یک رسانه آلمانی مدعی است ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، که پیش‌تر گفته بود رویای بازی در لیگ برتر انگلیس را در سر دارد حالا موافقت خود برای پیوستن به بایرن مونیخ را اعلام کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
کیهان نوشت: در این روز‌ها هرچند احزاب اصلاح‌طلب مواضع‌شان نسبت به انتخابات را اندکی متعادل‌تر کرده‌اند. اما همچنان توپخانه رسانه‌ای‌شان به تخریب مشروعیت انتخابات و نهاد‌های نظارتی مشغول است.
منچستریونایتد نگران است که فشار تست پزشکی ناتینگام فارست باعث مصدومیت دوباره دین هندرسون شود.
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با این رژیم، به اندک رضایت نمی دهد و خواهان برداشته شدن گام های مهم از سوی واشنگتن و تل آویو است.
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، در انتقادی کم‌سابقه از بازیکنان این تیم گفت دو بازیکن در تیم فعلی شیاطین سرخ هستند که حضورشان او را عصبی و نگران می‌کند.
مسئولان و عناصر سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی در یک نشست فوری و اضطراری سناریوهای مربوط به احتمال فروپاشی این رژیم را در پی تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی بررسی کردند.
باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس از قدرت مالی باشگاه‌های عربستانی هراس دارند.
منابع عبری در گزارش‌هایی عنوان کردند که موضوع برچیدن چادرهای حزب‌الله لبنان در نقاط مرزی، ممکن است درگیری جدید میان لبنان و رژیم صهیونیستی را کلید بزند.
محافل صهیونیستی درباره موافقت احتمالی نتانیاهو با موضوع هسته‌ای شدن عربستان سعودی در ازای عادی سازی روابط با تل‌آویو هشدار دادند.
بعد از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات نیروهای مقاومت، عناصر خود را در مرزهای شمالی افزایش می‌دهد.
رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
اندی کول، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید نگران است که سندروم فصل دوم گریبانگیر اریک تن‌هاخ شود.
مدیران اینتر دومین پیشنهاد ارائه شده از سوی منچستریونایتد برای جذب آندره اونانا، دروازه‌بان این تیم، را هم رد کردند.
آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، به خشونت خانگی، تهدید و ضرب و شتم نامزد سابقش متهم شد.
باشگاه منچستریونایتد دو پیشنهاد رسمی و قابل توجه دریافت کرده اما خانواده گلیزر شاید همچنان در راس این باشگاه بمانند.
تصاویر آلخاندرو گارناچو با چوب زیر بغل بعد از مصدومیت او در دقایق پایانی دیدار امشب منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون، هواداران این تیم را به شدت نگران کرده است.
منچستریونایتد بهترین روزهای خود در چند سال اخیر را تجربه می‌کند اما شادی ناشی از قهرمانی در جام اتحادیه باعث نشده هواداران مصدومیت کریستین اریکسن را فراموش کنند.
مصدومیت عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، بسیار جدی‌تر از پیش‌بینی‌های اولیه به نظر می‌رسد.
بعد از پیروزی سه بر صفر مقابل بورنموث، حالا منچستری‌ها نگران مصدومیت شدید فن‌دبیک از ناحیه زانو هستند.
لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی منچستریونایتد، در جام جهانی به ندرت به میدان فرستاده شد و رویهم‌رفته تجربه خوبی از حضور در این تورنمنت نداشت.
مهاجم باتجربه تاتنهام توانست در دیدار امشب این تیم برابر لیدز یونایتد گلزنی کند.
جلسه کادر فنی منچستریونایتد در آستانه دیدار این تیم مقابل لیورپول به دلیل نگرانی از خطرات امنیتی لغو شد.
منچستریونایتد بعد از مدتها تلاش برای جذب فرانکی دی‌یونگ از صحبتهای اخیر رئیس بارسلونا به‌شدت نگران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ