وزیر خارجه پاکستان گفت: ظرف روزهای گذشته پیشنهادات زیادی را در زمینه تقویت روابط دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و انرژی داشتیم، لذا امروز اسناد مهمی را به امضا رساندیم‌.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفی گفت: مردم‌سالاری ضرورت انقلاب اسلامی است و بسیج اقشار باید موجب تقویت آن در جامعه شود.
یزد- رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر یزد بر ضرورت تقویت آموزش های تفکیک از مبدا زباله برای کاهش تولید زباله و هزینه های جمع آوری آن تاکید کرد.
وزرای خارجه روسیه و عربستان در حاشیه ششمین دور از گفتگوهای راهبردی میان مسکو و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس بر ضرورت تقویت روابط دوجانبه تاکید کردند.
رئیس جمهور با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره ضرورت تقویت ارتباطات با همسایگان و کشورهای مسلمان گفت: نه فقط وزارت خارجه، بلکه همه دستگاه‌های اجرایی باید این موضوع را با جدیت دنبال کنند.
رئیس جامعه بوم گردی ایران گفت:حضور در نمایشگاه‌های خارجی یکی از درخواست‌های ما است و خوشبختانه در نمایشگاه روسیه اولین قدم برای حضور بوم‌گردی‌ها برداشته شد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: توانمندی‌سازی نخبگان برای مدیریت کشور هدف مهمی است، موانعی در این خصوص وجود دارد که باید به کمک هم آنها را از مسیر حضور نخبگان در حکمرانی و مدیریت برطرف کنیم.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر همکاری‌های دو کشور ایران و روسیه در حوزه علم و فناوری و بر ضرورت تقویت این همکاری‌ها تأکید کرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به ضرورت تقویت روحیه ایثار و ترویج سبک زندگی اسلامی گفت: امیدواریم شاهد افزایش حضور بانوان در مسائل کلان کشور باشیم.
آستارا- رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به ظرفیت‌های آستارا در حوزه صادرات محصولات کشاورزی کشور، گفت: تقویت امکانات و تجهیزات جهت نظارت بر صادرات محصولات کشاورزی در آستارا ضرورت دارد.
در بیانیه مطبوعاتی مشترک وزیران خارجه عربستان و سوریه آمده است که دو طرف بر اهمیت ارتقای امنیت و مبارزه با تروریسم در همه اشکال و سازمان‌های آن و تقویت همکاری در مبارزه با قاچاق و تجارت مواد مخدر و ضرورت حمایت از نهاد‌های دولت سوریه برای گسترش کنترل آن‌ها بر سرزمین‌های این کشور جهت پایان دادن به حضور شبه نظامیان مسلح در آنجا و مداخله خارجی در امور داخلی سوریه تاکید کردند.
رئیس جمهور تونس بر ضرورت اعزام سفیر این کشور به دمشق و تقویت روابط با سوریه تاکید کرد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اینکه کسب و کارها نمی توانند ارتباط خوبی با آیین نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال بگیرند، نشان می دهد که این آیین نامه باید به درستی تقویت شود.
وزیر امور خارجه مالزی ضمن تبریک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر همکاری هر چه بیشتر به منظور تقویت روابط ایران و مالزی تاکید کرد.
سازمان بسیج رسانه در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای بر ضرورت تقویت مرجعیت رسانه‌های داخلی تاکید کرد و آن را راهکار خنثی‌سازی جنگ شناختی دشمن برشمرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر بر ضرورت راه‌اندازی شهرک شبیه‌ساز زلزله در تهران و همچنین تربیت نیروهای جدید و تقویت توان تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر تاکید کرد.
سران سه قوه در نشست بعد از ظهر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
رشت- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تأکید بر لزوم تقویت و بازنگری در تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلاتی همانند ارز و گرانی گفت: برخی از وزرا عملکرد خوبی ندارند و باید تغییر کنند.
رئیس ائتلاف فتح عراق از مسئولان این کشور خواستار مقابله با عناصر تروریستی و تقویت کار اطلاعاتی به منظور مقابله با تروریسم شد.
وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت بر تشکیل کارگروه تخصصی صادرات تجهیزات و خدمات فنی و مهندسی آبیاری نوین و تقویت تعاملات دیپلماتیکی با کشورهای هدف برای رفع موانع صادراتی توافق و تاکید کردند.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: اگر می‌خواهید کار در کشور رونق بگیرد باید سهم کارفرما در بیمه را کم کنیم و سهم دولت را افزایش دهیم تا کارفرما نیروی بیشتری بگیرد و آنها را بیمه کند.
سران سه قوه در نشست مشترک که بعد از ظهر امروز شنبه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، مهم‌ترین موضوعات و مسایل کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مردمی سازی امور شهری باید اهتمام و تلاش جدی صورت گیرد و تشکل‌های مردمی باید تقویت شوند.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با تاکید بر تقویت ارتباط دانشگاه‌ها با نهاد حکمرانی، گفت: رویدادهایی مانند پارلمان دانشجویی می‌تواند دانشجویان را با چالش‌های نظام حکمرانی آشنا کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح دوباره تشکیل وزارت بازرگانی اقدام پسندیده‌ای نیست، گفت: در شرایطی که همه قیمت‌ها آزاد شده است، تشکیل وزارت بازرگانی مفهومی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ