و بازدید شبانه اعضای شورای شهر تهران، مسئولان قوه قضائیه و مدیران شهری با موضوع آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۲ بر ضرورت همکاری مستمر قوه قضائیه و شهرداری تهران تأکید کردند.
وزرای خارجه آمریکا و کره‌جنوبی بر ضرورت همکاری چین در موضوع خلع‌سلاح کره‌شمالی تاکید کردند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی، اکو بر ضرورت توسعه روابط و همکاری‌های مشترک کشورهای عضو در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد.
وزیر امور خارجه قطر در نشست خبری مشترک با همتای فرانسوی خود گفت که دوحه آماده همکاری برای حل پرونده‌های مختلف از جمله پرونده هسته‌ای ایران است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه هند بر ضرورت کمک به تقویت همکاری بخش‌های خصوصی دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، گفت: همکاری سازمان ‌های بین المللی از جمله سازمان‌های تابع سازمان ملل در برگزاری گردهمایی بزرگ اربعین ضروری است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رویکرد مجلس شورای اسلامی نسبت به دولت تعامل است نه تقابل و مجلس نسبت به واقعیت‌های موجود کشور درک کامل دارد.
معاون میراث فرهنگی کشور گفت: در صورت افزایش سطح تعاملات گردشگری، بسیاری از مشکلات در سایر حوزه‌های کاری دیگر نیز حل و فصل خواهد شد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور الجزایر گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر ضرورت همکاری و تشکیل جبهه واحد و منسجم کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی احساس می‌شود.
یکی از شرکت‌کنندگان هشتمین دوره نشست‌ تبادل علم و فناوری(استپ) جایزه مصطفی بر ضرورت افزایش همکاری علمی، میان دانشمندان جهان اسلام تاکید کرد.
وزیر امور خارجه مالزی ضمن تبریک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر همکاری هر چه بیشتر به منظور تقویت روابط ایران و مالزی تاکید کرد.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که گسترش همکاری های اقتصادی این کشور با موریتانی ضرورت دارد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک انتصاب رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کره شمالی، بر توسعه همکاری‌های دو کشور در مسیر استقرار صلح و ثبات منطقه‌ای و مقابله با هرگونه یکجانبه‌گرایی تاکید کرد.
رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران گفت: با ایجاد زیرساخت های لازم از لحاظ فیزیکی و بانکی در بحث سوآپ یا خرید گاز مازاد روسیه و ترکمنستان و بازصادرات آن به منطقه و جنوب آسیا می توان به هاب انرژی منطقه تبدیل شد؛ از طرفی باید همکاری در فروش گاز داشته باشیم و تنها به فکر سوآپ گاز روسیه نباشیم زیرا عایدی اصلی در همکاری در فروش است.
معاون اول رئیس جمهور ضن تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای برنامه 25 ساله همکاری ایران و چین بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی به عنوان اصلی خدشه ناپذیر تاکید کرد.
در بیانیه مشترک رییس‌جمهور چین و سران شورای همکاری خلیج فارس آمده‌است:  رهبران بر ضرورت حمایت از پیمان عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای و جلوگیری از اشاعه سلاح‌های کشتار جمعی در منطقه خلیج [فارس]و تضمین ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران با هدف حفظ امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی و بر ضرورت همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کردند.
سران سه قوه فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری خواندند و تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.
کرمان - معاون وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه ویژه در خصوص ترویج آرمان‌های مکتب شهید سلیمانی در مدارس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ