در واکنش به دیدار رئیس جزیره تایوان با مقامات ارشد آمریکا، ارتش چین اعلام کرد رزمایشی ۳ روزه را در تنگه تایوان آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش چین در واکنش به سفر معاون رئیس‌ منطقه تایوان به آمریکا، رزمایش جدیدی در اطراف جزیره تایوان آغاز کرد.
رزمایش مشترک نیروی هوایی ارتش چین و نیروی هوایی ارتش امارات در غرب چین آغاز شد.
رزمایش نیروی دریایی سپاه برای دفاع مستحکم از جزایر ایرانی در خلیج فارس با تمرکز بر جزیره بوموسی از بامداد امروز (چهارشنبه) آغاز شد.
یزد- پویش نقش آفرینی بانوان یزدی در مشارکت‌های اجتماعی همزمان با رزمایش فاطمی ۳ و به مناسبت روز ملی اهدای خون به مدت یک هفته در یزد آغاز شد.
مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش امشب در اصفهان آغاز می‌شود.
رزمایش مشترک دریایی روسیه و چین با هدف تقویت همکاری‌های دریایی و حفظ ثبات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام از ۲۰ تا ۲۳ ژوئیه برگزار خواهد شد.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: رزمایش هوایی ارتش در مناطق شمالی آغاز شد.
ناتو روز دوشنبه بزرگ‌ترین رزمایش هوایی تاریخ خود را به میزبانی آلمان و با مشارکت کشورهای عضو و شرکای پیمان آتلانتیک شمالی آغاز کرد.
جنگ اوکراین تا امروز تحت کنترل طرف شرقی و غربی پیش رفته است. اما قانونی وجود ندارد که ابرقدرت‌ها تا ابد مراعات حال یکدیگر را بکنند. هیچ بعید نیست جنگ جهانی سوم در ساعت ۶ بعدازظهر روز ۳ نوامبر ۲۰۲۳ با حمله موشکی روسیه به آلمان آغاز شود. روس‌ها خیلی وقت است دولت اوکراین را به حکومت نازی‌ها تشبیه می‌کنند و مقابله با آن را لازم می‌دانند و حالا هم که ژرمن‌ها دست بالا را در فعل و انفعالات نظامی مقابل «دشمن فرضی» خود دارند تا پیش‌بینی «الکسا» خیلی هم غیرواقعی به نظر نرسد.
منابع عبری از آغاز مانوری جدید از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی اراضی اشغالی، هم مرز با لبنان و سوریه خبر می‌دهند.
وزارت دفاع امارات امروز از برگزاری رزمایشی با آمریکا خبر داد و به اهداف آن اشاره کرد.
در واکنش به دیدار رئیس جزیره تایوان با مقامات ارشد آمریکا، ارتش چین اعلام کرد رزمایشی ۳ روزه را در تنگه تایوان آغاز کرده است.
وزارت دفاع چین با انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز رزمایش مشترک ۴ روزه سه کشور ایران، روسیه و چین در دریای عمان خبر داد.
فیلیپین و آمریکا امروز رزمایش نظامی مشترک و گسترده ای را آغاز کردند؛ تمرین های نظامی ۳ هفته ای که هشدار چین را در پی داشت.
رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با رمز یا زهرا (س) در منطقه جاسک و شرق تنگه هرمز تا مدار ۱۰ درجه شمالی در شمال اقیانوس هند آغاز شد.
رزمایش هوایی با عنوان «طویق ۳» با شرکت ۱۰ کشور، در عربستان سعودی آغاز شده است.
رزمایش مشترک نظامی الجزایر و روسیه با عنوان «سپر صحراء» روز چهارشنبه آغاز می شود.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز مرحله اصلی رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در منطقه عمومی ارس از روز دوشنبه خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه در چند روز آینده در منطقه عمومی ارس در شمال کشور خبر داد.
رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از امروز ۱۶ شهریورماه در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز شد.
سه کشور سوئد، فنلاند و انگلیس رزمایش مشترک چند روزه ای را آغاز کردند.
پرواز پهپاد‌های رزمی، انهدامی و مراقبتی ارتش از نقاط مختلف کشور از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور، برای انجام ماموریت در منطقه عمومی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش و مناطق مرزی آغاز شد.
این پرتاب‌های موشکی اندکی پس از آغاز رزمایش مشترک چهار روزه آمریکا و کره جنوبی که روز گذشته جهت آمادگی برای آموزش میدانی «اولشی فریدم شیلد» که قرار است از ۲۲ اوت تا اول سپتامبر انجام شود، اتفاق افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ