خبر رونمایی از پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش با واکنش‌های فراوانی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به تعیین سفیر از سوی عربستان در فلسطین این اقدام را یک پیام قاطع از سوی ریاض خطاب به تل آویو توصیف کردند.
رسانه‌های بیگانه به آزادسازی ۶ میلیارد دلار از اموال مسدود شده ایران در کره جنوبی واکنش نشان دادند.
رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در شمال و غرب نوار غزه خبر دادند.
شکست تیم فوتبال استقلال در فینال جام حذفی و رفتارهای ریکاردو ساپینتو بازتاب زیادی در رسانه‌های کشور پرتغال داشت و یک روزنامه حرکات سرمربی استقلال را «باورنکردنی» توصیف کرد.
رسانه‌های مطرح آمریکایی ضمن ارزیابی پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه، این پیروزی را نشانه تقویت احساسات ملی‌گرایانه و لغو تبعیت از آمریکا در ترکیه قلمداد کردند.
رسانه‌های آمریکایی، انتخاب مجدد رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهمری ترکیه را «دلیلی بر تقویت احساسات ملی گرایانه در این کشور برشمردند.»
توقف غیر قابل انتظار تیم الهلال عربستان مقابل تیم اوراواردز ژاپن در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به اشکال مختلفی در رسانه‌های عربستانی بازتاب داشته است.
رسانه‌های صهیونیستی به سفر وزیر خارجه ایران به لبنان و حضور در نوار مرزی میان این کشور و اراضی اشغالی واکنش نشان دادند.
واکنش رسانه‌های سعودی به شکست امشب مقابل تیم ایرانی
مادا ۹ فقط یک رندر کامپیوتری نیست که شرکت سازنده قصد تولید آن در آینده را داشته باشد، بلکه یک خودروی واقعی و قابل رانندگی است. همین موضوع آن را از محصولاتی مانند Ares S۱ و SP Automotive Chaos متمایز می‌کند.
وب‌سایت ردیابی پرواز نشان داد که پرواز ماهان‌ایر در نزدیکی دوبی به سمت فرودگاه کیش تغییر مسیر داده است.
چندی پیش ماجرای هانا و معصومه، دخترانی که CNN و نیویورک‌تایمز گفتند به آن‌ها تجاوز شد است را در رسانه‌های غربی منتشر شد. حالا گزارش صداوسیما درباره این ماجرا را مشاهده کنید.
پیروزی مقابل کرواسی به نظر آسانتر از آن چیزی بود که از آرژانتین انتظار می‌رفت اما به لطف مسی اکنون آنها فینالیست شده‌اند.
در پی انتشار گزارشی در روزنامه آمریکایی وال‌استریت‌ژورنال و ادعایی که در آن مبنی بر وجود تهدید «حمله‌ای قریب‌الوقوع» از سوی ایران به مواضعی در خاورمیانه مطرح شده بود، سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با همتای ایرانی خود در واکنش به این ادعا گفت، رسانه‌های غربی کارزاری برای ایجاد تنش‌زایی در منطقه خلیج فارس به راه انداخته‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم‌های جدید کانادا علیه تعدادی از رسانه‌های داخل کشور گفت: تحریم رسانه‌ها و اهالی قلم ایران، نشانه پوچ بودن شعار غرب درخصوص دسترسی آزاد به اطلاعات است.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، در واکنش به تحریم‌های جدید کانادا علیه تعدادی از رسانه‌ها در داخل کشور گفت: تحریم رسانه‌ها و اهالی قلم ایران، نقض بخشی از حقوق اساسی ملت ایران در رساندن صدا و نظر خود به جهانیان و نیز گویای پوچ بودن شعار غرب در خصوص "دسترسی آزاد به اطلاعات" و "آزادی بیان" است.
در واکنش به فضاسازی‌های خصمانه رسانه‌های فارسی زبان لندن نشین علیه جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته سفیر انگلیس در تهران توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
واکنش رسانه‌های معتبر به شکست اروگوئه مقابل ایران
مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامت رهبر انقلاب را نمونه‌ای از عملکرد مغرضانه و وحشتناک رسانه‌های غربی درخصوص مسائل مرتبط با ایران توصیف کرد.
مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامت رهبر انقلاب را نمونه‌ای از عملکرد مغرضانه و وحشتناک رسانه‌های غربی درباره مسائل ایران دانست.
مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامت رهبر انقلاب را نمونه‌ای از عملکرد مغرضانه و وحشتناک رسانه‌های غربی درخصوص مسائل مرتبط با ایران توصیف کرد.
محمد مرندی نوشت: تصور کنید که نیویورک تایمز و سایر رسانه‌های غربی در مورد دیگر موضوعات مرتبط با ایران چقدر وحشتناک و مغرضانه عمل می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ