مصدومیت سردار آزمون مهم ترین نگرانی فوتبال ایران در مقطع کنونی و پیش از جام جهانی 2022 قطر محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تازه وارد الهلال اولین تمرین خود زیر نظر کادر پزشکی این باشگاه را پشت سر گذاشت.
دکتر سیما خوسلا، سخنگوی آکادمی پزشکی خواب آمریکا و متخصص ریه، می‌گوید: «اگرچه اصطلاح طلاق در خواب ممکن است خشن به نظر برسد، اما در واقع فقط به این معناست که افراد خواب را در اولویت قرار می‌دهند و در صورت لزوم شب‌ها به اتاقی جداگانه نقل مکان می‌کنند.»
بعد از یک حمام داغ و طولانی، خوابیدن با بدنی تمیز حس خیلی خوبی دارد. اما از نقطه نظر پزشکی، حمام کردن پیش از خواب روش خوبی برای داشتن یک خواب خوب شبانه نیست.
این فرد مطلع گفت: «افراد حاضر در صحنه به سرعت ایشان را به بیمارستان امام خمینی منتقل کردند که بعد از معاینات پزشکی معلوم شد تیغه کاتر، حدود ۱۰ سانت از گردن ایشان و در فاصله یک سانتی‌متری شاهرگ را بریده است. حجت‌الاسلام رضایی به اتاق ترومای بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر هم تحت نظر پزشکان قرار دارد.»
استفراغ خونی در اثر خونریزی داخلی در دستگاه گوارش (GI) ایجاد می‌شود و به عنوان یک بیماری جدی در نظر گرفته می‌شود؛ شرایطی که نیاز به مراقبت پزشکی دارد.
اخیراً مادر یک وکیل سیرجانی که سال گذشته در پی اقدام به خودکشی جان خود را از دست داده بود، مدعی شده فرزند وی بدلیل «وصل سرم» در زندان فوت کرده است که این ادعا توسط سازمان زندانها تکذیب شد.
سندرم شلوار تنگ ممکن است شبیه یک بیماری ساختگی به نظر برسد، اما یک اختلال پزشکی واقعی است که به عنوان مرالژیا پارستتیکا شناخته می‌شود.
مسئول گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در استان البرز که گاومیش وجود ندارد، در تمام فروشگاه‌های لبنیات سنتی، ماست گاومیش با قیمت بالایی به فروش می‌رسد. حتی در یک مورد که با شناسایی تولید کننده این ماست به کارگاه تولید راه پیدا کردیم، هیچ گاومیشی وجود نداشت و تولید کننده ادعا کرد گاوهایش از نظر تغذیه با گاومیش برابری دارد!
با اعلام این خبر، ماموران پلیس با دستور امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی، پای در درمانگاه مورد نظر گذاشتند و با جسد زن سالخورده‌ای مواجه شدند که احتمالا بر اثر "قصور پزشکی" فوت کرده بود.
در حالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت وحشیانه دختر جوان را تایید کرده بود برای پسر شیطان صفت کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. وی پشت در‌های بسته و غیرعلنی از خود دفاع کرد. در پایان جلسه قضات دادگاه با توجه به مدرک‌های موجود و نظر پزشکی قانونی، آرش را به اعدام محکوم کردند.
در ماه مه سال ۲۰۲۲ کییریلو بودانوف، رئیس اطلاعات نظامی اوکراین مدعی شد که پوتین با سرطان و چندین بیماری جدی دیگر دست و پنجه نرم می‌کند. "با این حال ارزش ندارد که منتظر باشید او فردا بمیرد."
گل مژه در کودکان ممکن است یک مشکل رایج باشد، اما از آنجایی که می‌تواند مشابه سایر مشکلات شدیدتر به نظر برسد، بهتر است که گل مژه توسط پزشک معاینه شود. کودک خود را تشویق کنید که بهداشت را رعایت کند، زیرا این بهترین راه برای پیشگیری و کمک به بهبودی گل‌مژه است.
فرقی نمی‌کند که چه بگویید، نمی‌توان انکار کرد که صحبت کردن در خواب می‌تواند خنده‌دار باشد، اما، در واقع یک اتفاق بسیار رایج است که معمولاً یک مشکل پزشکی در نظر گرفته نمی‌شود. در واقع، از هر سه نفر دو نفر در یک مقطع زمانی در خواب صحبت می‌کنند.
مهاجم مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس همچنان برای شناسایی آسیب دیدگی خود زیر نظر پزشک سرخپوشان تمرین می کند.
محققان داده‌های بیش از ۸۶ هزار نفر را در بانک بیولوژی بریتانیا طی یک دوره شش‌ساله تجزیه و تحلیل کردند. محققان مرکز پزشکی دانشگاه لیدن در هلند گفته‌اند زنانی که تقریبا بین ساعت هشت و ۱۱ صبح ورزش می‌کنند، به نظر می‌رسد که با کمترین خطر برای حمله قلبی یا سکته مغزی مواجه هستند.
کادر پزشکی تیم ملی هنوز درباره وضعیت علیرضا بیرانوند، مرد شماره یک تیم ملی اظهار نظر صریح نداشته است.
دانشجویان پزشکی در پاریس، پایتخت فرانسه، در اعتراض به طرح دولت برای افزودن یک سال تحصیلی دیگر به برنامه‌های درسی خود تظاهرات برگزار کردند. دولت فرانسه در نظر دارد یک سال چهارم را برای دانشجویان پزشکی عمومی اضافه کند که طی آن آن‌ها برای کار در مناطق دورافتاده اعزام خواهند شد تا کمبود پرسنل پزشکی در آنجا جبران شود.
بهمن سال ۹۹ بود که خبر مرگ مشکوک دختر ۱۵ ساله‌ای در یک جشن تولد، پلیس را به تکاپو انداخت و پرونده‌ای پر رمز و راز را روی میز قضاوت گشود. طولی نکشید که نظر پزشکی قانونی درباره علت دقیق مرگ این دختر نوجوان، ابعادی فاجعه گونه از این حادثه تلخ را فاش کرد. بررسی‌های سم شناسی و کالبدشکافی بیانگر آن بود که دختر نوجوان بر اثر مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست داده است.
در سایر پرونده‌ها برای تعیین علت فوت تنها یک پزشک نظر تخصصی می‌دهد، اما در این مورد خاص به دلیل دستور مقام قضایی کمیسیونی با ۱۹ پزشک در تخصص‌های مختلف (مغز و اعصاب، قلب و عروق، فوق تخصص غدد و ...) تشکیل شد که تنها ۵ نفر آن‌ها شاغل در سازمان ما بودند.
رییسی گفت: از مراجع ذیربط خواسته‌ام که موضوع از دست دادن جان این خانم به طور جدی و دقیق پیگیری شود. گروه‌های مختلفی این موضوع را بررسی می‌کنند تا مشخص شود آیا قصور یا تقصیری در این قضیه بوده یا فوت ایشان به شکل طبیعی اتفاق افتاده است. این موضوع در حال بررسی است. من نمی‌خواهم اظهارنظر قطعی کنم لکن یک گروه از مجلس ایران این موضوع را بررسی کردند و گفتند ضرب و شتمی نبوده و عوارض جسمی خودِ خانم باعث فوت شده است. این خانم قبلا دو بار جراحی شده و اسناد پزشکی او هم موجود است. یک گروه هم از طرف پزشکی قانونی این موضوع را بررسی کردند. پزشکی قانونی هم قریب به همین نظر را دادند، اما من الان نظر قطعی نمی‌دهم و اظهارنظر قطعی را به قاضی و دستگاه قضایی واگذار می‌کنم. آن‌ها نظر قطعی می‌دهند.
تیم جنایی پس از حضور در خانه مورد نظر با جسد مرد جوانی مواجه شدند که آثار خفگی روی گردن وی مشهود بود؛ همچنین در ادامه مشخص شد مقتول پزشک طب سنتی بوده و در یک مطب در شرق تهران فعالیت می‌کرده است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: مبلغ ۱۸ هزار تومان برای بیمه هر یک از زائران در نظر گرفته شده است که تمامی خدمات پزشکی زائران را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان، که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، در شرایطی که هفته گذشته شاهد بهبود اوضاع و کاهش شمار شهر‌های قرمز بودیم و این گونه به نظر می‌رسید که موج هفتم شیوع ویروس و بیماری از قله خود عبور کرده است، بار دیگر شاهد افزایش شمار شهر‌های قرمز هستیم.
بورس کالا تغییر در نحوه عرضه برخی محصول‌ها در تالار صنعتی در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت را ابلاغ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ