ارتش چین در واکنش به سفر تحریک‌آمیز پلوسی به تایوان، رزمایش‌هایی را اطراف این جزیره آغاز کرده است. علاوه بر هجوم جنگنده‌ها به خط حائل تنگه تایوان، ارتش چین پنجشنبه اعلام کرد که «حمله موشکی دقیقی» در تنگه تایوان به‌عنوان بخشی از رزمایش نظامی انجام داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بحبوحه بالا گرفتن تنش در مرز بین مینسک و ورشو، رئیس جمهور بلاروس از صدور دستور «تماس» با لهستان و وزیر دفاع این کشور نیز از افزایش نیروها در منطقه مرزی خبر داد!
یک روزنامه فرانسوی با اشاره به جنگ قدرت میان مقامات عربستان و امارات نوشت که این تنش‌ها میان دو طرف امروزه دیگر عیان شده است.
این مقام انتظامی افزود: پس از ممانعت همسر برادر این روحانی از ورود او به منزل و بالا گرفتن بحث و تنش میان این دو، مرد روحانی با از دست دادن کنترل خود به سمت همسر برادرش حمله‌ور شده و وی را مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد.
طعنه وزیر دفاع انگلیس به مقامات کی‌یف برای قدردانی از غرب بابت تامین و ارسال اسلحه به اوکراین، بازیگر سابق و رئیس جمهور کنونی اوکراین را مجبور به واکنش کرد!
با بالاگرفتن تنش‌ها میان روسیه و فرمانده ارتش خصوص «واگنر» وابسته به این کشور، وی اعلام کرد که کنترل روستوف را به دست می‌گیرد و به سمت مسکو حرکت می‌کند.
سه عابر پیاده در حال قدم زدن در پیاده‌رو بودند که ماشین شاسی بلند با سرعت بالا کنترل خود را از دست داد با آنها برخورد کرد.
عملکرد ایده‌آل مرادمند در بازی‌های اخیر استقلال شانس این بازیکن برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی برابر شاگردان ویسی را بالا برده است.
ارتش سوان طی بیانیه ای به نیروهای سیاسی نسبت به تلاش برای ادغام نیروهای شبه نظامی خود تحت عنوان نیروهای واکنش سریع در بدنه ارتش هشدار داد.
با بالاگرفتن بحث برکناری سرمربی تیم فوتبال النصر، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی این تیم تهدید به جدایی از النصر کرد.
با بالاگرفتن بحث برکناری سرمربی تیم فوتبال النصر، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی این تیم تهدید به جدایی از النصر کرد.
با بالاگرفتن تنش‌ها در جولان اشغالی، گروهی تحت عنوان «لوا القدس» مسئولیت پرتاب موشک‌ها از سوریه به مناطق اشغالی جولان را برعهده گرفت.
بعد از آنکه چندین مربی پیشنهاد لیدز برای به دست گرفتن سکان هدایت این تیم را رد کردند حالا شانس استیون جرارد برای نشستن روی صندلی سرمربی‌گری این تیم بسیار بالا است.
تنش‌‌ بین دو باشگاه مادریدی رئال و اتلتیکو بالا گرفته و این بار موضوع تنش تلاش رئال برای به خدمت گرفتن یکی از ستاره‌‌های نوجوان آکادمی روخی‌بلانکو است.
درگیری نظامی روسیه و اوکراین باعث شکل گرفتن بحران انرژی در آلمان شده و در کنار کمبود نیروی کار و تورم بالا در این کشور کارشناسان آینده روشنی را برای چند سال آینده پیش روی آلمان نمی‌بینند.
بالاگرفتن جدال لفظی علی فتح‌الله‌زاده و مصطفی آجورلو با واکنش تند سازما خصوصی‌سازی همراه شد.
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: متاسفانه صنایع ما از ارزش افزوده بالایی برخوردار نیستند بلکه گرفتن بازارهای صادراتی به دلیل رانت خوراک و سوخت ارزان مورداستفاده است که این موضوع در رابطه با شدت مصرف بسیار بالای انرژی در ایران خود را نشان می‌دهد. در واقع با اعطای رانت سوخت و خوراک ارزان به صنایع برای صادرات، عملا به خریداران خارجی یارانه می دهیم.
در آستانه جام جهانی و بالاگرفتن تب فوتبال، فیلم مستند سینمایی «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به کارگردانی الله ‌کرم رضائی‌زاده از روز چهارشنبه 18 آبان در گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش درآمده است.
همزمان با بالاگرفتن تنش‌ها میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در آمریکا، رئیس مجلس نمایندگان این کشور با اشاره به واکنش جمهوری‌خواهان به حمله به همسرش، از احتمال بازنشستگی خود خبر داد.
یک روزنامه انگلیسی مدعی است باشگاه چلسی بعد از بالا گرفتن تنش بین کریستیانو رونالدو و منچستریونایتد به جذب این ستاره پرتغالی ابراز تمایل کرده است.
برگزاری بازی دوستانه با روسیه، باعث شده تا یک حزب سیاسی مستقر در سارایوو، فدراسیون فوتبال بوسنی را تهدید کند.
در ادامه بالاگرفتن تنش‌ها پس از سفر جنجالی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، چین چند مقام ارشد تایوان را تحریم کرد.
بررسی اولیه حاکی از این بود که به دنبال وقوع یک تصادف جزئی بین دو خودرو، درگیری لفظی بین رانندگان ایجاد می‌شود که با بالا گرفتن درگیری راننده یکی از خودروها پیاده می شود و در این حین راننده ۲۰۶ اقدام به زیر گرفتن او می کند.
به نظر می‌رسد سجاد غریبی ورزشکار اینستاگرامی ایرانی در بازگشت به کشور با برخورد و توبیخ از سوی مسئولان مربوطه مواجه بشود.
به نظر می‌رسد سجاد غریبی ورزشکار اینستاگرامی ایرانی در بازگشت به کشور با برخورد و توبیخ از سوی مسئولان مربوطه مواجه بشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ