هلال احمر اعلام کرد:طی سه روز گذشته و در شروع تعطیلات نوروزی ۵۶۰ مورد عملیات امدادی برای کمک به هموطنان در حوادث مختلف انجام شده که ۶۳ درصد از کل حوادث مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل ثبت استان هرمزگان از ثبت ۵۰۰ مورد چند قلوزایی از ابتدای سال ۱۴۰۱ در این استان خبر داد.
طی هفته ای که گذشته قیمت طلا و سکه تمام همچنان روند نزولی خود را حفظ کرد و از آن طرف قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه یک گرمی ثابت ماند. همچنین حباب سکه در بازار ۵ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان است.
در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و ۵۶۰ کیلوگرم مواد افیونی، تعداد سه قبضه سلاح و مقادیری مهمات جنگی و ۲ دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.
روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد اعلام کرد: ۵۶۰ میلیون دلار ارز که به علت تحریم‌ها در خارج از کشور بلوکه شده بود با تلاش پاسداران گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه استان به کشور بازگشت.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تعداد ۱۰۸ هزار و ۵۶۰ نفر در استان و ۸۲ هزار و ۸۷۸ نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان خراسان رضوی در تعطیلات نوروزی اسکان داشتند.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: بخشی از پروژه تامین ۵۶۰ میلیون مترمکعب از منابع آب جنوب استان اصفهان آغاز شده اما برای ادامه نیاز به مساعدت و همراهی وزارت نیرو است.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: بخشی از پروژه تامین ۵۶۰ میلیون مترمکعب از منابع آب جنوب استان اصفهان آغاز شده اما برای ادامه نیاز به مساعدت و همراهی وزارت نیرو است.
بر اساس آمار‌های رسمی، زمین لرزه بامدادی امروز در ترکیه ۹۱۲ قربانی و در سوریه ۵۶۰ کشته برجا گذاشته است.
موشک مافوق صوت HAWC، با استفاده از یک موتور «اسکرم‌جت» ساخته شده توسط شرکت Aerojet Rocketdyne به سرعت بیش از پنج ماخ در مسیر ۵۶۰ کیلومتری خود رسید.
شهردار تهران با بیان اینکه مهمترین موضوع برای تهران نوسازی شهری است، گفت: در تهران ۱۲ هزار هکتار بافت ناپایدار که ۴ هزار و ۵۶۰ هکتار آن بافت فرسوده است، وجود دارد.
بورس انرژی ایران هفته سوم مهرماه ۱۴۰۱ را با ۱۵ هزار و ۹۰۶ میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۶۰ ریال ارزش معاملات به پایان رساند و بیش از ۱۵ هزار و ۷۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۷۵۰ ریال از این معاملات برای دادوستد ۹۶ هزار و ۳۰۹ تن فرآورده هیدروکربوری در تابلوی بازار فیزیکی این بورس انجام شد.
در هفته گذشته، ارزش کل معاملات انجام‌شده در بورس انرژی ایران ۲۴ هزار و ۹۷۱ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال بود که ۲۴ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال آن سهم معاملات ۱۸۷ هزار و ۱۳۶ تن فراورده در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران بود.
اردبیل-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: خشکسالی و حوادث غیرمترقبه در سال‌جاری بیش از ۵۶۰ میلیارد ریال به محصولات کشاورزی اردبیل خسارت وارد کرده است.
شهردار یزد از فرونشست ۵۶۰ نقطه شهر پس از سیل اخیر و احداث دو سیل بند توسط نیروی زمینی ارتش خبر داد.
مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: انتشار اوراق گام در یک ماه اخیر به ۷ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان رسید.
کاپیتان تیم ملی هندبال قرارداد خود را با باشگاه سپاهان برای ۳ فصل دیگر تمدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ