مدیرعامل یک مجموعه فولادی گفت: مجموعه اقدامات برای کاهش عدم‌النفع مدیریت مصرف از جمله انتقال تامین تعمیرات اساسی به زمان مدیریت مصرف در دستور کار فولاد مبارکه قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان، هواداران را اصلی ترین سرمایه این باشگاه دانست و به خاطر نتایج اخیر از آنها عذرخواهی کرد.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، هواداران را اصلی ترین سرمایه این باشگاه دانست و به خاطر نتایج اخیر از آنها عذرخواهی کرد.
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال به کمیسیون تلفیق مجلس پیشنهاد داد.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید انتقال حزباوی به السد یکی از بهترین ترانسفرهای فوتبال ایران و خوزستان بوده است.
محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در پیامی صعود تیم فوتبال استقلال خوزستان به لیگ برتر را تبریک گفت.
مدیر عامل فولادمبارکه با انتشار پیامی، اعلام کرد که قهرمانی برای آنها، تلاشی بوده که بازیکنان درون زمین به نمایش گذاشته اند.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و سرمربی تیم فوتبال سپاهان از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شکایت می‌کند.
اصفهان- مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: رقم سرمایه‌گذاری در فاز اول پروژه انتقال آب دریای عمان به اصفهان ۲۵ هزار میلیارد تومان و در فاز دوم برای تجهیزات ۵۰ هزار میلیارد تومان است.
دکتر شعبانی مدیرعامل فولاد دقایقی از تمرین امروز شاگردان منصوریان را نظاره‌گر بود.
رادکیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولادخوزستان در آخرین تمرین تیم پیش از دیدار برابر الهلال شرکت کرد.
حمیدرضا گرشاسبی از مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان کنار رفت.
روز گذشته پس از شروع دوباره تمرینات سپاهان در اصفهان تقدیر ویژه‌ای از سه بازیکن این تیم با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان به عمل آمد.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان برای دومین بار استعفایش را به اعضای هیات مدیره این باشگاه ارائه کرد.
جواد نکونام همچنان سرمربی تیم ما است و موضع ما نسبت به حضور او در تیم‌ملی همان موضع قبلی است.
مدیرعامل سازمان حسابرسی گفت: برخی مواردی که در گزارش هیئت تحقیق و تفحص به عنوان ۹۲ هزار میلیارد تومانی آمده است را تأیید نمی‌کنیم و ممکن است برخی موارد آن صرفاً تخلف از قانون باشد.
همین فولاد مبارکه، زمانی که به بهره‌برداری رسید مدیرعاملش مصاحبه‌ای با روزنامه همشهری کرد و گفت که برای احداث فولاد مبارکه ۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری ارزی شده است. همان زمان مدیر یک شرکت موفق بخش خصوصی در مصاحبه‌ای گفت که این شرکت بیش از نیم‌میلیارد دلار، ارزش واقعی ندارد.
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق، ادعاها مبنی بر مخالفت دکتر حسن روحانی با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق، ادعاها مبنی بر مخالفت دکتر حسن روحانی با برکناری مدیرعامل وقت شرکت فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور سابق اعلام کرد: اساسا هیچ دستوری مبنی بر عزل یا نصب مدیرعامل شرکت‌های اقتصادی و یا مخالفت و موافقت با آن از سوی رئیس‌جمهور سابق و یا دفتر ریاست‌جمهوری صادر یا اعلام نشده است.
وزیر صمت گفت: در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، گزارش‌هایی از عملکردهای نادرست شرکت فولاد مبارکه دریافت شد که در این راستا مدیرعامل این شرکت در مهرماه ۱۴۰۰ تغییر کرد.
شرکت فولاد مبارکه در پوشش فعالیت اجتماعی، مقادیر قابل توجهی از منابع خود را به اشخاص حقیقی و حقوقی دولتی و غیر دولتی به صورت هدیه، کمک، تبلیغات و ... ارائه نموده است. بیش از 2 هزار میلیارد ریال بودجه مستقیم برای انجام کمک در کنار چند هزار میلیارد ریال بودجه در حوزه روابط عمومی، خدمات و در پوشش برخی پروژه های توسعه ای منجر به ایجاد لایه حفاظتی از مدیرعامل سابق فولاد مبارکه و خودداری مسئولان دولت سابق در برخورد با وی شده
مدیر عامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت فولاد یکی از صنایع پیشران است که نقش تعیین کننده ای در راستای توسعه اقتصادی و اشتغالزایی کشور بر عهده دارد.
قیمت نفت برنت پس از سقوط شدیدی که روز گذشته در واکنش به تصمیم اوپک پلاس داشت، ابتدای معاملات روز جمعه را با افزایش آغاز کرد.
دکتر کمال حیدری: امیدوارم از موضوع واکسیناسیون استقبال شود، چرا که تاثیر واکسن در پیشگیری از ابتلا به بیماری ثابت شده و توصیه می‌شود کسانی که قصد حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) را دارند، نسبت به تزریق واکسن اهتمام جدی داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ