اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه اغلب تصادفات مربوط به ماشین‌های حمل کارگران است، گفت: شرکت‌های استان باید ناوگان حمل و نقل کارکنان خود را نوسازی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، هواداران را اصلی ترین سرمایه این باشگاه دانست و به خاطر نتایج اخیر از آنها عذرخواهی کرد.
اهواز - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: استخدام ورزشکاران کار ارزشمندی است، در خوزستان غول‌های صنعتی بزرگ بسیار است که باید این کارها را انجام دهند.
نخست‌وزیر مجارستان با ارائه آماری اعلام کرد که علی‌رغم اعمال تحریم‌های غرب، شرکت‌های غربی خاک روسیه را ترک نکردند.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و دیگر اجزای زیست‌بوم نوآوری رشد بسیار خوبی داشته و امروز توان حل مسائل بزرگ ملی را پیدا کرده‌اند.
در راستای ارائه خدمات حمایتی، شرکت‌های دانش بنیان از سوی معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی حمایت‌های قضایی و حقوقی می‌شوند.
تبریز- رئیس اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی، نرخ جدید شیر خام را کیلویی ۱۵ هزار تومان اعلام کرده ولی شرکت‌های لبنی اعتنایی به این قیمت مصوب ندارند.
حضور شرکت‌های روسی در نمایشگاه نفت ایران، امکان شناخت بیشتر فعالان دو کشور و توسعه روابط اقتصادی و مراودات تجاری بین ایران و روسیه را فراهم می‌کند و مهم‌تر از آن زمینه همکاری‌های مشترک در بازارهای منطقه و کشورهای خاورمیانه را ایجاد می‌کند.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: با 5 درصد کاهش در هزینه‌ها و ۲۰ درصد افزایش در درآمدها شاهد سودآوری در سازمان‌ها و شرکت‌ها در سال ۱۴۰۲ خواهیم بود.
شرکت‌های نیمه‌رسانای آمریکایی به رغم نگرانی‌های امنیت ملی دولت آمریکا، خواهان دسترسی به بازار چین بوده و خواستار قوانین شفاف دولت بایدن هستند.
جلو کشیدن ساعت که زمانی، راهی برای افزایش کارآمدی کسب و کار‌ها و کارخانه‌ها بود، حالا از هدف اصلی‌اش دور شده و حتی به برخی صنایع آسیب می‌زند. تلاش‌هایی توسط نهاد‌های دولتی کشور‌ها از جمله مجلس سنا و اتحادیه اروپا برای توقف تغییر ساعت‌ها انجام شده، اما تا تصویب نهایی این طرح‌ها، راه زیادی باقی‌است، چون برای سیاستمداران دنیا، مسائلی مثل جنگ اوکراین، تورم و بحران انرژی دراولویتند. به نظر می‌رسد که فعلا امیدی به تغییر در این رویه صد ساله نیست و در بسیاری از نقاط جهان در آستانه فصل گرما، «زمان پرواز می‌کند».
براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، شرکت‌های بیمه مکلف به پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان از درآمد خود بابت هزینه‌های مالیاتی شدند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرکت‌های دولتی اجازه دادند تا در سال آینده تا سقف یکصد هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی منتشر کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرکت های دولتی اجازه دادند تا در سال ۱۴۰۲ تا سقف یکصد هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی منتشر کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه ای از مدیران شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی خواست که ارزهای صادراتی خود را در مرکز مبادله ارز و طلا عرضه کنند.
ناطقی آیا ادعا‌های محقق هلندی را ترویج شبه علم می‌داند؟ او می‌گوید: «البته من اساسا با واژه شبه علم مشکل دارم، چون بیشتر یافته‌های علمی که امروز علم نام گرفته اند روزی شبه علم بودند و با پژوهش، توالی و تکرار به اثبات رسیده اند، اما ادعا‌هایی که بشود آن‌ها را تکرار کرد و نتایج یکسان برای شان بدست آورد. من می‌گویم این ادعا‌های مطرح شده هیچ توجیه علمی مستدلی ندارد غیر از یک خوش شانسی که رخ داده و با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، جهانی شده است.»
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی نفت بصره در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان خبرداد.
رئیس دیوان محاسبات گفت: شرکت‌های دولتی توسعه‌ای و دارای مالکیت عمومی متعلق به دستگاه‌های اجرایی بخش عمومی، مشمول نظارت دیوان محاسبات خواهند بود.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: خوزستان می‌تواند قطب قطعات، خدمات مهندسی و انرژی باشد و این بسته به آن است که مسئولان شرکت‌های نفتی استان و وزارت نفت توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: از همه کسانی که توان، برنامه و انرژی دارند به ویژه شرکت‌های دانش بنیان دعوت می‌کنیم تا وارد عرصه پرورش ماهی در قفس شوند.
قهرمان سه دوره فرمول یک اعتراف کرد که این ورزش به دلیل ایمنی ضعیف مسابقات در دهه 1960 در معرض خطر بود.
صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیانی که نخبگان برگزیده طرح شهید تهرانی‌مقدم بنیاد ملی نخبگان را جذب کنند، تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی اعطا می‌کند.
صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیانی که نخبگان برگزیده طرح شهید تهرانی‌مقدم بنیاد ملی نخبگان را جذب کنند، تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی اعطا می‌کند.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم خوزستان سابقه دیرینه در مبارزه گسترده علیه بی‌حجابی دارند گفت: مردم خوزستان در زمان کشف حجاب اجباری رضاخان به مبارزات گسترده علیه بی‌حجابی پرداختند و تاکنون بر عقاید خود پایبند هستند.
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس گفت: شرکت‌های صوری زیادی در مناطق آزاد تجاری -صنعتی ثبت شده که وجود خارجی ندارند و عمدتاً پوششی برای قاچاق و فرار مالیاتی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ