وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه ناوگان حمل‌و نقل جاده‌ای با استفاده از ظرفیت تولید داخل و واردات به طور هم‌زمان انجام و پیگیری می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: نحوه کار، ساختارسازی، نهادسازی و فعالیت‌ها در حوزه‌های اقتصادی و اصناف متفاوت شده است و نیروهای جوان در این بخش باید تحول ایجاد کنند.
حضور رئیس عدلیه در این برنامه‌ی گفتگومحور در شرایطی صورت گرفت که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به منظور زدودن امور تشریفاتی و پرهزینه، برخلاف رویه و پروتکل مرسوم، شخصاً در محل صداوسیما حاضر شد.
رییس مجلس با بیان این که بسیج اساتید می‌توانند در حوزه جهاد تبیین تحول ایجاد کنند، گفت: زمانی که از حکمرانی حرف می‌زنیم، یعنی ما باید در این زمینه ایده و رویکرد داشته باشیم.
مشهد ـ جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ایجاد تحول در سطح مأموریت‌های انتظامی ضروری است و این اقدام به دست توانمند مدیران بخش «تربیت و آموزش» فراجا امکان پذیر است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی ـ رحمه‌الله ـ به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
رهبر انقلاب با اشاره به اغتشاشات، فرمودند: دشمن فکر می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام شده و می‌توانند ملت ایران را به خدمت اهداف خود بگیرند اما احمق‌ها باز هم اشتباه کردند و ملت ما را نشناختند.
رهبر انقلاب با اشاره به اغتشاشات، فرمودند: دشمن فکر می‌کرد کار جمهوری اسلامی تمام شده و می‌توانند ملت ایران را به خدمت اهداف خود بگیرند اما احمق‌ها باز هم اشتباه کردند و ملت ما را نشناختند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) را از سرآمدان تاریخ خواندند و تأکید کردند: سرآمدان را نمی‌شود حذف و تحریف کرد.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: تنظیم گزارش تفریغ بودجه و نوع ارائه آن نیازمند تحول است و یافته‌های دیوان محاسبات از احکام بودجه باید اثربخش و کارآمد باشد.
زاکانی: در آینده نزدیک چهره شهر در حوزه زیباسازی، نظافت، نوسازی و ... تغییر خواهد کرد. در کنار این تغییرات چاره‌ای نداریم جز این که تحول کالبدی شهر را مد نظر قرار دهیم، در این تحول نیز محوریت با مساجد است. همچنین، تلاش می‌کنیم میان مدارس و خانواده‌ها یک پیوستگی با محوریت مساجد ایجاد کنیم.
بر خلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست، زیرا هر رفراندوم شش ماه همه کشور را درگیر می‌کند؛ ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران، ایجاد تحولات زیرساختی در این شرکت همسو با تحقق برنامه‌های وزارت نفت در دولت سیزدهم را مهم‌ترین دستاورد سال ۱۴۰۱ این مجموعه بزرگ صنعتی اعلام کرد.
مجموعه اتاق تمیز MNFC-CR دانشگاه صنعتی شریف در دو بخش زیستی و میکروالکترونیک، با هدف ایجاد تحول جدی در تحقیق و توسعه فناوری‌های پیشرفته در حوزه میکروالکترونیک به بهره برداری رسید.
رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به برنامه هایی که برای تحول این فدراسیون در نظر گرفته است گفت: در بخشی از طرح جدید ما احکام کاغذی جای خود را به احکام دیجیتالی خواهد داد.
حسینی همدانی گفت: مسوولی که در نظام اسلامی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت باشد به درد این دولت نمی خورد و با تحریم کنندگان فرقی ندارد؛ غیرت دینی داشته باشید و از غیر خدا نترسید، مسوول ترسو به درد نظام اسلامی نمی خورد و جایی که باید اقدام کند، نیست و باید مثل رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم وسط میدان باشید و از ارزش های دینی و انقلابی و اسلامی دفاع کنید.
​آغاز بهره‌برداری از چکنو برای اولین بار در نظام بانکی کشور، با قدردانی مسئولان وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی همراه شد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار گفت: متأسفانه تا حدودی وزارت اقتصاد به اجرای قانون تسهیل مجوز‌های کسب‌وکار بی‌توجه بوده است و شاید ضعف در نظارت مجلس موجب این بی‌توجهی شده باشد.
سرمربی شمس‌آذر قزوین می‌گوید تیمش با توجه به اینکه دومین سال حضور در لیگ یک را سپری می‌کند عملکرد فوق‌العاده ای داشته است.
رفع خلاءهای موجود صنعت کشتی‌سازی توسط دانش‌بنیان‌ها می‌تواند فرصت خوبی را ایجاد کند که این صنعت در کشور به دستاوردهای مهمی دست یابد.
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از حضور وزیر پیشنهادی کار در نشست این کمیسیون خبر داد و گفت: نمایندگان انتظار تحول در وزارت کار را دارند، تحولی که منجر به کارآمدی و بکارگیری نیروهای کارآمد شود.
جهاد اسلامی در اولین سالگرد عملیات تونل آزادی تاکید کرد که فداکاری‌های اسرای فلسطینی بیانگر حالتی از رویارویی پیشرفته در مقابل دشمن صهیونیستی است و این فداکاری‌ها هرگز به هدر نخواهد رفت.
وزیر راه و شهر سازی گفت: با اختصاص شش هزار میلیارد تومان اعتبار به راههای کرمان در سفر رییس جمهور به استان تحول عظیمی در حوزه راههای استان ایجاد خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ