مشهد ـ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آغاز اجرای طرح امداد زمستانی اورژانس در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سایپایدک از حضور فعال سایپایدک در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش ۷۵ درصدی مشارکت مردم در طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای ماه محرم خبر داد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمت‌‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا می‌کند.
رئیس کمیته امداد در پیامی از همراهی صمیمانه و همدلانه مردم نیکوکار و خیران در طرح اکرام ایتام و محسنین و برگزاری پویش‌های ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر کرد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران در خصوص اجرای طرح «هر ایرانی، یک یتیم» گفت: حامیان مالی می‌توانند با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان در این طرح مشارکت و از ایتام و محسنین حمایت کنند.
مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در بازدید میدانی از نمایندگی‌های شهر تهران و ناوگان شرکت امداد خودرو ایران در ایام نوروز روند رسیدگی به نیازها و درخواست‌های مشتریان را مورد ارزیابی قرار دادند.
معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰۲ بهمن موتور از ۲۵ اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی در ۱۴ فروردین خبر داد.
معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش از اجرای طرح امداد نوروزی ۱۴۰2 بهمن موتور از 25 اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی در 14 فروردین خبر داد.
سخنگوی جمعیت هلال‌احمر از نجات ٤١ نفر در عملیات‌های رهاسازی در جریان دو روز نخست اجرای طرح ملی امداد و نجات و خدمات بشردوستانه نوروز ١٤٠٢ خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در راستای تکریم مشتریان و مسافران در ایام تعطیلات، هزینه ایاب و ذهاب تمامی خدمات که از سوی امدادگران در طرح امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا صورت خواهد گرفت، رایگان خواهد بود.
طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۴۰۲ به منظور تسهیل خدمات‌رسانی به هم وطنان سراسر کشور در ایران‌خودرو از ۲۴ اسفند و در سایپا از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آغاز اجرای طرح ملی «منتظران ظهور» خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر برنامه‌های این جمعیت ویژه اعیاد شعبانیه و طرح منتظران ظهور را تشریح کرد.
شرکت امدادخودرو ایران با تجهیز سبد امدادی (ویژه زمستان) ناوگان این شرکت برای امدادرسانی و یا حوادث احتمالی در زمان بحران و بارش برف و باران آماده ارایه خدمت به هموطنان است.
مشهد ـ با حضور دستگاههای امدادی و خدمات رسان طرح ترافیک زمستانی پلیس راه در جاده‌های خراسان رضوی آغاز و تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به حضور ۶۶۵ گشت پلیس در اجرای طرح زمستانه پلیس راه استان گفت: ۱۶۹۷ نفر نیروی امدادی در این ایام به مردم خدمات رسانی می کنند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به آموزش امداد و نجات در قالب طرح دادرس گفت: آموزش‌ها به صورت دائمی ادامه خواهد یافت.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران، گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار و ۸۸۱ طرح اشتغال تحت نظارت و خدمات فنی و پشتیبانی کمیته امداد استان تهران هستند.
رئیس سازمان امداد و نجات کشور از درمان ۱۴ هزار و ۵۹ زائر در طرح همسفران خورشید تا اول مهر خبر داد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از راه‌اندازی ۳۲۸۵ طرح اشتغال برای مددجویان در بخش صنایع کوچک خبر داد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در بررسی‌های انجام شده، ۹۳ درصد طرح‌های اشتغال اجرا شده مددجویان در سال ۱۴۰۰ در مسیر درست در حال فعالیت است.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران جزئیات اجرای طرح اطعام حسینی و همچنین توزیع غذای گرم رایگان میان نیازمندان در ماه محرم را اعلام کرد.
گناباد ـ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طرح حامی‌یابی برای بیماران نیازمند به صورت آزمایشی در خراسان رضوی اجرا و پس از نتیجه‌گیری مناسب در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.
رئیس کمیته امداد از اجرای آزمایشی طرح حامی‌یابی برای بیماران نیازمند در خراسان رضوی خبر داد و گفت: این طرح پس از رفع اشکالات در سراسر کشور اجرا می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ