سبزوار ـ رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: طرح نوسازی ناوگان اورژانس ۱۱۵ با کمک سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی با فوریت و جدیت در حال پیگیری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بر اساس جدول زمانبندی در سامانه ستاد ثبت‌نام کنند.
مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر از اجرای موفق طرح ویژه نگهداشت همزمان با برگزاری سوگواره‌های عاشورایی در دهه اول محرم در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: ۱۹ هزار پذیرفته شده مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده هرچه سریعتر در سامانه این ستاد ثبت‌نام کنند.
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: ۱۹ هزار پذیرفته شده مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده هرچه سریعتر در سامانه این ستاد ثبت‌نام کنند.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: قرار است از هفته جاری، ایران خودرو پیامک تکمیل وجه برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ارسال کند.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با تاکید بر حل مشکل متقاضیانی که خودرو خود را اسقاط کرده بودند، از ارسال پیامک برای آغاز فرآیند واریز وجه در هفته جاری برای مشتریان خبر داد.
گرگان- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۱۰ هزار مدرسه کشور تابستان امسال با مشارکت گروه‌های جهادی، میزبان برنامه‌های بهسازی و شاداب سازی است.
­دبیر انجمن مراکز اسقاط و بازیافت کشور گفت: به برندگان طرح جایگزینی خودرو فرسوده مهلت ۲ ماهه برای نام نویسی در سامانه نوسازی (nnhk.ir) داده شده است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان در عید نوروز، گفت: در این طرح، گروه‌های جهادی به برکت نام شهیدان جریان قابل توجهی را در سطح کشور به راه انداختند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به آغاز طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۲ از بازسازی و نوسازی علائم و تجهیزات ترافیکی محدوده به‌منظور افزایش ایمنی معابر توسط معاونت حمل و نقل ترافیک خبر داد.
گروه صنعتی ایران خودرو براساس مسوولیت های اجتماعی خود، طرح نوسازی ۱۰ هزار تاکسی با عرضه محصول سورن پلاس دوگانه سوز در مدت یک سال و به صورت کلید به کلید را آغاز کرد.
سمنان- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه ۹۱ طرح نوسازی مدارس در استان اجرا می‌شود، گفت: ۴۹ طرح با مشارکت خیران اجرا می‌شود.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه مردمی‌سازی الگویی مفید برای بهبود فرایندهای مدیریت شهری است، گفت: طرح «شبکه مشارکت شهروندی» بررسی می‌شود.
کارگروه طرح نوسازی و بازسازی صنایع کشور در چهارمین جلسه خود دستورالعمل نوسازی و بازسازی صنایع در کارگروه بند (ح) ماده ۴۶ قانون برنامه ششم توسعه را تصویب کرد.
علی محتشمی‌پور، در مورد واگذاری ون‌های تاکسی که به تازگی رونمایی شد، گفت: تاکسی‌های ونی که به تازگی توسط شهردار تهران رونمایی شد در قالب طرح مشترک از سوی وزارت کشور و شهرداری‌ها در راستای نوسازی ناوگان فرسوده ون تاکسی اجرایی شد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از بررسی طرح محله الگو با حضور اساتید دانشگاه و صاحب نظران مسکن کشور خبر داد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از تصویب طرح اصلاح ساختار مناطق و نواحی شهرداری تهران خبر داد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از در دستور کار قرار گرفتن بازنگری و اصلاح طرح طبقه‌بندی مشاغل شهرداری تهران پس از ۶۰ سال خبر داد.
سرپرست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از اختصاص سهم ۲۰ درصدی از میزان فروش خودروهای شرکت‌های تولید کننده داخلی به مالکان خودروهای فرسوده خبر داد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به مطالعات صورت گرفته از سوی سازمان نوسازی شهر تهران برای محله تاریخی برازجان در منطقه ۱۲ از تهیه و تدوین طرح احیا و بهسازی این محله تاریخی خبر داد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران مصمم به بازنگری طرح محدوده «کن» است و شهرداری تهران در نظر دارد، ضمن حفاظت کامل از باغات ارزشمند «کن»، زیرساخت‌هایی را فراهم کند.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از ارسال طرح موضعی محدوده گلابدره در منطقه یک به مساحت ۸۳ هکتار به دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ به منظور طی مراحل تصویب طی روزهای آینده خبر داد.
آیین بهره‌برداری از طرح بهسازی ورزشگاه شهید وطنی مازندران با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از تهیه طرح شهرسازی برای بازآفرینی و ارتقای کیفیت زندگی شهرک قدیمی و ناپایدار پیکانشهر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ