باشگاه تاتنهام با انتشار یک بیانیه اعلام کرد سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای این تیم، به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار دیشب مقابل مارسی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
کیهان نوشت: در این روز‌ها هرچند احزاب اصلاح‌طلب مواضع‌شان نسبت به انتخابات را اندکی متعادل‌تر کرده‌اند. اما همچنان توپخانه رسانه‌ای‌شان به تخریب مشروعیت انتخابات و نهاد‌های نظارتی مشغول است.
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با این رژیم، به اندک رضایت نمی دهد و خواهان برداشته شدن گام های مهم از سوی واشنگتن و تل آویو است.
مسئولان و عناصر سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی در یک نشست فوری و اضطراری سناریوهای مربوط به احتمال فروپاشی این رژیم را در پی تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی بررسی کردند.
باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس از قدرت مالی باشگاه‌های عربستانی هراس دارند.
منابع عبری در گزارش‌هایی عنوان کردند که موضوع برچیدن چادرهای حزب‌الله لبنان در نقاط مرزی، ممکن است درگیری جدید میان لبنان و رژیم صهیونیستی را کلید بزند.
محافل صهیونیستی درباره موافقت احتمالی نتانیاهو با موضوع هسته‌ای شدن عربستان سعودی در ازای عادی سازی روابط با تل‌آویو هشدار دادند.
بعد از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات نیروهای مقاومت، عناصر خود را در مرزهای شمالی افزایش می‌دهد.
رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
یک خبرنگار صهیونیست، به نگرانی دولت آمریکا نسبت به گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی به ویژه ترک خدمت نظامیان صهیونیست در اعتراض به لایحه جنجالی کابینه نتانیاهو، اشاره کرد.
وزیر بازرگانی چین اعلام کرد این کشور و کره جنوبی توافق کرده اند گفتگو و همکاری درباره زنجیره ذخایر صنعت نیمه رسانا را در میانه نگرانی جهانی درباره ذخایرتراشه، تحریم ها وامنیت ملی تقویت کنند.
پس از آنکه دولت چین ورود تراشه حافظه شرکت آمریکایی میکرون به صنایع کلیدی داخلی را به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع کرد، ارزش چند تراشه ساز کره جنوبی و چینی بالا رفت.
یک استاد دانشگاه تهران می‌گوید: «جوانان ما در سیاست گذاری فرهنگی نادیده گرفته می‌شوند. تا زمانی که جوانان طرفدار بی تی اس به خیابان‌ها نیامده‌اند، مسئولان نگران نمی‌شوند.»
نشریه آلمانی کیکر در گزارشی غیرمنتظره ادعا کرد یورگن کلینزمن، سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی، به عنوان نامزد جانشینی آنتونیو کونته در تاتنهام در نظر گرفته است.
یورگن کلینزمن، سرمربی جدید کره جنوبی، وضعیت فعلی تیمش را نگران‌کننده نمی‌داند.
برای مقابله با استرس در گام اول باید به فکر تغییر سبک زندگی خود باشید. اگر شما هم جزو میلیون‌ها انسان روی کره زمین هستید که مدام نگران برنامه‌های کاری و زندگی خود هستید، بهتر است از روش‌های آرام‌بخش استفاده کنید.
وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه و کالین کال، معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا که به اوکراین سفر کرده‌اند، در جمع خبرنگاران مدعی شدند که روسیه به دلیل مواجه شدن با کمبود در توان موشکی و پهپادی خود به ایران و کره شمالی روی آورده است.
شلیک بی سابقه موشک ها از سوی کره شمالی برخی کارشناسان را نگران ساخته و گمان می کنند که بدترین وضعیت هنوز در راه است.
در کره جنوبی بر این اعتقادند که سون هیونگ مین در اولین بازی کره در جام جهانی برابر اروگوئه غایب خواهد بود.
برخورد شدید سون هیونگ مین از ناحیه سر به یک بازیکن مارسی در جریان دیدار این تیم با تاتنهام باعث مصدومیت ستاره کره‌ای و بیرون رفتن او از زمین مسابقه شد.
شکست آزمایش موشکی جدید کره جنوبی که در پاسخ به پرتاب موشک بالستیک از سوی کره شمالی انجام شد، نگرانی های متعددی را برای مردم کره جنوبی ایجاد کرده است.
لندن از کره شمالی خواست تا از اقدامات تحریک‌آمیز خودداری کند و گام‌های مشخصی برای خلع سلاح اتمی کامل بردارد.
کشورهای آمریکا، ژاپن و کره جنوبی مدعی نگرانی از بابت آزمایش هسته ای احتمالی کره شمالی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ