رئیس شورای شهر تهران گفت:یکی از مشکلات برای نوسازی تاکسی و ون ها هزینه بالای آن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت نفت آمریکا به بالای ۸۰ دلار صعود کرد
بهترین ماشین های لوکس دنیا قیمت بالایی داره و فقط قشر خاصی توانایی خرید اون‌ها رو دارن. اما امروزه با رواج صنعت اجاره خودرو همه می‌تونن حتی برای مدت کوتاهی بهترین ماشین لوکس دنیا رو داشته باشن و از رانندگی با پیشرفته‌ترین و لاکچری‌ترین خودروهای دنیا لذت ببرن.
قیمت نفت در بازار‌های جهانی امروز نوسان چندانی نداشت، زیرا توجه در بازار نفت به افزایش نرخ بهره و کاهش رشد اقتصادی جهان معطوف شده است.
در حالی که بسیاری از گندم کاران چشم انتظار رونمایی از قیمت خرید تضمینی گندم بالای نرخ ۱۷ هزار تومان بودند، وزارت جهاد کشاورزی نرخ کمتری را اعلام کرد؛ رقمی که باعث گلایه کشاورزان و برخی نمایندگان مجلس شده است.
باشگاه منچسترسیتی به دلیل قیمت بالای غذاهای ورزشگاه اتحاد مورد انتقاد طرفدارانش قرار گرفته است.
روز گذشته در معاملات جهانی قیمت طلا حدود ۱۰ دلار کاهش یافت، اما همچنان بالای ۲ هزار دلار معامله می‌شود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
قیمت ارز پس از رکوردشکنی به یکباره ۵ هزار تومان کاهش یافت و صرافان میدان فردوسی معتقدند قیمت های بالای ارز هیچ منطقی ندارد و کاملا هیجانی است.
هر فردی که محصولات اصلی اپل را از گذشته نگهداری کرده باشد می‌تواند به فروش با قیمت بالای این محصولات در شرکت تجارت الکترونیک «ای بی» امیدوار باشد.
رئیس اتحادیه صنف درودگران ضمن اشاره به افزایش بالای ۱۰۰ درصدی قیمت مبلمان گفت: مواد اولیه به دلیل دلال بازی ها با قیمت واقعی به دست تولیدکننده نمی رسد و باید روی این بخش نظارت جدی صورت گیرد.
رئیس اتحادیه صنف درودگران ضمن اشاره به افزایش بالای ۱۰۰ درصدی قیمت مبلمان گفت: مواد اولیه به دلیل دلال بازی ها با قیمت واقعی به دست تولیدکننده نمی رسد و باید روی این بخش نظارت جدی صورت گیرد.
رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: وقتی یک خودرو ۱۹۰ میلیونی را در بورس کالا به قیمت ۴۴۰ میلیون می‌فروشید، حتما خودرو ۵۰۰ میلیونی را زیر ۱ میلیارد به کسی نمی‌دهید.
زره قسمت زیرین بردلی برای مقاومت در برابر مین طراحی نشده است، از این رو با وجود زره سنگین خود در قسمت بالا نسبت به مین ها و بمب های دست‌ساز آسیب پذیر است. و همانند خودروهای جنگی بی‌ام‌پی، بردلی می تواند جوخه های کوچک متشکل از شش یا هفت سرباز را حمل کند.
به گفته‌ی مجری شبکه‌ی پنج: قیمت‌ها به جای اینکه کاهش داشته باشد روز به روز افزایش می‌یابدتا کی باید گفت این قیمت‌ها حبابه؟ چرا این حباب هیچوقت نمیشکنه؟
جلال رشیدی کوچی گفت: امروز سمند ال ایکس ساده که معمولی‌ترین خودرو تولیدی بعد از پراید در ایران به شمار می‌آید، ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳۲ میلیون تومان بوده و امروز ۳۷۵ میلون تومان است. این بدان معنا است که وقتی من در دانشگاه صحبت می‌کنم جوان معترضی عنوان می‌کند آقای نماینده مجلس اگر پس از دوران تحصیلم به سرکار بروم و ماهی ۲۰ میلیون تومان هم حقوق دریافت کنم که دریافت نخواهم کرد بعد از ۲ سال کار کردن تازه می‌توانم یک سمند ساده در کشور خریداری کنم.
رئیس جمهور در حین سخنرانی به اعتراض یک شهروند رباط کریمی درمورد قیمت بالای مسکن پاسخ داد.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز سهم مسکن در سبد خانوار به حدود ۴۰ درصد رسیده و در کلانشهر‌ها بالای ۵۰ درصد است. اگر این وزارتخانه درست عمل کند نیمی از هزینه سبد خانوار کاهش می‌یابد. در سه دهه اخیر قیمت مسکن در تهران به بیش از ۱۱۰۰ برابر افزایش یافته است حتی طلا، سکه و ارز نیز این افزایش را نداشته است.
رئیس اتحادیه طلای تهران با بیان اینکه قیمت سکه متاثر از نوسانات بازار ارز و اخبار افزایش می یابد، گفت: افزایش فاصله قیمت اوراق سکه در بورس با بازار می تواند به ثبات و کاهش قیمتها کمک کند.
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی خوزستان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی خانواده‌ها بسیاری از افراد کلیه خود را برای حل مشکلات زندگی‌شان می‌فروشند و قیمت کلیه افزایش یافته است بنابراین هر فردی بخواهد کلیه‌ای بخرد باید ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان هزینه کند و بسیاری از بیماران توان پرداخت چنین هزینه‌ای را ندارند.
رییس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران گفت: قیمت تخم‌مرغ در مرغداری‌ها افزایش نیافته و بنابراین فروش تخم‌مرغ با قیمت‌های بالای ۹۰ هزار تومان تخلف است.
معاون پیشگیری ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز گفت: اختلاف قیمت بالای سوخت باعث افزایش قاچاق در مرزهای شرقی و دریایی کشور شده است.
جنرال موتورز که از قیمت بالای تراشه‌های مورد نیاز خود به خشم آمده، تصمیم دارد تراشه‌های اختصاصی خود را به منظور استفاده در خودروهای خودران تولیدی بسازد.
احساسات در بازار طلا بهبود یافته، زیرا این فلز گرانبها توانسته حمایت بحرانی را بالای ۱۷۰۰ دلار نگه دارد، حتی دلار آمریکا به بالاترین حد خود در ۲۰ سال اخیر رسیده است.
دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن تشریح علل نوسانات نرخ طلا و سکه طی روزهای گذشته، گفت: حباب سکه یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است که نسبت به روزهای قبل حدود ۲۰۰ هزار تومان بزرگ شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ