مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از برنامه ریزی جهت تامین ۲ هزار ون تا سال آینده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران طی فروردین ماه سال جاری به بهسازی بیش از ۳ هزار و ۴۴۰ متر از خطوط ریلی کشور اقدام کرده است.
وزیر راه و شهرسازی با تبریک سال ۱۴۰۲ تقویت بخش خصوصی و سرمایه گذاران به تکمیل کریدورهای حمل ونقل، توسعه اقتصاد دریامحور و نوسازی ناوگان را اولویت‌های وزارت راه در سال جدید دانست.
بر اساس مصوبه مجلس، ۲۵ درصد از عوارض شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از فروش حامل‌های انرژی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و تأمین ماشین‌آلات دهیاری‌های سراسر کشور هزینه می‌شود.
بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن از آمادگی این گروه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تجاری و شهری خبر داده است.
بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن از آمادگی این گروه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تجاری و شهری خبر داده است. در همین راستا گروه بهمن، حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل و مهرداد حق‌بر مدیرعامل سیبا موتور از ظرفیت‌های این تجاری سازان در نوسازی ناوگان تجاری گفته‌اند.
به منظور رفاه حال کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دو دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شرکت اضافه شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آمادگی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و عنوان کرد: با همکاری مشترک میان ایران خودرو و شهرداری تهران در برنامه‌ای پنج ساله، امکان نوسازی تمامی تاکسی‌های تهران فراهم خواهد شد.
این خودروها به‌ویژه خودروهای سنگین مقصر اصلی حجم قابل‌توجهی از آلودگی هوای تهران هستند. موضوع حائز اهمیتی که با توسعه حمل‌ونقل پاک و عمومی قابل حل است. افزودن اتوبوس‌‌‌های دیزلی به ناوگان حمل‌ونقل و خودداری از نوسازی این ناوگان مشکل تهران را حل نمی‌‌‌کند. در این زمینه اقداماتی برای توسعه مترو در دستور کار قرار گرفته است که از جمله آن می‌توان به مترو پرند، اسلامشهر و ورامین اشاره کرد.
معاون فنی و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی تهران از آغاز فرایند نوسازی تاکسی‌ها برای متقاضیان نوسازی خودروهای تاکسی فرسوده شهر تهران به صورت نقدی خبر داد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از خودکفایی حدود ۸۵ درصدی کشور در تولید واگن‌های مترو و قطعات آن خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان ریلی و اورهال کردن دو سوم قطارهای مترو، یک ضرورت است.
فیروز قیاسی گفت: ۸۰ درصد از ۴۰۰ هزار ناوگان که در سطح جاده‌های کشور تردد می‌کنند به دلیل عمر بالا و فرسوده نیاز به نوسازی دارند.
رییس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد سهم آلایندگی شهر تهران مربوط به منابع آلاینده متحرک است، افزود: مدیریت شهری با وجود تمام مشکلات مالی با تامین منابع مالی لازم، اقدامات گسترده و موثری را برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی که در سال‌های اخیر در تهران به دست فراموشی سپرده شده بود، بر داشته است؛ اما برای موتورسیکلت‌ها باید تصمیم ملی اتخاذ شود و شهرداری به تنهایی نمی‌تواند برای جایگزینی موتور‌های کاربراتوری به انژکتوری و برقی اقدام کند؛
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ۱۶۷ هزار ناوگان عمومی نیاز به نوسازی دارند، گفت: همچنان ۷۰۰ نقطه حادثه خیز اورژانسی در جاده‌های کشور وجود دارد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ۱۶۷ هزار ناوگان عمومی نیاز به نوسازی دارند، گفت: همچنان ۷۰۰ نقطه حادثه خیز اورژانسی در جاده‌های کشور وجود دارد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه ۱۶۷ هزار ناوگان عمومی نیاز به نوسازی دارند، گفت: همچنان ۷۰۰ نقطه حادثه خیز اورژانسی در جاده‌های کشور وجود دارد.
معاون حقوقی رییس جمهوری اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران‌خودرو دیزل به منظور خروج از رکود و بازگشت دوباره به صدر تولید خودروهای تجاری در کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حمایت از تولید داخلی یکی از اصلی‌ترین رویکردهای دولت به منظور ایجاد اشتغال و توسعه صنعت داخلی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بهینه کردن و نوسازی حمل و نقل عمومی باید در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گیرد و جزو تصمیمات قطعی و اولویت‌های اصلی باشد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:یکی از مشکلات برای نوسازی تاکسی و ون ها هزینه بالای آن است.
وزیر کشور در آیین واگذاری ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور اظهار کرد: مراسم امروز نشان می‌دهد که یک ایرانی می‌تواند محصول خوب و با کیفیت بسازد و این‌ها نشان‌دهنده‌ ظرفیت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی کشور است.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین و ۹۵ میلیون لیتر گازوئیل در کشور مصرف می‌شود که با نوسازی ناوگان حمل و نقل و حمل بار این میزان ۳۰ درصد کاهش می‌یابد.
ناوگان اتوبوسرانی طی سال‌های اخیر فرارو نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و دچار فرسودگی بوده اما در بستر اقدامات جدید توسط وزارت کشور و شهرداری‌ها قرار است این ناوگان نوسازی شود.
معاون وزیر کشور گفت: قرار بر این است تا تمامی شهرداری ها بتوانند ناوگان حمل و نقل عمومی خود را با مشارکت وزارت کشور نوسازی کنند.
اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه اغلب تصادفات مربوط به ماشین‌های حمل کارگران است، گفت: شرکت‌های استان باید ناوگان حمل و نقل کارکنان خود را نوسازی کنند.
بر اساس اعلام معاون حمل و نقل وزارت راه، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با رفع مانع «گواهی اسقاط» در واردات کامیون های دست دوم اروپایی موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ