گنج خانلو بدون اطلاع شب گذشته از هتل خارج شده و نگران او هستیم. بلافاصله از طریق نماینده اتحادیه جهانی و پلی اسکاتلند به محل اتاق محمد وارد شدیم و متوجه شدیم او کلیه وسایلش را برده
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه جوان به نقل از یک کارشناس نوشت: اغلب مهاجران ایرانی در خارج از کشور جزو نخبگان نیستند و بخشی از آن‌ها لمپن‌هایی هستند که از طریق پناهندگی سیاسی و حقه بازی توانسته‌اند آن طرف بروند در خلافکاری هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیستند.
یک مقام طالبان اعلام کرد که در یک سال گذشته، بیش از ۹۵۲ هزار پناهنده افغان از کشورهای جهان، از جمله از ایران و پاکستان، به کشور بازگشته‌اند.
بازداشت رئیس پناهنده یک فدراسیون در کشور همسایه
کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان از افزایش آمار آوارگان سودانی در جریان درگیری‌های کنونی در این کشور خبر داد.
تیم فوتبال «وحدت» در تهران که توسط زنان افغانستانی تأسیس شده است، به تمرینات خود ادامه می‌دهد. زنان پناهجوی افغان در پایتخت ایران با تیم فوتبالی که تأسیس کردند تلاش دارند صدای خود را در ورزش به گوش جهانیان برسانند. آرزوی دختران ورزشکار افغان که به دلیل پناهندگی نمی‌توانند در مسابقات رسمی شرکت کنند، انتقال به یک تیم بزرگ و ادامه فوتبال خود در آنجا و حتی شرکت در مسابقات بین المللی است.
این یادداشت نمی‌خواهد بپرسد شما ارگان یک طیف سیاسی خاص با وزن سیاسی ۱۵ درصد جامعه ایران هستید یا رسانه ملی. سوال مشخص این یادداشت این است چطور درباره پناهنده شدن دو برادرتان آن قدر بهداشتی و با ملاحظه صحبت کردید و گفتید رویش و ریزش طبیعی است اما درباره گزارشگر برتر سازمان متبوع خودتان که در انتخاب مردمی محبوب‌ترین شده این تعابیر سخیف را به کار می‌برید؟
اسکی باز پناهنده گفت: یک سال کامل من را پس از برگزاری جلسات کمیته انضباطی به دلایل مختلف من را به دادگاه و پاسگاه کشاندند تا من از تیم ملی کنار بگذارند.
فدراسیون اسکی که حاشیه های پرتعدادی را پشت سرگذاشته است، با پناهنده شدن یکی دیگر از ورزشکاران المپیکی این رشته وارد مرحله تازه ای از آشفتگی خود شده است.
دبیر فدراسیون اسکی در خصوص پناهنده شدن یک ملی‌پوش توضیحاتی داد.
دبیر فدراسیون اسکی در خصوص پناهنده شدن یک ملی‌پوش توضیحاتی داد.
با تشدید جنگ داخلی و کمبود مواد غذایی در سودان جنگ زده، کمیساریای عالی امور پناهندگان با انتشار اطلاعیه‌ای از گریختن ۲۰ هزار آواره سودانی از مناطق جنگ زده به چاد در غرب سودان خبر داد.
وزارت خارجه کوبا از آمریکا به دلیل اعطای پناهندگی به یک هواپیماربا انتقاد کرد.
شمار ایرانیان متقاضی دریافت پناهندگی از کشور‌های اروپایی در ژوئیه ۲۰۲۲، ۱۸ هزار و ۹۷۵ نفر اعلام شده بود که طی ۵ ماه حدود ۱۲ درصد افزایش یافته است.
فدراسیون کاراته درباره پناهنده شدن یک کاراته‌کا بیانیه داد.
رهبری نوشت: اگر اتفاق مشابهی در حد یک مدیر کل در دولت‌های قبلی افتاده بود، الان کاربران سایبری و جریان انقلابی داشتند علیهش هشتگ ترند می‌کردند وخواستار استعفا و محاکمه‌اش می‌شدند.
یک نشریه آمریکایی مدعی شده است که میثم جبلی پناهنده شده است.
۴ ورزشکار از سوریه، ۳ ورزشکار از افغانستان و ۴ ورزشکار از کشورهای مراکش، ایران، اتیوپی و کامرون در این لیست قرار دارند.
۱۱ ورزشکار دیگر برای شرکت در المپیک ۲۰۲۴ پاریس وارد تیم پناهنده‌های کمیته بین‌المللی المپیک شدند.
یک خبر مهم و تکان‌دهنده لابلای خبرهای فوتبالی چند روز اخیر گم شد. رئیس فدراسیون بوکس ایران که به همراه تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی اسپانیا شرکت کرده بود تصمیم گرفت دیگر به ایران باز نگردد!
رییس فدراسیون بوکس ایران برای شرکت در رقابت‌های مشت‌زنی جوانان جهان راهی این کشور شده و حالا تردیدهایی درباره بازگشت اعضای تیم ملی جوانان نیز وجود دارد. آیا با یک پناهندگی دسته‌جمعی روبه‌رو هستیم؟
یک رسانه اپوزیسیون فارسی‌زبان خارجی با انتشار یک فایل صوتی اعلام کرده است که رییس فدراسیون بوکس ایران قصد پناهندگی در کشور اسپانیا را دارد.
رییس فدراسیون بوکس ایران برای شرکت در رقابت‌های مشتزنی جوانان جهان راهی این کشور شده و حالا تردیدهایی درباره بازگشت اعضای تیم ملی جوانان نیز وجود دارد. آیا با یک پناهندگی دسته‌جمعی روبرو هستیم
یک رسانه اپوزیسیون فارسی‌زبان خارجی با انتشار یک فایل صوتی اعلام کرده است که رییس فدراسیون بوکس ایران قصد پناهندگی در کشور اسپانیا را دارد.
اوِر مابیل، ستاره تیم ملی استرالیا، در یک کمپ پناهندگان در کشور کنیا بزرگ شده اما با طی کردن مسیری عجیب و غریب حالا منتظر است با پیراهن استرالیا در جام جهانی قطر به میدان برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ