خبر انعقاد یک همکاری میان دو فدراسیون ژاپن و اسپانیا محافل فوتبالی آلمان را برآشفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوریس بکر معتقد است وضعیت تنیس در آلمان نگران کننده است.
بعضی از اعضای فدراسیون فوتبال آلمان اعتقاد دارند که یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ، باید هرچه زودتر هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.
وزارت خارجه آلمان با صدور بیانیه‌ای جانبدارانه اعلام کرد که این کشور با نگرانی تحولات در غزه را دنبال می‌کند!
نشریه آلمانی کیکر در گزارشی غیرمنتظره ادعا کرد یورگن کلینزمن، سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی، به عنوان نامزد جانشینی آنتونیو کونته در تاتنهام در نظر گرفته است.
صدراعظم آلمان با اشاره به اینکه جنگ اوکراین طولانی مدت خواهد بود گفت: باید بدانیم که این جنگ وحشتناک و عواقب آن برای مدت طولانی ما را نگران خواهد کرد. باید برای مدت طولانی آوار برداری کنیم.
یک رسانه آلمانی مدعی است ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، که پیش‌تر گفته بود رویای بازی در لیگ برتر انگلیس را در سر دارد حالا موافقت خود برای پیوستن به بایرن مونیخ را اعلام کرده است.
در فاصله یک هفته به دیدار بزرگ بایرن مونیخ مقابل پی‌اس‌جی از آلمان خبر رسید لروی سانه، ستاره بایرن، در تمرینات این تیم آسیب دیده و ممکن است به این بازی نرسد.
سرمربی تیم ملی آلمان از ترشتگن به عنوان دروازه‌بان اول تیمش در غیاب نویر یاد کرد.
دولت آلمان در مقابل درخواست کمیسیونر حفاظت از داده این کشور برای حذف صفحه فیس بوک به دلیل نگرانی های امنیت اطلاعات واکنش نشان داد.
بایرن مونیخ امشب در مرحله یک‌هشتم جام حذفی آلمان مقابل ماینتس قرار می‌گیرد. اما این بازی خاطرات بدی را برای باواریایی‌ها تداعی می‌کند.
شواهد نشان می‌دهند که پوتین واقعا در جنگ گازی خود شکست خورده است. آلمان سال ۲۰۲۳ میلادی را بدون گاز روسیه آغاز می‌کند و نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن آن ندارد. این دقیقا شکست کرملین است. گاز طبیعی روسیه دیگر یک سلاح موثر علیه آلمان نیست.
مدیران بایرن مونیخ نگران هستند که مصدومیت مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی، طولانی‌تر از حد تصور شود.
به نظر می‌رسد که تونی کروس، ستاره آلمانی، تصمیم نهایی‌ برای آینده‌اش در فوتبال را گرفته است.
هانسی فلیک نگران خروج صمیمی‌ترین دوست خود در تیم ملی آلمان است و بابت جدایی بیرهوف ناراحت است.
رهبران فرانسه و آلمان ادعا می‌کنند که نگران گرمایش زمین هستند. با این وجود، آنان چگونه قصد دارند با چنین سیاستگذاری‌های پوچی اقدامی موثر در این باره انجام دهند؟ مضحک است که زمان صرف کنیم تا توضیح دهیم که مالیات بر ثروتمندترین‌ها در سطح ملی بدون هماهنگی اقدامات در سطوح بالاتر امری غیرممکن است.
شرکت نرم افزاری سپ آلمان ضرب الاجل خود برای خروج از روسیه را کنار گذاشت و علت این امر را نگرانی از شرایط کارکنان خود در این کشور اعلام کرد.
امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، از آلمان خواست در مواجهه با قیمت‌های بالای انرژی، «همبستگی» داشته باشند.
سردار آزمون مصدوم شده و کی‌روش نگران اوست، اما به دلیل امکانات پزشکی خوبی که در آلمان و باشگاه لورکوزن وجود دارد اصراری روی بازگشت سردار به ایران ندارد
توماس مولر معتقد است که آلمان نباید نگران جام جهانی باشد و باید روحیه مبارزه‌جویی و جنگندگی را از رئال مادرید یاد بگیرد.
روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی درباره تساوی 3-3 آلمان مقابل انگلیس از عملکرد ژرمن‌ها در این بازی انتقاد کرده و عملکرد آنها را در آستانه جام جهانی ضعیف ارزیابی کرد.
عملکرد ضعیف آلمان مقابل مجارستان این نگرانی را به وجود آورده که این تیم نتواند در جام جهانی در قامت یک مدعی ظاهر شود.
ارتش آلمان در خصوص تخلیه انبارهای تسلیحاتی این کشور، بواسطه ارسال مداوم سلاح به اوکراین نگران است.
آلمانی نسبت به برنامه سوئیس برای احداث سایت زباله هسته‌ای مرز آلمان به شدت نگران هستند.
مقامات آلمانی هشدار دادند در صورت تداوم قطع جریان انتقال گاز روسیه به این کشور، برلین با بحران جدی انرژی روبرو خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ