دولت ژاپن می گوید با هدف مقابله با چالش های امنیتی که با آن روبرو است، بودجه نظامی خود را به شکلی چشمگیر افزایش می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - تیم ملی والیبال ژاپن دومین پیروزی خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را به دست آورد تا با دو پیروزی و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود.
ارومیه- تیم ملی والیبال ژاپن در نخستین دیدار بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با نتیجه سه بر صفر مقابل تایلند پیروز شد تا نخستین برنده این دوره از رقابت ها لقب بگیرد.
سرمربی هنگ کنگ، ایران را شانس اول قهرمانی آسیا می‌داند.
تیم زنان سوئد با پیروزی برابر ژاپن راهی نیمه نهایی جام جهانی زنان شد و در این مرحله باید به مصاف اسپانیا برود.
بزرگ‌ترین تغییر در نمای جلو رخ می‌دهد، با استفاده از طرحی که نیسان به اختصار Grand-Nose یا G-Nose نامیده است. بیش از یک طراحی مجدد برای حذف جلوپنجره مستطیل شکل، در واقع به روش مشابه Fairlady ۲۴۰ ZG قدیمی، فضای جلویی گسترش می‌یابد.
تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی از جایگاه ششم به رده هفتم رفت.
یوکی ایشیکاوا یکی از عناوین بهترین های لیگ ملتهای والیبال را به دست آورد.
معاون دبیر کابینه ژاپن نسبت به استفاده اوکراین از بمب‌های خوشه‌ای واکنش نشان داد.
لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 پس از برگزاری 208 مسابقه در دو گروه مردان و زنان با قهرمانی مردان لهستان و زنان ترکیه به پایان رسید.
تیم والیبال ژاپن با پیروزی مقابل ایتالیا در دیدار رده‌بندی در جایگاه سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ قرار گرفت.
در پایان مرحله مقدماتی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا، تیم‌های عراق و هند به عنوان حریفان تیم‌های مردان و بانوان ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند.
در این مطلب مجموعه‌ای از برترین خطوط تولید خودرو در جهان را مشاهده می‌کنید که هر کدام در نوع خود سازمانی بسیار منظم و دقیق محسوب می‌شوند.
کشور ژاپن با ۱۱۷ دانشگاه بیشترین تعداد دانشگاه را در این رتبه‌بندی دارد و پاکستان با ۸ دانشگاه جدید و ترکیه با ۷ دانشگاه جدید بیشترین تعداد دانشگاه‌های جدید را در رتبه‌بندی تایمز آسیایی جاری داشته‌اند.
صدای فریاد سرباز‌ها که بدنشان در آرواره‌های تمساح‌ها گیر کرده بود به گوش می‌رسید و در آن تاریکی هیچ کاری از دست هیچ کس ساخته نبود. صبح که شد نوبت لاشخور‌ها بود تا باقیمانده سفره تمساح‌ها را تمیز کنند. از ۹۰۰ سرباز ژاپنی آمار کاملا دقیقی وجود ندارد و بعضی‌ها گفته اند که حتی با وجود محاصره، ۵۰۰ سرباز از جزیره جان سالم به در برده اند، اما این ماجرا در گینس هم با نام «بزرگ‌ترین فاجعه به وسیله حیوانات» ثبت شده است.
ماهی گیر ژاپنی بزرگترین گرگ ماهی جهان به طول ۲ متر را صید کرد.
اگرچه زلزله ترکیه زلزله مهیبی بود، اما دلیل اصلی تلفات بالا عدم کیفیت کافی ساختمان‌ها اعلام شد. بزرگترین گواه این مدعی آن است که در کشوری مانند ژاپن که کیفیت بسیار بالای ساخت‌وساز، مصالح استاندارد و روش‌های مدرن ساخت‌وساز استفاده می‌شود زلزله‌هایی با بزرگی‌های بیشتر نیز با کمترین تلفات تحمل می‌شود.
وزیر امور خارجه آمریکا از چین به عنوان بزرگترین چالش مشترک این کشور و ژاپن نام برد.
توکیو قصد دارد موشک‌های دوربرد که توانایی رسیدن به خاک چین را دارند، به دست آورد. ژاپن همچنین در این راستا قصد دارد تا اوایل سال ۲۰۲۶، حدود ۳۷ میلیارد دلار برای تولید و یا خرید موشک از دیگر کشورها، از جمله موشک تام هاوک ساخت شرکت لاکهید مارتین آمریکا و موشک‌های هوا به سطح هزینه کند. چنین برنامه‌ای برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم به بعد، به ژاپن این امکان را می‌دهد تا در برابر تهدید‌های موشکی همسایه‌هایش ایستادگی کند.
ژاپن ۹۰ دقیقه برای رقم زدن بزرگترین موفقیت تاریخ خود فرصت دارد.
وارث بالقوه پل اختاپوس تاکنون پیروزی عربستان، ژاپن و اسپانیا را پیش بینی کرده است. «توبی» یک پنگوئن جنتو که در پیست اسکی سرپوشیده دبی در داخل یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان زندگی می‌کند.
شرکت هوندا موتور ژاپن دومین مدل از خط خودروهای برقی جدید خود را که فقط در چین تولید می‌شود رونمایی کرد که بخش خودروهای الکتریکی در حال رشد سریع بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان را هدف قرار می‌دهد.
زین‌الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه، می‌گوید کریم بنزما جلوتر از ژان پی‌یر پاپن و میشل پلاتینی بزرگترین مهاجم تاریخ فوتبال این کشور است.
زین‌الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه، می‌گوید کریم بنزما جلوتر از ژان پی‌یر پاپن و میشل پلاتینی بزرگترین مهاجم تاریخ فوتبال این کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ