ارتش چین در واکنش به سفر معاون رئیس‌ منطقه تایوان به آمریکا، رزمایش جدیدی در اطراف جزیره تایوان آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رزمایش مشترک نیروی هوایی ارتش چین و نیروی هوایی ارتش امارات در غرب چین آغاز شد.
رزمایش نیروی دریایی سپاه برای دفاع مستحکم از جزایر ایرانی در خلیج فارس با تمرکز بر جزیره بوموسی از بامداد امروز (چهارشنبه) آغاز شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش امشب در اصفهان آغاز می‌شود.
رزمایش مشترک دریایی روسیه و چین با هدف تقویت همکاری‌های دریایی و حفظ ثبات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام از ۲۰ تا ۲۳ ژوئیه برگزار خواهد شد.
ناتو از امروز بزرگترین رزمایش هوایی تاریخ خود را در آلمان با مشارکت ۲۵ کشور آغاز می‌کند.
منابع عبری از آغاز مانوری جدید از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی اراضی اشغالی، هم مرز با لبنان و سوریه خبر می‌دهند.
کره شمالی اعلام کرد رزمایش کنونی آمریکا و کره جنوبی در نزدیکی مرزهای این کشور، رزمایش جنگی خطرناک علیه یک قدرت اتمی است.
وزارت دفاع امارات امروز از برگزاری رزمایشی با آمریکا خبر داد و به اهداف آن اشاره کرد.
در واکنش به دیدار رئیس جزیره تایوان با مقامات ارشد آمریکا، ارتش چین اعلام کرد رزمایشی ۳ روزه را در تنگه تایوان آغاز کرده است.
در واکنش به دیدار رئیس جزیره تایوان با مقامات ارشد آمریکا، ارتش چین اعلام کرد رزمایشی ۳ روزه را در تنگه تایوان آغاز کرده است.
ارتش روسیه با مشارکت سه هزار نظامی و ۳۰۰ یگان تجهیزاتی، رزمایشی را آغاز کرد که در آن از سامانه موشک های هسته ای «یارس» استفاده می کند.
روسیه با مشارکت سه هزار نظامی و ۳۰۰ یگان تجهیزاتی، رزمایشی را آغاز کرد که در آن از سامانه موشک های هسته ای «یارس» استفاده می کند.
امیر دریادار دوم تاج الدینی تصریح کرد: امنیت تعطیل بردار نیست و تمرینات در جهت ارتقای امنیت نیز تعطیل بردار نیست و با نزدیکی به ایام نوروز در کشورمان ما تمرینات را تعطیل نکردیم و امیدواریم با رعایت همه شرایط سناریوهای از پیش تعیین شده رزمایش با با ایمنی کامل در دریا انجام دهیم.
رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی از امروز ۲۴ اسفند ماه با حضور نیروی دریایی ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی روسیه و نیروی دریایی ارتش چین در شمال اقیانوس هند آغاز می‌شود.
فیلیپین و آمریکا امروز رزمایش نظامی مشترک و گسترده ای را آغاز کردند؛ تمرین های نظامی ۳ هفته ای که هشدار چین را در پی داشت.
منابع سعودی از آغاز رزمایشی در امارات با حضور نیروهای این کشور خبر دادند.
نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که این رزمایش در آب‌های جنوبی ایران، دریای عرب، دریای سرخ، دریای عمان، اقیانوس هند و مناطق ساحلی شرق آفریقا انجام می‌شود.
آمریکا امروز رزمایش دریایی بزرگی را با مشارکت هم پیمانانش در منطقه شروع کرده است که دامنه آن بسیار گسترده است.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: مرحله عملیاتی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ در منطقه عمومی شمال غرب، غرب و مرکز کشور از امشب آغاز می‌شود.
وزارت دفاع بلاروس امروز با صدور بیانیه ای از آغاز رزمایش هوایی مشترک میان نیروهای این کشور و نیروهای روسیه خبر داد.
امیر سرتیپ شیخ، بیان کرد: یگان‌های پیاده، زرهی، مکانیزه، سامانه‌های پدافندی، دریایی و شناورهای زیرسطحی و سطحی که از روزهای قبل در منطقه عمومی رزمایش حضور یافته‌اند، از دقایق قبل مرحله اصلی و عملیاتی خود را آغاز کردند.
وزارت دفاع ژاپن اعلام کرد که رزمایش مشترک «شمیر بُران» این کشور با نیروهای آمریکایی امروز پنج‌شنبه آغاز شده است.
نیروهای ارتش کره جنوبی رزمایش دفاعی سالانه خود را با هدف تقویت قوای سئول برای واکنش به «تهدیدهای اتمی و موشکی کره شمالی»، آغاز کردند.
سه کشور سوئد، فنلاند و انگلیس رزمایش مشترک چند روزه ای را آغاز کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ