رئیس جمهور با تاکید بر پیگیری تحقق «حمایت از رشد و رونق تولید»، دستگاه‌های مسئول را به ارتباط منظم با تولیدکنندگان برای اطلاع از نیازهای آنان و انجام اقدامات لازم برای رفع آنها توصیه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی با اشاره به برخی مباحث مطرح شده در ارتباط با سکو‌های فناوری گفت: برخورد با تخلف ضروری است، اما اعمال محدودیت برای این سکو‌ها راه‌حل صحیح مواجهه با تخلفات نیست.
بعد از ارتقا روابط ایران و عربستان و چند کشور مهم غرب آسیا اکنون دامنه گسترش روابط به لیبی رسیده است، کشوری که یکی از حلقه‌های ضروری برای ارتباط گیری با آفریقاست.
ثبت دقیق شماره تلفن همراه هر یک از زائرین اربعین در اطلاع‌رسانی‌های مهم و ضروری، امور گمشدگان و ارتباط هم‌گروهی‌ها در پیاده‌روی اربعین، بسیار حائز اهمیت است بنابراین توسط زائران باید هنگام ثبت نام در سامانه سماح به این موضوع دقت لازم صورت پذیرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی، اکو بر ضرورت توسعه روابط و همکاری‌های مشترک کشورهای عضو در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد.
سمنان- سفیر جمهوری غنا در ایران با بیان اینکه ایران و غنا تعاملات باید به همکاری‌های اقتصادی منجر شود، گفت: ضرورت دارد تا راه‌هایی ارتباط بیشتر میان دو کشور را بیابیم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اینکه کسب و کارها نمی توانند ارتباط خوبی با آیین نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال بگیرند، نشان می دهد که این آیین نامه باید به درستی تقویت شود.
مشاور امنیت ملی آمریکا می‌گوید که به باور این کشور، برای حصول اطمینان از ثبات، حفظ کانال‌های ارتباط نظامی با چین، ضرورت دارد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: برقراری ارتباط نظام‌مند سیستم اداری استان‌ها و نخبگان استانی مقیم پایتخت ضرورت دارد.
اصفهان- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: لازم است سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) با تدوین برنامه‌های مشترک، زمینه‌ ارتباط بیشتر مراکز علمی و ایجاد شبکه‌های بین دانشگاهی را فراهم کند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به ضرورت تسلط کارگزاران فناوری به مهارت های ارتباطی با صنعت و بازار تاکید کرد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی بر ضرورت ایجاد ارتباط مؤثر میان روحانیون و جوانان تأکید کرد و گفت: روحانیت در کنار بیان مشکلات مردم، عزت و اقتدار ایران اسلامی سربلند را تبیین کنند.
سران قوا با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه فناوری اطلاعات بر ضرورت تسهیل در دسترسی مردم به شبکه‌های ارتباطی و سرعت بخشیدن به راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات تاکید کردند.
وزیر ارتباطات با اشاره بر ضرورت پوشش ارتباطی با کیفیت مسیر عبور کاروان‌های راهیان نور، بر برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت ارتباطی استان های گردشگرپذیر شمال کشور تاکید کرد.
وزیر ارتباطات با اشاره بر ضرورت پوشش ارتباطی با کیفیت مسیر عبور کاروان‌های راهیان نور، بر برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت ارتباطی استان های گردشگرپذیر شمال کشور تاکید کرد.
بلینکن در تماس تلفنی با همتای چینی،بر ضرورت باز نگه داشتن کانال های ارتباطی بین واشنگتن- پکن و مدیریت مسئولانه روابط دوجانبه تأکید کرد و چین نیز توقف سیاست سرکوب و مهار آمریکا را خواستار شد.
وزیر امور خارجه آمریکا در تماس تلفنی با همتای چینی خود بر ضرورت باز نگه داشتن کانال های ارتباطی بین واشنگتن- پکن و مدیریت مسئولانه روابط دوجانبه تأکید کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه حملات متنوع دشمن به زیرساختهای ارتباطی کشور به صورت روزانه دفع می شود، گفت: رعایت اصول پدافندی در توسعه زیرساختهای ارتباطی کشور یک ضرورت است.
ایجاد ارتباط کلامی درست برای پیشرفت یک زندگی موفق بسیار ضروری است، درحالی که بسیاری از زوج‌های جوان یا این مهارت را ندارند و یا در مورد آن دچار مشکل هستند.
رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به ارتباط صنعت ساختمان با بیش از ۳۰۰ نوع شغل، بر ضرورت هم افزایی و همکاری دولت و مدیریت شهری برای رونق صنعت ساختمان تاکید کرد.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، در ارتباط با موضوعات اجتماعی در برنامه هفتم توسعه کشور، نکاتی را متذکر شد.
معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: باید زبان اشاره در جامعه متداول گردد. باید همه افراد جامعه مشکلات ناشنوایان را درک و تا حد ممکن بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.
برقراری ارتباط با خانواده و دوستان، یکی از دغدغه‌های اصلی زائران اربعین است. با توجه به پیشرفت ارتباطات در سال‌های اخیر، راه‌های ارتباطی متنوعی برای زائران وجود دارد که در ادامه می‌خوانید.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری گفت: مردمی کردن اقتصاد، مردمی کردن حوزه فرهنگ و مردمی شدن سیاست داخلی و خارجی باید دنبال شود.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با تاکید بر تقویت ارتباط دانشگاه‌ها با نهاد حکمرانی، گفت: رویدادهایی مانند پارلمان دانشجویی می‌تواند دانشجویان را با چالش‌های نظام حکمرانی آشنا کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ