به منظور رفاه حال کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دو دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شرکت اضافه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران طی فروردین ماه سال جاری به بهسازی بیش از ۳ هزار و ۴۴۰ متر از خطوط ریلی کشور اقدام کرده است.
وزارت حمل و نقل عربستان از برنامه‌های خود برای تأمین امنیت مسیرهای مواصلاتی این کشور و تجهیز ناوگان حمل و نقل برای استقبال از حجاج خانه خدا خبر داد.
دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد مرکزی اربعین گفت: کمیته ویژه برای بهبود وضعیت تامین ناوگان برای سفر زائران اربعین تشکیل خواهد شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اضافه شدن ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال خبر داد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اضافه شدن ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال خبر داد.
تفاهمنامه چهارجانبه سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان بین‌جاده‌ای باحضوررئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل بین‌جاده‌ای و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی امضا شد.
طبق آمارهای تجمیعی حدود ۷۰درصد از ناوگان ایران بیش از ۲۵ سال سن دارند؛این آمار نشان می‌دهد خطرات بالقوه‌ای حوزه تجاری را تهدید می‌کند و این عمر طولانی بر افزایش مصرف سوخت اثر محسوسی دارد.
ناوگان حمل و نقل عمومی نفس ندارد
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: تا پایان سال ۲ هزار دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد.
روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خدمت‌رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی در مراسم راهپیمایی روز قدس را تشریح کرد.
افزایش ۳۵ درصدی ناوگان حمل و نقل شرکت لبنیات پاک
«باسیل کاراتزاس»، مدیرعامل شرکت «مشاوران دریایی‌کارتزاس» مستقر در نیویورک می‌گوید که اکثر کشتی‌‌‌‌‌‌های موجود در ناوگان سایه متعلق به شرکت‌های فراساحلی در کشورهایی مانند پاناما، لیبریا و جزایر مارشال با قوانین کشتیرانی ملایم‌‌‌‌‌‌تر هستند. او می‌گوید: «یک کشتی، می‌تواند به‌‌‌‌‌‌سادگی نام خود را تغییر دهد، می‌تواند حتی مالکیت خود را در حین حمل‌ونقل تغییر دهد.»
عضو شورای شهر تهران گفت:زمان پلاک گذاری یکصد اتوبوس وارد شده به شهر طولانی شده است و در شرایطی که آلودگی هوا یکی از معضلات است گفت توسعه حمل و نقل می‌تواند در کاهش این آلودگی اثرگذار باشد.
شرکت حمل‌ونقل ترکیبی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با خرید ۲۰۰ دستگاه واگن باری از تولیدکنندگان داخلی، زمینه را برای تسریع در عملیات خدمات‌رسانی به صاحبان بار فراهم کرد.
معاون حقوقی رییس جمهوری اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران‌خودرو دیزل به منظور خروج از رکود و بازگشت دوباره به صدر تولید خودروهای تجاری در کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حمایت از تولید داخلی یکی از اصلی‌ترین رویکردهای دولت به منظور ایجاد اشتغال و توسعه صنعت داخلی است.
شهردار تهران گفت: در بخش ون ۹۸ درصد ون ها فرسوده و نیمی از تاکسی های ما نیز از رده خارج هستند، بنابراین در بخش توسعه حمل و نقل ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم داریم.
معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در حال حاضر وضعیت ورود و خروج ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برای جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی بالاتر از متوسط سالانه است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از برنامه ریزی جهت تامین ۲ هزار ون تا سال آینده خبر داد.
وزیر کشور در آیین واگذاری ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور اظهار کرد: مراسم امروز نشان می‌دهد که یک ایرانی می‌تواند محصول خوب و با کیفیت بسازد و این‌ها نشان‌دهنده‌ ظرفیت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی کشور است.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر بنزین و ۹۵ میلیون لیتر گازوئیل در کشور مصرف می‌شود که با نوسازی ناوگان حمل و نقل و حمل بار این میزان ۳۰ درصد کاهش می‌یابد.
سرپرست معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران از اصلی‌ترین منابع انتشار آلاینده‌های هوای تهران است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ابراز امیدواری کرد تا پایان سال بیش از ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت افزوده شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران درباره اتوبوس مدارس و زمان ورود آن به ناوگان حمل و نقل توضیحاتی داد.
معاون وزیر کشور گفت: قرار بر این است تا تمامی شهرداری ها بتوانند ناوگان حمل و نقل عمومی خود را با مشارکت وزارت کشور نوسازی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ