شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نوسازی ناوگان برخی خطوط را از جنوب تهران آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.
آبادان- یک مسئول در شرکت پالایش نفت آبادان از پایان کار تعمیر، نوسازی و آماده سازی ورزشگاه تختی پیش از برگزاری نخستین بازی خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد.
نهضت برقی سازی حمل‌ونقل شهر تهران با توافق وزارت صمت و شهرداری تهران از امروز آغاز شد.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با تاکید بر حل مشکل متقاضیانی که خودرو خود را اسقاط کرده بودند، از ارسال پیامک برای آغاز فرآیند واریز وجه در هفته جاری برای مشتریان خبر داد.
پروژه نوسازی نوکمپ آغاز شده و تصاویر مربوط به آن به شدت علیه نوستالژی های هواداران فوتبال است.
گزارش موسسه صلح بین‌المللی مطالعات صلح استکهلم حاکی از آن است که قدرت‌های هسته‌ای در بحبوحه تشدید تنش‌های ژئوپولیتیکی، با جدیت در حال نوسازی و توسعه زرادخانه تسلیحاتی خود هستند.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: پروژه‌های ساخت واحدهای مسکونی از فروردین و اردیبهشت‌ماه سال آینده پیگیری خواهد شد.
گروه صنعتی ایران خودرو براساس مسوولیت های اجتماعی خود، طرح نوسازی ۱۰ هزار تاکسی با عرضه محصول سورن پلاس دوگانه سوز در مدت یک سال و به صورت کلید به کلید را آغاز کرد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: با اقدامات انجام‌شده تا اوایل سال آینده شاهد تحول معنی‌دار در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده هستیم.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از آغاز به کار سامانه «مدیریت دانش شهرداری تهران» خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: دولت و شهرداری‌ها به تنهایی قادر به نوسازی وسعت بسیار زیاد بافت های فرسوده نیستند و چاره کار، مردمی‌سازی است که این فرایند از دو ماه نیم گذشته آغاز شد
معاون فنی و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی تهران از آغاز فرایند نوسازی تاکسی‌ها برای متقاضیان نوسازی خودروهای تاکسی فرسوده شهر تهران به صورت نقدی خبر داد.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری از ساخت ترمینال جدید در مهر آباد خبرداد و گفت: از سال گذشته نوسازی ناوگان هوایی آغاز شده است.
رییس سازمان هواپیمایی کشور گفت: از سال گذشته نوسازی ناوگان هوایی آغاز شده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نوسازی را در ابعاد مختلف نیروی زمینی آغاز کرده و به زدودن کهنگی از چهره اماکن پادگانی و مسکونی نزاجا پرداخته ایم.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به رفع فریز محدوده فداییان اسلام تا ناحیه صنعتی شمال ری، از آغاز مرمت و مقاوم‌سازی بازار تهران خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت:فرایند صدور پروانه در محله نفرآباد آغاز شده است و امیدواریم طرح‌های نوسازی در یک زمان کوتاهی منجر به رونق در این محله شود.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از آغاز عملیات اجرایی اولین محله الگو در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار تا یک ماه آینده خبر داد.
شهردار تهران گفت: سازمان نوسازی ساخت ۲۰ هزار واحد دیگر را از ۲ ماه دیگر آغاز خواهد کرد.
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به تعهد نوسازی ۹ هزار تاکسی درون‌شهری، از آغاز مجدد فرآیند نوسازی پس از دریافت مجوز شماره‌گذاری برای محصول سورن پلاس دوگانه سوز خبر داد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز تدوین دستورالعمل نوسازی و بازسازی صنایع کشور خبر داد.
ناوگان اتوبوسرانی طی سال‌های اخیر فرارو نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و دچار فرسودگی بوده اما در بستر اقدامات جدید توسط وزارت کشور و شهرداری‌ها قرار است این ناوگان نوسازی شود.
رئیس بنیاد مسکن گفت: متقاضیان وام ۲۰۰ میلیونی نوسازی مسکن روستایی می‌توانند با مراجعه به بانک‌های دولتی از این هفته تسهیلات خود را دریافت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ