سخنگوی هواپیمایی کشوری گفت: خرید و نوسازی ناوگان هوایی در سال ۱۴۰۲ در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
Su-۵۷ تنها هواپیمای عملیاتی نسل پنجم در ناوگان نیروی هوایی روسیه است. در حالی که مسکو همچنین مشغول توسعه هواپیمای تک موتوره Su-۷۵ است، این پروژه هنوز در مراحل اولیه مفهومی خود است و پیش‌بینی می‌شود که چندین سال طول بکشد تا به یک پلت فرم کاملاً عملیاتی تبدیل شود.
چین ماهواره جدیدی به ناوگان ابزارهای فضایی هواشناسی خود افزوده است. این ماهواره تغییرات آب و هوایی را رصد می کند.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بیش از ۵۰ درصد ناوگان هوایی در کشور فرسوده است و ورود هواپیماهای جدید در کشور نقش موثری در کاهش تاخیرات و افزایش تعداد پروازها خواهد داشت.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تناسب نداشتن عرضه و تقاضا، تشکیل بازار سیاه و شکل گرفتن بازار‌های غیررسمی و درگاه‌های غیررسمی باعث افزایش تخلفات در حوزه فروش بلیت هواپیما شده است.
مدیران انجمن دفاتر مسافرتی ایران از نبود بلیت هواپیما گلایه کردند. در مقابل، رئیس سازمان هواپیمایی گفت: استقبال مردم از ناوگان هوایی زیاد است و می‌خواهیم عدد ناوگان را به ۲۵۲ فروند برسانیم.
سخنگوی رسمی خطوط هوایی عربستان از افزایش ظرفیت ناوگان هوایی این کشور برای انتقال زائران خانه خدا طی موسم حج امسال خبر داد.
رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به استقبال ناوگان تجاری و نظامی کشور از هواپیمای ترابری سیمرغ گفت: پیش‌بینی می‌کنیم هواپیمای ترابری سیمرغ تا خردادماه پرواز کند.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۵۷۱ هزار نفر با استفاده از ناوگان‌های حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۲ سفر کردند.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۵۷۱ هزار نفر با استفاده از ناوگان‌های حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی استان اصفهان در نوروز ۱۴۰۲ سفر کردند.
اصفهان- مدیر روابط روابط عمومی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ناوگان حمل و نقل ریلی، جاده‌ای و هوایی استان اصفهان در پیک نوروزی ۱۴۰۲ بیش از ۴۶۵ هزار و ۴۰۰ مسافر را جابه جا کرد.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: به واسطه گستردگی استان و حجم ترددها، تقویت امداد هوایی برای استان اصفهان اجتناب ناپذیر است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ارتقای ۳۳ درصدی ناوگان پهپادی و طراحی و ساخت شبیه‌سازهای جنگنده اف ۱۴ در نیروی هوایی ارتش خبر داد.
مطابق با برنامه‌های سازمان هواپیمایی کشوری و در مسیر توسعه ناوگان هوایی کشور، ۴ فروند ایرباس به ایران وارد شد.
نیروی هوایی آمریکا از زمین گیر شدن ۲۰ بمب افکن اتمی خود به دلیل نقض فنی خبر داد.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری از ساخت ترمینال جدید در مهر آباد خبرداد و گفت: از سال گذشته نوسازی ناوگان هوایی آغاز شده است.
رییس سازمان هواپیمایی کشور گفت: از سال گذشته نوسازی ناوگان هوایی آغاز شده است.
یک مقام وزارت دفاع طالبان با بیان اینکه وقتی به قدرت رسیدیم حتی یک هواپیمای قابل پرواز هم نداشتیم افزود: حدود ۴۰ خلبان و تکنسین فنی که در زمان حکومت اشرف غنی در نیروی هوایی کار می‌کردند، به کابل بازگشتند و روند تعمیر ناوگان هوایی تخریب‌شده این کشور را آغاز کردند.
یک فعال بخش معدن درباره چالش معدنکاران در بخش ماشین آلات اظهار کرد: در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که کل صنعت حمل و نقل در کشور اعم از ناوگان ریلی، خودرویی و هوایی فرسوده است.
مدیرکل بازرسی وزارت راه گفت: تعداد اتوبوس‌های برون‌شهری و هواپیماها در اربعین امسال نسبت به سال‌های قبل کاهش زیادی داشت که همین کمبود ناوگان به نارضایتی زائران اربعین دامن زد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: ۳ ایرلاین خارجی سالانه ۱۲ هزار میلیارد تومان از نبود ناوگان در ایرلاین های داخلی سود می برند.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اشاره به ظرفیت تولید سالانه ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس در این شرکت گفت: تولیدکنندگان داخلی ظرفیت نوسازی ناوگان را دارند، اما جریان هایی به دنبال واردات خودروهای دست دوم به کشور است و با این اقدام نه تنها نوسازی اتفاق نخواهد افتاد، بلکه باری اضافی بر دوش دولت بوده و این به صلاح کشور نیست.
با فرسوده شدن ناوگان جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش و سپاه، نیاز نوسازی ناوگان جنگنده ها در دکترین دفاعی کشور بیش از پیش احساس شد. انتخاب سوخو ٣۵ توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران به نظر میرسد بهترین گزینه باشد
سرپرست اداره روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر از انتقال ۳۹۵ مصدوم حوادث مختلف به مراکز درمانی توسط ناوگان زمینی و هوایی هلال احمر خبر داد.
رئیس‌جمهور بلاروس اعلام کرد که ناوگان هوایی این کشور برای حمل کلاهک‌ها و تسلیحات اتمی، بازطراحی و تجهیز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ