بندرعباس-معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، برجسته کردن نقش اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری در برنامه هفتم سند تحول دولت را از اولویتهای این سازمان عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی بر توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با رویکرد تکمیل زنجیره ارزش و تولید بار اول محصولات تأکید کرد.
وزیر نیرو گفت: آب به عنوان مهمترین عنصر حیاتی است که با توجه به افزایش تقاضا، مدیریت آن امری ضروری است.
لاهیجان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان بر ضرورت توجه به برندسازی و اقتصادی سازی صنایع دستی استان تأکید کرد.
نشست مشترک معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در رابطه با بررسی آسیب‌های اجتماعی شهر و مشکلات آن برگزار شد.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: تاکید رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان آن بود که در قانون‌گذاری منافع مردم مورد توجه باشد و لازم است از پیشنهادات آنان استفاده شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: تاکید رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان آن بود که در قانون‌گذاری منافع مردم مورد توجه باشد و لازم است از پیشنهادات آنان استفاده شود.
سمنان- باستانی‌کاران استان سمنان عقیده دارند رواج ورزش‌های پهلوانی طی سال‌های اخیر روند صعودی نداشته و این نشان می‌دهد که نیازمند کارهای ترویجی بیشتر و بهتر هستیم.
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی خواستار نظارت مجلس بر بازار و توجه به اقتصاد و معیشت مردم شد.
آمادگی کروز برای تحقق شعار سال 1402/ ضرورت توجه به رشد تولید
ادر سخا مدیرعامل گروه صنایع تولیدی کروز با اشاره به شعار سال ١٤٠٢ تحت عنوان «مهار تورم و رشد تولید» اظهار کرد: رشد اشتغال و تولید در کنار توجه به داخلی سازی کیفی از برنامه‌های اصلی کروز است
فومن- معاون وزیر آموزش و پرورش بر هدایت تحصیلی در حوزه آموزشی تاکید کرد و گفت: اندیشه هدایت تحصیلی برای تولید شغل و درآمد به معنای خلق کارگر پیشرفته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ارتقای دانش و مهارت کارکنان در حین خدمت، تکریم منابع انسانی و توجه ویژه به سلامت و معیشت آنان را از محورهای اصلی مورد نظر برای پیشرفت همه جانبه این مجموعه عظیم صنعتی و عرضه محصول با کیفیت عنوان کرد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدارس و مراکز غیردولتی جایگاه مهمی در آموزش و پرورش دارند چرا که بار مهمی از دوش آموزش و پرورش را برعهده دارند.
شاهرود- امام جمعه بیارجمند ضمن تاکید بر ضرورت فرزندآوری، گفت: این روزها بزرگترین دغدغه مردم موضوع اقتصاد است لذا از دولت می‌خواهیم که برای مسکن و اشتغال جوانان اقدامی صورت دهد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: به موازات توجهی که به ایمنی ساختمان می‌شود، توجه به معماری و سیمای مدرسه نباید مغفول بماند.
صالحی با اشاره به فرصت های توسعه یافتگی صنعت پتروشیمی بیان کرد: در بحث پتروشیمی هر چقدر صنایع پایین دستی را با فرمول پیچیدگی بیشتر در تولید محصولات را توسعه دهیم، شاید نقدشوندگی مثل بالادستی نباشد ولی از طرفی منجر به کسب بازارهای جدید خواهد شد و ارزش افزوده و ارز آوری بالایی نیز نصیب صنعت پتروشیمی و کشور خواهد شد .
وزیر علوم گفت: در راستای اقتصاد دانش‌بنیان باید به اقتصاد پژوهش نیز توجه داشت و از طریق پژوهش، اعتباراتی جذب کرده و سرمایه ایجاد کنیم.
رئیس مجلس گفت: در تدوین و اجرای برنامه هفتم تمامی موضوعات کشور باید خانواده محور باشد و سیاست‌های آموزشی و تربیتی با نگاه به خانواده، تدوین شود و مورد توجه قرار گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توقع مجلس از مرتضوی آن است که کارنامه خوبی در همه موضوعات به ویژه در بحث رسیدگی به قشر محروم رقم بزند.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: توجه به نوآوری‌های فرهنگی و نرم، ضرورتی در اقتصاد دانش‌بنیان است که صنایع خلاق بر همین اساس باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، در ارتباط با موضوعات اجتماعی در برنامه هفتم توسعه کشور، نکاتی را متذکر شد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت، توجه ویژه رئیس‌جمهور به ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان و پیشکسوتان ستاد کل نیروهای مسلح را خواستار شد.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: توجه به امر پژوهش برای پیشبرد اهداف سازمان بسیار ضروری، مؤثر و کارآمد است.
تبریز- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه ویژه به بخش های دارای ارزش افزوده در کشاورزی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ