مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از نوسازی ناوگان هواپیمایی هما در سال جاری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه ناوگان حمل‌و نقل جاده‌ای با استفاده از ظرفیت تولید داخل و واردات به طور هم‌زمان انجام و پیگیری می‌شود.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با یک برنامه هدفمند و هم‌سو با رویکردهای ارتقایی در سازمان ملی بهره‌وری، شاخص بهره‌وری در سازمان بنادر باید تا پایان سال، به بیش از ۵۰ برسد. ‌
شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران طی فروردین ماه سال جاری به بهسازی بیش از ۳ هزار و ۴۴۰ متر از خطوط ریلی کشور اقدام کرده است.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نوسازی ناوگان برخی خطوط را از جنوب تهران آغاز کرد.
انجمن شرکت های هواپیمایی پیشنهاد افزایش ۱۰۰ درصدی بلیت را به دلیل نوسازی ناوگان و ارائه خدمات رسانی بهتر داده است.
سخنگوی هواپیمایی کشوری گفت: خرید و نوسازی ناوگان هوایی در سال ۱۴۰۲ در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار دارد.
بر اساس مصوبه مجلس، ۲۵ درصد از عوارض شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از فروش حامل‌های انرژی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و تأمین ماشین‌آلات دهیاری‌های سراسر کشور هزینه می‌شود.
به منظور رفاه حال کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دو دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شرکت اضافه شد.
سبزوار ـ رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: طرح نوسازی ناوگان اورژانس ۱۱۵ با کمک سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی با فوریت و جدیت در حال پیگیری است.
دولت ژاپن می گوید با هدف مقابله با چالش های امنیتی که با آن روبرو است، بودجه نظامی خود را به شکلی چشمگیر افزایش می دهد.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری از ساخت ترمینال جدید در مهر آباد خبرداد و گفت: از سال گذشته نوسازی ناوگان هوایی آغاز شده است.
رییس سازمان هواپیمایی کشور گفت: از سال گذشته نوسازی ناوگان هوایی آغاز شده است.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ۱۶۷ هزار ناوگان عمومی نیاز به نوسازی دارند، گفت: همچنان ۷۰۰ نقطه حادثه خیز اورژانسی در جاده‌های کشور وجود دارد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ۱۶۷ هزار ناوگان عمومی نیاز به نوسازی دارند، گفت: همچنان ۷۰۰ نقطه حادثه خیز اورژانسی در جاده‌های کشور وجود دارد.
نوسازی ناوگان تاکسی رانی با تارا برقی/ ایجاد زیرساخت ها عزم ملی می خواهد
معاون حقوقی رییس جمهوری اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران‌خودرو دیزل به منظور خروج از رکود و بازگشت دوباره به صدر تولید خودروهای تجاری در کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حمایت از تولید داخلی یکی از اصلی‌ترین رویکردهای دولت به منظور ایجاد اشتغال و توسعه صنعت داخلی است.
رئیس شورای شهر تهران گفت:یکی از مشکلات برای نوسازی تاکسی و ون ها هزینه بالای آن است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از برنامه ریزی جهت تامین ۲ هزار ون تا سال آینده خبر داد.
وزیر کشور در آیین واگذاری ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور اظهار کرد: مراسم امروز نشان می‌دهد که یک ایرانی می‌تواند محصول خوب و با کیفیت بسازد و این‌ها نشان‌دهنده‌ ظرفیت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی کشور است.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین و ۹۵ میلیون لیتر گازوئیل در کشور مصرف می‌شود که با نوسازی ناوگان حمل و نقل و حمل بار این میزان ۳۰ درصد کاهش می‌یابد.
معاون وزیر کشور گفت: قرار بر این است تا تمامی شهرداری ها بتوانند ناوگان حمل و نقل عمومی خود را با مشارکت وزارت کشور نوسازی کنند.
اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه اغلب تصادفات مربوط به ماشین‌های حمل کارگران است، گفت: شرکت‌های استان باید ناوگان حمل و نقل کارکنان خود را نوسازی کنند.
بر اساس اعلام معاون حمل و نقل وزارت راه، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با رفع مانع «گواهی اسقاط» در واردات کامیون های دست دوم اروپایی موافقت کرد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابعه وزارت رفاه درباره نوسازی ناوگان اظهار کرد: به دنبال نوسازی ناوگان چه از طریق خرید هواپیمایی جدید و چه تأمین قطعات برای سر پا کردن ناوگان موجود هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ