رسانه‌های فرانسوی امروز گزارش‌های متعددی درباره دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب یوونتوس منتشر کردند. مشخص است که فرانسوی‌ها او را خطرناک‌ترین اسلحه بیانکونری می‌دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو روز بعد از امضای قراداد نیمار با الهلال، پاری سن ژرمن پیراهن شماره 10 او را به عثمان دمبله داد و ستاره فرانسوی با شماره پیراهن جدیدش معرفی شد.
مدیران پاری سن ژرمن با انتقال قرضی رناتو سانچز، ستاره پرتغالی، به رم موافقت کرده‌اند.
پاری سن ژرمن آماده است تا با فروش نیمار، ستاره برزیلی، با قیمت مدنظرش موافقت کند.
لوئیس انریکه تمایل دارد آنسو فاتی از بارسلونا را هم به پاری سن ژرمن منتقل کند.
مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن، آماده ادامه همکاری با قهرمان فرانسه است.
پاری سن ژرمن تصویر کیلیان امباپه را از پوستر حامی مالی این باشگاه حذف کرد.
بی‌بی‌سی در گزارشی اختصاصی مدعی شد پاری سن ژرمن با انتقال قرضی یک ساله ستاره یاغی‌اش کیلیان امباپه موافقت کرده است.
یاسین بونو مورد توجه ویژه مسئولان قهرمان فرانسه قرار گرفته است.
پاری سن ژرمن در یکی دو روز آینده اردوی پیش‌فصل تابستانی را در حالی رسما آغاز می‌کند که کیلیان امباپه در این اردو حضور نخواهد داشت اما نیمار در اختیار لوئیس انریکه است.
لوئیس انریکه پیشنهاد هدایت پاری‌سن‌ژرمن را قبول کرده و قرارداد دو ساله او به زودی نهایی می شود.
پاری‌سن‌ژرمن با تساوی 1-1 در خانه استراسبورگ به مقام قهرمانی این فصل لیگ یک فرانسه دست یافت.
یک روزنامه ایتالیایی می‌گوید ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به نیمکت پی‌اس‌جی نزدیک شده و تنها یک قدم با امضای رسمی قرارداد با باشگاه فرانسوی فاصله دارد.
پاری‌سن ژرمن در دیداری خانگی مقابل لوریان با نتیجه ۳-۱ شکست خورد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار با مارسی می‌گوید تیمش نمی‌تواند برای پیروزی تنها به ساق‌های کیلیان امباپه امیدوار باشد.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی‌اس‌جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
رسانه‌های ترکیه می‌گویند مذاکرات پاری سن ژرمن با آردا گولر پدیده جوان فوتبال این کشور آغاز شده است. پاریسی‌ها او را گزینه مناسبی برای پر کردن جای خالی مسی در آینده می‌دانند.
بی‌بی‌سی مدعی شد لیونل مسی قراردادش با پاری سن ژرمن را پیش از این تمدید کرده و تنها اعلام رسمی این تمدید قرارداد باقی مانده است.
کیلیان امباپه تنها 72 ساعت بعد از فینال جام جهانی قطر که در آن بازی کرد به پاریس بازگشت و در تمرین‌های پی‌اس‌جی شرکت کرد. اما علت این بازگشت سریع امباپه به باشگاهش چیست؟
تنش‌های اخیر در باشگاه پاری سن ژرمن روز به روز بیشتر می‌شود و حالا ادعا شده که لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی باشگاه، تنها چند ماه بعد از استخدامش به زودی پی‌اس‌جی را ترک می‌کند.
خشم نیمار بعد از دریافت کارت زرد از داور دیدار دیشب پی‌‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا و واکنش عجیب او در شبکه‌های مجازی خبرساز شده است.
خشم نیمار بعد از دریافت کارت زرد از داور دیدار دیشب پی‌‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا و واکنش عجیب او در شبکه‌های مجازی خبرساز شده است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌‌اس‌جی، از بهبود رابطه امباپه و نیمار خوشحال است و می‌گوید رفتار ستاره فرانسوی با نیمار در بازی دیشب تیمش را تحسین می‌کند.
پاری سن ژرمن بعد از یک هفته ملتهب، در دیدار امشب مقابل لیل تنها بعد از 8 ثانیه به گل رسید.
پاری‌سن ژرمن در نیمه اول دیدار امشب مقابل مون‌پلیه صاحب دو ضربه پنالتی شد اما تنها یکی از آنها را تبدیل به گل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ