با پایان‌یافتن رزمایش‌های ۴ روزه ارتش چین در واکنش به سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، پکن می‌گوید رزمایش‌های تازه‌ای را در آبهای اطراف این جزیره برگزار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع تازه وارد استقلال در شروع کارش در این تیم با بدشانسی بزرگی روبرو شده است
ژنرال عبدالوهاب الساعدی گفت: «ما می‌دانیم که مردی را که رهبری کمپین رسانه‌ای دولت اسلامی را بر عهده داشت، کشتیم. این مرد هرگز از رهبری داعش دور نیست، بنابراین ما معتقدیم و امیدواریم که رهبری کشته شده باشد.
مدیران استقلال به زودی دور جدید مذاکرات خود با ریکاردو ساپینتو را برای جلوگیری از شکایت او به فیفا از سر می‌گیرند.
دور رفت مسابقات نوزدهم خرداد به میزبانی شهرستان پیشوا برگزار می‌شود. همچنین تاریخ دور برگشت 6 تیر و تاریخ فینال 20 تیرماه تعیین شد.
فدراسیون مهدی تاج در تازه‌ترین چشمه از تردستی‌ها و قانون‌گریزی‌هایش با تشکیل کارگروهی با حضور سازمان بازرسی و باشگاه‌ها و مشاور و رئیس کمیته مقررات، بدون مصوبه هیات رئیسه قوانین نقل و انتقالاتی جدیدی ابلاغ کرد؛ یک مشت تصمیم عجیب و غریب!
کشورهای عضو اتحادیه اروپا روز چهارشنبه نخستین دور گفتگو‌ها بر سر تحریم‌های تازه پیشنهادی در خصوص تهاجم نظامی روسیه به اوکراین را که احتمالا برخی شرکت‌های چینی و ایرانی را هدف قرار خواهد داد، آغاز کردند.
سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان از دور جدید گفت‌وگوهای بین ایروان و باکو در واشنگتن خبر داد.
دور تازه اعتراضات به طرح افزایش سن بازنشستگی در فرانسه با ورود پلیس این کشور به خشونت کشیده شد.
منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که دور تازه ای از مذاکرات دولت مورد حمایت عربستان و دولت نجات ملی یمن در سوئیس شروع شده است.
با بسته شدن تارگت-۲ سازوکار ECM (مکانیسم هماهنگی اجرایی) که اوفک آن را پیشنهاد کرد و اکنون تصویب و راه‌اندازی نیز شده است چند اقدام اساسی علیه ایران انجام خواهد داد که عبارت است از رصد دقیق فعالیت‌های تحریم‌گریز ایران و اینکه چه شرکت‌ها و نهاد‌هایی ممکن است تحریم‌های ایران را دور بزنند.
دور میوه‌های لک‌دار و خراب را خط بکشید و اصلا این نوع میوه‌ها را نخرید. میوه‌های لک‌دار و خراب را نمی‌توانید مدت طولانی نگه دارید. همچنین لک این میوه‌ها می‌توانند به تمام سطح خود میوه و حتی سایر میوه‌ها هم منتقل و باعث غیرقابل‌استفاده شدن آن‌ها شوند.
وزیر امور خارجه: بازگشت روابط ریاض با تهران را به حالت طبیعی هم به نفع دو کشور و هم به نفع منطقه می‌دانیم. جمهوری اسلامی ایران همواره از گفت‌وگو و تعامل با عربستان سعودی استقبال کرده و با نقش‌آفرینی عراق پیشرفت خوبی در پنج دور گفت‌وگوهای قبلی داشته‌ایم و اکنون در حال تنظیم مرحله جدیدی از گفت‌وگوها هستیم.
دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال در حالی از امروز به صورت رسمی آغاز می‌شود که آرن داودی بازیکن تازه بازگشته به اردو، بازوبند کاپیتانی را در اختیار خواهد داشت.
کشور‌های استونی، لیتوانی، لاتویا و لهستان از کشور‌هایی هستند که به شدت خواستار دور تازه تحریم‌های روسیه علیه بخش هسته‌ای و شرکت دولتی روستام (Rosatom) هستند.
پیش نویس لایحه قانون حمایت و حفاظت از داده های شخصی وارد دور تازه ای از بررسی شده و به نظر می رسد به زودی پس از تایید نهایی در کارگروه اقتصاد دیجیتال برای تصویب به مجلس ارائه شود.
وزارت دفاع روسیه از دور تازه حملات این کشور علیه مواضع فرماندهی و نظامی اوکراین خبر داد.
پیش از این قرار بود دور تازه تمرینات را از پنجشنبه پیش رو آغاز کنند، اما با نظر یحیی گل‌محمدی این برنامه تغییر کرد.
وزارت خزانه داری آمریکا بار دیگر ادعاهای تازه ای را علیه دولت روسیه به بهانه جنگ اوکراین مطرح کرد.
صفحه سجاد غریبی در یک یادداشت اینستاگرامی اعلام کرد که او برای مدتی از دنیای مجازی خداحافظی کرده و به دور از حاشیه در حال تمرین زیر نظر مربی خود است. اما نگفته که در چه حوزه‌ ورزشی ای مشغول تمرین است.
وزیر دفاع ترکیه دور تازه ای از تهدیدات را علیه یکی از جزایر متعلق به یونان مطرح کرد.
نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی معتقد است که دور تازه گفتگوهای احیای برجام روند رو به رشدی را طی می کند.
نماینده اتحادیه اروپا در اراضی اشغالی در واکنش به دور تازه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، پاسخ مقاومت جهاد اسلامی را محکوم کرد.
جزئیات عملکرد بانک رفاه کارگران در راستای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در سال جاری، اعلام شد.
اکنون در جا به جایی آثار برنزی پارک هنرمندان، تکنیک‌هایی را به کار می‌بریم که از داخل بتون مسلح به فلز باشد که بتوان آن را به مجسمه گیر انداخت و شانس سرقت را کم کرد. به دنبال لحاظ کردن چنین تکنیک‌هایی در آثار جدید هستیم تا شاهد سرقت‌های کمتری باشیم. ولی قصد داریم برای حفاظت از آنهایی که کار شده با نامه نگاری‌هایی با مرکز فناوری شهرداری، آنها را با دوربین و کنترل از راه دور حفظ کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ