در شرایطی که نیروهای واکنش سریع در بیانیه‌ای ارتش سودان را به کارشکنی در تثبیت روند آتش‌بس متهم کرده، یک دیپلمات سودانی احتمال دیدار ژنرال حمیدتی و عبدالفتاح البرهان را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی، به بیانیه روسیه و شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.
همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی، به بیانیه روسیه و شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست ١۵۶ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس، با تصریح بر راهبرد منطقه‌ای و سیاست مبنایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تقویت و تعمیق مناسبات با کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس و توسعه اصل همسایگی، ابراز امیدواری کرد کشور‌های منطقه با نگاه به آینده و به دور از ادبیات سنتی گذشته، چارچوب‌های نوینی را برای همکاری در منطقه بنا نهند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست ١۵۶ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس ابراز امیدواری کرد کشورهای منطقه با نگاه به آینده چارچوب‌های نوینی را برای همکاری در منطقه بنا نهند.
کنعانی فراخوان رهبران گروه هفت در دعوت از همه کشور‌ها برای حمایت از اجرای قطعنامه۲۲۳۱ شورای امنیت را بسیار عجیب و نشانه سیاست‌های متناقض این کشور‌ها دانست، زیرا آن‌ها خود ناقض اصلی قطعنامه یاد شده و اعمال تحریم‌های غیرقانونی حداکثری علیه ملت ایران هستند.
وزارت امور خارجه اتهامات وارده در بیانیه وزرای خارجه گروه هفت علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌اساس و مداخله‌جویانه خواند و محکوم کرد و مسؤولیت بین‌المللی اعضای این گروه را به واسطه تبعیت از تحریم‌های غیرقانونی و ضدبشری آمریکا علیه ملت ایران یادآور شد.
ارتش سوان طی بیانیه ای به نیروهای سیاسی نسبت به تلاش برای ادغام نیروهای شبه نظامی خود تحت عنوان نیروهای واکنش سریع در بدنه ارتش هشدار داد.
معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت اصلاحات در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی کنند نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و‌ نیز از اصول قانون اساسی ایران است.
شریعتمداری گفت: کشف حجاب از سوی بسیاری از خانم‌های کشف حجاب کننده ناشی از ناآگاهی و فریب خوردگی آنهاست، ولی این پدیده در مجموع یک حرکت امنیتی است که عبور از خاکریز عفاف را نشانه رفته است و تسامحی که تاکنون نسبت به آن وجود داشته است با هیچ منطق شرعی، قانونی و اخلاقی قابل توجیه نیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه به بیانیه نشست ۱۵۵وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان داد.
پرایس گفت: ما مهم‌تر از همه از ایران انتطار داریم اقداماتی سریع و ملموس در راستای بیانیه انجام دهد. ما قبلا بار‌ها شاهد وعده‌های مبهمی از سوی ایران بوده‌ایم. ما و شورای حکام به وضوح گفته‌ایم که ایران باید به طور کامل و بدون تاخیر با آژانس همکاری کند و منتظر گزارش‌های بعدی آژانس درباره اقدامات انجام شده از سوی آژانس هستیم.
باشگاه هراز آمل هم به اتفاقات عجیب نیمه نهایی لیگ برتر والیبال واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین اظهار داشت؛ برخی از دولتهای غربی بر اساس معیارهای خودساخته و غیرقانونیِ تحریمی، شمار قابل توجهی از شهروندان ایرانی را به دلایل واهی و اتهامات بی‌اساس، به شکلی خودسرانه بازداشت و به زندان‌های طویل‌المدت محکوم و یا به کشور متخاصم مسترد کرده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه تروئیکای اروپایی و آمریکا درباره فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران در «فردو» گفت: این موضوع به آژانس اطلاع رسانی شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه ۳ کشور اروپایی و آمریکا گفت: غنی سازی ۶۰ درصد در فردو در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۲ به آژانس اطلاع رسانی شده و همه حالت‌های غنی‌سازی در پرسشنامه اطلاعات طراحی درج شده است.
فعال سیاسی و رسانه ای در واکنش به بیانیه مشترک رئیس جمهر چین و عربستان نوشت: از وقتی به چین و روس اطمینان دادیم که با اروپا و آمریکا رابطه گرم نداریم، قدرت چانه زنی ما با چین و روس هم از دست رفت. فقط در توازن قدرت میان غرب و شرق است که ایران می تواند مستقل و مقتدر بماند . این راهبردی است که دولت رییسی آن را نقض کرده است و حال باید پاسخگو باشد .
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه ترین رشته توئیت خود به بیانیه مشترک عربستان سعودی و چین علیه ایران واکنش نشان داد.
تروئیکای اروپا بیانیه مشترکی را درباره واکنش ایران به قطعنامه ضدایرانی اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی صادر کردند.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در صفحه شخصی خود در توییتر در واکنش به بیانیه آمریکا عنوان کرد که سیاست فشار حداکثری آمریکا دلیل اصلی افزایش میزان غنی‌سازی اورانیوم توسط ایران بوده است.
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای که در وبگاه آن منتشر شده است، در واکنش به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مقر‌های احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق، گفت: ما قویا حملات موشکی و پهپادی ادامه‌دار ایران علیه اقلیم کردستان عراق را محکوم می‌کنیم.
شورای عالی قطر در واکنش به پیراهن خاص تیم ملی دانمارک برای جام جهانی 2022 بیانیه ای منتشر کرد.
در بخشی از بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی آمده است: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن ابراز همدردی با خانواده مهسا امینی و داشتن حس پدرانه و مادرانه فقدان فرزند خود از خداوند متعال برای آن مرحومه آرامش ابدی و برای بازماندگان طلب صبر می‌نماید. از آنجا که این اتفاق موجب جریحه‌دار شدن احساسات بسیاری از مردم شریف ایران شد، لازم است دستگاه‌های مسئول براساس دستور صریح روسای محترم قوای سه گانه کشور، ضمن بررسی دقیق و همه جانبه موضوع، نتایج آن را به اطلاع مردم و افکار عمومی برسانند و در صورت قصور یا تقصیر احتمالی با متخلفین برخورد لازم صورت پذیرد.
وزارت امور خارجه روسیه ساعاتی پس از آنکه کره‌شمالی به طور رسمی حق استفاده از حملات هسته‌ای پیشگیرانه را برای خود تایید کرد، گفت: «از نزدیک» تمامی فعالیت‌های نظامی در شبه جزیره کره را تحت نظر دارد.
در ادامه این بیانیه آمده است: اختیار طبقه‌بندی اسناد و خارج کردن آنها از حالت سری صرفاً با در اختیار رییس جمهور آمریکا است. این ایده که برای خارج کردن اسناد از حالت سری به تایید برخی از کارمندان نیاز است، پوچ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ