یک تحلیلگر آمریکایی می‌گوید که دست آمریکا و ناتو در اوکراین بیش از حد بسته شده است و در نتیجه تهدید مستقیم نیجر به حمله و سرنگونی حکومت نظامی جدید این کشور، موثق و معتبر نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت روسیه در لبنان امروز چهارشنبه اعلام کرد که کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا مانع از بازسازی سوریه هستند و در راستای بی ثباتی در دنیا حرکت می کنند.
رئیس جمهور روسیه در مجمع عمومی سومین اجلاس روسی آفریقایی در سن پترزبورگ از مانع تراشی غرب در مسیر صادرات کود مجانی روسیه به آفریقا خبر داد.
معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد تاکید کرد که کشورهای غربی بابت آنچه در اوکراین رخ می‌دهد، بیشتر از رئیس جمهور این کشور مسئول هستند.
بنا به اعلام کمیساریای عدالت اروپا، کشورهای غربی میلیاردها یورو از دارایی‌های خارجی روسیه را مسدود کرده‌اند.
یک مقام اطلاعاتی بلاروس اعلام کرد که کشورهای غربی برای اقدامات تروریستی در این کشور برنامه‌ریزی می‌کنند.
«مارگاریتا سیمونیان»، سردبیر راشا تودی، در اظهارات خود گفته است که فرمانده واگنر با پشت گرمی به حمایت غرب شورش خود علیه مسکو را آغاز کرد، اما در همان ابتدای راه شکست خورد.
فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه غرب دیگر نمیخواهد خود را خرج مزدوران ضدانقلاب کند، گفت: کشورهای اروپایی به دنبال ایجاد و حفظ جایگاه خود در سیاست خارجی ایران هستند.
فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه غرب دیگر نمیخواهد خود را خرج مزدوران ضدانقلاب کند، گفت: کشورهای اروپایی به دنبال ایجاد و حفظ جایگاه خود در سیاست خارجی ایران هستند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت:غرب نمی‌تواند نسبت به بحران پناهجویان اینگونه اظهار بی‌مسئولیتی کند، چرا که بسیاری از مهاجرت‌های غیرقانونی به غرب، ریشه در سیاست‌های غلط آمریکا و اروپا دارد.
صحرای کالاهاری، منطقه‌ای به وسعت تقریبی ۹۳۰۰۰۰ کیلومتر مربع را پوشش می‌دهد، که حدودا بیشتر از چهار برابر مساحت بریتانیا است. صحرای کالاهاری، بزرگ ترین جریان شن و ماسه روان در دنیا را دارد، که به سمت غرب حرکت می‌کند تا به صحرای نامیب برسد. منبع: خبرگزاری دانشجو
دبیر کل کشورهای مستقل مشترک المنافع در سخنانی تاکید کرد که برنامه های غرب برای تضعیف اقتصاد روسیه با شکست روبرو شد.
وزیر خارجه روسیه نسبت به جنگ‌افروزی ادامه‌دار غرب در اوکراین هشدار داد.
یک نشریه آمریکایی با بررسی موضوع چراغ سبز کاخ سفید در تجهیز کی‌یف به جنگنده آمریکایی «اف ۱۶» نسبت به توانمندی این جنگنده در تغییرات معادلات میدانی جنگ ابراز تردید کرد.
هوا تاریک است، اما چراغ‌های روشن داخل کوچه تصویر را به وضوح نشان می‌دهد. زن جوان در حال قدم زدن در یک کوچه خلوت است که ناگهان سگی که جثه‌اش از جثه خود زن بزرگتر است به سمت او می‌دود. زن جوان فرار می‌کند و از پشت درختان دور می‌زند و دوباره وسط کوچه می‌آید. سگ به سمت او می‌پرد و او را زمین می‌زند سپس موهایش را به دندان می‌گیرد و با قدرت می‌کشد، بعد هم به سگ سفید کوچک زن حمله می‌کند. عده‌ای به سگ بزرگ نزدیک می‌شوند تا مهارش کنند، اما مشخص است که جرأت نمی‌کنند زیاد به آن نزدیک شوند.
برخی می‌گویند غرب به دلیل پیوند عمیق دولت اردوغان با نظام اقتصادی نئولیبرالیستی و توان دولتش برای بدل شدن «دیگری» هویت اروپایی، در پشت صحنه از پیروزی مجدد اردوغان حمایت می‌کنند.
وزیر خارجه مصر در سخنانی تأکید کرد: غرب، بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را هرطور مایل است، ارزیابی کند.
تیم ملی تنیس کمتر از 12 سال ایران سومین روز مسابقات غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.
شهرداری گرگان دومین بازی مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ غرب آسیا مقابل ذوب آهن را با برد پشت سرگذاشت و فینالیست این رقابت‌ها شد.
گروه صنعتی ایران خودرو با عبور از تحریم های غرب، از یک سو به شرکای خارجی فهماند که با اراده و همت فرزندان خلاق و توانمند ایران زمین، دیگر پشت هیچ مانعی متوقف نمی شود و همچون آبی روان، مسیر خود را می‌پوید تا به سر منزل مقصود برسد.
تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، دومین بازی‌ خود در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.
تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در حالی هفته نخست رقابت‌های لیگ غرب آسیا را پشت سر گذاشت که با شرایط نرمال عازم این مسابقات نشده است.
نخست وزیر سابق ایتالیا تسلیح اوکراین از سوی غرب را به عنوان عاملی برای ممانعت کی یف از نشستن پشت میر مذاکرات توصیف کرد.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن ضمن ابراز رضایت از حملات هوایی روسیه به اوکراین، به «ولودیمیر زلنسکی» توصیه کرد که به سوی غرب فرار کرده و پشت سرش را نگاه نکند.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن ضمن ابراز رضایت از حملات هوایی روسیه به اوکراین، به «ولودیمیر زلنسکی» توصیه کرد که به سوی غرب فرار کرده و پشت سرش را نگاه نکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ