بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال از اتفاق تلخی که قرار است برای این تیم رخ دهد ابراز نگرانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گنج خانلو بدون اطلاع شب گذشته از هتل خارج شده و نگران او هستیم. بلافاصله از طریق نماینده اتحادیه جهانی و پلی اسکاتلند به محل اتاق محمد وارد شدیم و متوجه شدیم او کلیه وسایلش را برده
یک تحلیلگر آمریکایی می‌گوید که دست آمریکا و ناتو در اوکراین بیش از حد بسته شده است و در نتیجه تهدید مستقیم نیجر به حمله و سرنگونی حکومت نظامی جدید این کشور، موثق و معتبر نیست.
یک خبرنگار صهیونیست، به نگرانی دولت آمریکا نسبت به گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی به ویژه ترک خدمت نظامیان صهیونیست در اعتراض به لایحه جنجالی کابینه نتانیاهو، اشاره کرد.
یک روزنامه صهیونیستی از نگرانی شدید شهرک نشینان نسبت به تکرار عملیات موشکی از سمت کرانه باختری به سمت این شهرک‌ها خبر داد.
یک تحلیلگر صهیونیست تنش‌های اخیر میان دولت آمریکا و کابینه نتانیاهو را مشابه یک جنگ سرد میان آنها توصیف کرد.
مهدی جلوه تاکید کرد که تنها نگرانی بازیکنان در حال حاضر وضعیت علی حاجی‌پور است.
یک مقام گروه واگنر اعلام کرد که حضور این گروه در بلاروس موجب نگرانی ناتو شده است.
رویدادهای ملی در حوزه صنایع دستی، برپایی نمایشگاه ملی در اصفهان، به نام زدن سند ارگ سمنان به نام دولت و تجاوز به عرصه کوشک ابرکوه یزد خبرهای حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی در این هفته بود.
دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید که آن‌ها دغدغه برگزاری دو هفته پایانی لیگ برتر را دارند.
برگزاری نکوداشت یک معمار از خودش در مسجد، نگرانی برای مزایده کاربری ارگ راین، برپایی تور گردشگی کشورهای CIS و در گذشت یک باستانشناس از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
در شرایطی که بحث داوری در لیگ برتر حسابی حواس همه اهالی فوتبال را به خود مشغول کرده، در لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم هم این روزها بازی‌های مهمی برگزار می‌شود.
یک روزنامه انگلیسی گزارش داد که شواهد حاکی از ناتوانی ارتش اوکراین برای انجام ضد حمله علیه روسیه است.
یک تحلیلگر نظامی صهیونیست عنوان کرد که اسرائیل امیدوار است ماه رمضان در روزهای پایانی‌اش با آرامش به پایان برسد.
یک رسانه آلمانی مدعی است ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، که پیش‌تر گفته بود رویای بازی در لیگ برتر انگلیس را در سر دارد حالا موافقت خود برای پیوستن به بایرن مونیخ را اعلام کرده است.
در فاصله یک هفته به دیدار بزرگ بایرن مونیخ مقابل پی‌اس‌جی از آلمان خبر رسید لروی سانه، ستاره بایرن، در تمرینات این تیم آسیب دیده و ممکن است به این بازی نرسد.
ادعای رئیس جمهور مولداوی درباره نقشه همتای روسی وی برای سازماندهی یک کودتا در مولداوی، ابراز «نگرانی شدید» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا را در پی داشت.
پاری سن ژرمن امشب در مقابل موناکو شکست خورد تا در آستانه دیدار بزرگ مقابل بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ دو شکست پیاپی را تجربه کرده باشد.
یک خبرنگار صهیونیست در پی شهادت پنج مبارز فلسطینی در اردوگاه کفر عقب به ضرب گلوله نظامیان این رژیم، درباره عملیات تلافی جویانه مقاومت فلسطین در واکنش به این رخداد هشدار داد.
خبر انعقاد یک همکاری میان دو فدراسیون ژاپن و اسپانیا محافل فوتبالی آلمان را برآشفت.
پرسپولیس اینبار نگرانی بزرگی بابت عدم حضور بازیکنان خارجی‌اش نداشت و هر سه بازیکن این تیم طبق زمان بندی در تهران و تمرینات حاضر شدند.
باشگاه تاتنهام با انتشار یک بیانیه اعلام کرد سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای این تیم، به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار دیشب مقابل مارسی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.
یک مشکل فنی در اینستاگرام میلیون‌ها نفر از کابران آن را در سراسر دنیا دچار مشکل کرده اس و مشهورترین فوتبالیست‌های دنیا احتمالا بیش از همه نگران هستند.
مصدومیت سردار آزمون مهم ترین نگرانی فوتبال ایران در مقطع کنونی و پیش از جام جهانی 2022 قطر محسوب می‌شود.
رسانه‌های فرانسوی امروز گزارش‌های متعددی درباره دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب یوونتوس منتشر کردند. مشخص است که فرانسوی‌ها او را خطرناک‌ترین اسلحه بیانکونری می‌دانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ