زمان کار و تعادل بین کار و زندگی در سراسر جهان، به ساعت کاری و ترتیبات زمان کاری (که برنامه کاری نیز نامیده می‌شود) و تأثیرات آن‌ها بر عملکرد کسب و کار‌ها و واحد‌های اقتصادی نیز ربط پیدا می‌کند و با بهره‌وری نیروی کار نسبتی مستقیم و متعادل دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: نظام تعلیم و تربیت، متشکل از اجزا و ارکانی است که باهم در تعادل و تعامل هستند و به همین خاطر طراحی و معماری بهینه مناسبات درونی اجزای سیستم اهمیت دارد.
رئیس مجلس در پیامی به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی تأکید کرد: تعامل حداکثری میان پارلمان‌های کشورهای اسلامی به عنوان یک ضرورت، اهمیت ویژه‌ای در مقابله با چالش‌های فراروی دنیای اسلام دارد.
رئیس مجلس در پیامی به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی تأکید کرد: تعامل حداکثری میان پارلمان‌های کشورهای اسلامی به عنوان یک ضرورت، اهمیت ویژه‌ای در مقابله با چالش‌های فراروی دنیای اسلام دارد.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رویکرد دولت مردمی معطوف به بازگرداندن تعادل به سیاست خارجی است، روابط با کشور‌های همسایه، دوست و همسو را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: سیاست خارجی باید در خدمت افزایش قدرت ملی کشور باشد و در این راستا به‌کارگیری دیپلماسی پرتحرک و هوشمند ضروری است.
رئیس‌جمهور گفت: رویکرد دولت مردمی معطوف به بازگرداندن تعادل به سیاست خارجی است، سیاست خارجی باید در خدمت افزایش قدرت ملی باشد و بکارگیری دیپلماسی پرتحرک و هوشمند در این راستا ضروری است.
در نشست مشترك مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با رئیس، معاونان و استادان دانشگاه صنعتی شریف، بر افزایش تعامل و همكاری های مشترك تاكید شد و طرفین توافق كردند كه در ماه‌های آتی ضمن بررسی بورسیه كردن دانشجویان دانشگاه شریف در گروه سایپا، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شریف، راهكارهایی برای حل مشكلات صنعت خودرو كه نتیجه آن رشد كیفی و كمی محصولات است، ارایه دهند. همچنین اعلام شد كه گروه سایپا آماده جذب و پذیرش دانشجویان رشته های مرتبط با برق والكترونیك، مگاترونیک، پلیمر، شیمی و مكانیك است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رویکرد مجلس شورای اسلامی نسبت به دولت تعامل است نه تقابل و مجلس نسبت به واقعیت‌های موجود کشور درک کامل دارد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: در نگاه دین نظام سیاسی و دولت بارزترین نقش را در تعادل حوزه‌های متنوع زندگی دارد و زندگی جمعی انسان‌ها با نظام سیاسی پیوند خورده است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به وزرای دفاع کشورهای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن عید فطر، بر ضرورت تحکیم روابط و افزایش تعامل بین نیروهای مسلح کشورهای جهان اسلام تاکید کرد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی گفت: در این بین اگر مسئولی حسب ضرورت بخواهد در فضای مجازی خارجی تعامل داشته باشد و بر اساس ضرورت شغلی اش می‌خواهد در فضای بین الملل پیامی را نشر دهد، ما باید ضوابطی را برای این منظور تعیین کنیم. در مطالعاتی که انجام دادیم دیدیم کشور‌های مختلف این موضوع را در دستور کار داشتنه اند بخشی توانسته اند با سیاست‌های توصیه‌ای این کار را بکنند و بخشی این موضوع را به قانون تبدیل کرده اند.
معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش از توسعه تعاملات نخبگانی با کشورهای همسایه خبر داد و گفت: فناوری محور خوبی برای توسعه همکاری با جهان و کشورهای D۸ است.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بر تعامل و همگرایی بین موسسه تحقیقات، جنگل‌ها و مراتع و منابع طبیعی در کاشت یک میلیارد درخت تاکید کرد.
یکی از شرکت‌کنندگان هشتمین دوره نشست‌ تبادل علم و فناوری(استپ) جایزه مصطفی بر ضرورت افزایش همکاری علمی، میان دانشمندان جهان اسلام تاکید کرد.
بین ۱۰ تا ۳۵ درصد از کل کالری شما باید از منابع پروتئین تامین شود. این عدد بسته به ترکیب بدن، سلامت، سطح و نوع فعالیت و اهداف شما متفاوت است. خوردن پروتئین کافی روزانه برای تامین نیاز‌های بدن ضروری است. پروتئین به بدن شما کمک می‌کند تا تعادل مایعات را حفظ کند، بافت‌ها را بسازد و ترمیم کند، مواد مغذی را حمل کند و سایر عملکرد‌های حیاتی را فراهم کند.
ضرورت هم‌افزایی و تعامل میان پلیس و دستگاه قضا برای برخورد با پدیده سرقت‌های خرد با توجه به تاثیر این نوع از جرایم در از بین بردن امنیت روانی جامعه بیش از هر زمان زمان دیگری احساس می‌شود.
سران سه قوه در نشست بعد از ظهر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی نظام مالیاتی کشور، گفت: تبادل اطلاعات بین دستگاه دولتی با سازمان امور مالیاتی به درستی انجام نمی شود.
سران سه قوه در نشست مشترک که بعد از ظهر امروز شنبه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، مهم‌ترین موضوعات و مسایل کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
وزیر دادگستری بر ضرورت تعامل جدی بین قوه قضاییه و دولت برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.
وزیر دادگستری بر ضرورت تعامل جدی بین قوه قضاییه و دولت برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران بر ضرورت تسریع در برنامه های تحول اقتصادی در مجموعه شهرداری تاکید کرد و خواستار تعامل همه جانبه با دولت شد.
دادستان کل کشور گفت: طبق آمارها حدود ۲۳۴ نفر از ایرانیان که عمده جرایم‌شان مواد مخدر است در آذربایجان محبوس و محکوم شدند و از کشور آذربایجان نیز ۱۴ نفر در ایران محبوس هستند.
رئیس جمهور تعامل حداکثری وهمدلی قوای سه گانه را ضرورت حکمرانی عالمانه و کارآمد در کشور دانست و گفت: هماهنگی ارکان نظام حکمرانی باعث ارتقای مشارکت مردم در امور و افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود.
معاون اول قوه قضاییه در دیدار با رئیس دادگاه عالی روسیه بر ضرورت توسعه همکاری های قضایی و تبادل تجربیات در خصوص فن آوری های نوین تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ