رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به آموزش امداد و نجات در قالب طرح دادرس گفت: آموزش‌ها به صورت دائمی ادامه خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که آموزش‌ خلبانان اوکراینی برای هدایت هواپیماهای اف ۱۶ آمریکایی تا مرحله تکمیلی زمان زیادی نیاز خواهد داشت.
دوره آموزشی امدادرسانی در تجمعات انبوه ویژه عملیات اربعین ۱۴۰۲ برای امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر سراسر کشور برگزار می‌شود.
احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش می‌گوید شهریه‌ها از ۵ میلیون تا ۴۸ میلیون تومان متغیر است. البته پرداخت این ارقام برای خانواده‌ها به‌ویژه والدین دارای چند فرزند ساده نیست، اما به گفته محمدحسن آصفری نماینده اراک در مجلس، رقم شهریه مدارس از این اعداد بسیار بالاتر بوده و هزینه ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است. مبالغی که به بهانه آموزش یوگا، زبان، استخر و... دریافت می‌شود.
معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با حضور فعال، پویا و به موقع در تمامی بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه، همواره در جهت آسایش و امنیت ملت ایران گام برمی‌دارد.
قائم مقام کمیته امداد امام‌خمینی (ره) گفت: شرکت‌های دانش بنیان علاوه بر اشتغالزایی با تکیه بر دانش و آموزش مهارت باعث پایداری مشاغل می شوند.
سرپرست سازمان امداد ونجات با بیان اینکه ۲۸ شهر آلوده به مین در کشور وجود دارد، از آموزش ۷۴۰ هزار نفر در پروژه آگاه‌سازی از خطرات مین و مهمات باقی‌مانده از جنگ خبر داد.
قائم مقام سازمان امدادو نجات هلال احمر گفت: بیش از ۲۰ هزار امدادگرمتخصص و آموزش دیده در حال حاضر در سراسر کشور با هلال‌احمرهمکاری و آمادگی مقابله با حوادث را دارند.
معاون، آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر از برنامه ریزی هلال‌احمر برای تاسیس مدرسه کار و دانش امداد و نجات با همکاری آموزش و پرورش خبر داد.
قراردادن یک رمز پیچیده، شامل اعداد، حروف و کاراکتر‌ها گاهی باعث فراموشی پسورد وای فای می‌شود. اگر در گذشته از وای فای برای هر دستگاهی از جمله لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه استفاده کرده اید، برای مراجعه بعدی و استفاده از وای فای، دیگر نیازی به وارد کردن رمز نخواهید داشت. اما ممکن است بخواهید دستگاه جدیدی را به وای فای متصل کنید و متوجه شوید اصلا آن را به یاد نمی‌آورید. اما نباید نگران باشید، چرا که چندین روش برای پیدا کردن رمز وای فای فراموش شده وجود دارد.
تیراندازی تصادفی یک سرباز کره جنوبی در جریان یک دوره آموزشی در امتداد مرز کره شمالی، سئول را مجبور کرد تا با پیونگ‌یانگ تماس گرفته و ماهیت حادثه را شرح دهد.
گناباد ـ رئیس اداره گاز گناباد گفت: جریان گاز واحدهای تولیدی، اداری(به جز ادارات امدادی)، مساجد، حسینیه ها، دانشگاهها و مراکز آموزش و عالی و مدارس در سطح شهرستان گناباد قطع شد.
استانداری قم اعلام کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی، مراکز دانشگاهی (بخش آموزشی و اداری) کلیه مقاطع تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش، سازمانها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی ودرمانی وبانک‌ها در روز پنج شنبه مورخ ۲۲ دیماه ۱۴۰۱ در سطح استان فعالیت آن‌ها بصورت دور کار خواهد بود.
معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر با اشاره به بحران مالی در این جمعیت گفت: بودجه مورد نیاز هلال‌احمر در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۰۰ هزار میلیاد تومان است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح همتا (هر مربی تربیت ۱۱۲ دانش آموز) در سطح مدارس و کانون‌های دانش آموزی هلال احمر خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش امداد و نجات نیاز رشد مهارت‌های اجتماعی است. اگر این مهارت‌ها نباشد، تفکر و اندیشه ایجاد نمی‌شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش امداد و نجات لازمه رشد مهارت‌های اجتماعی است. اگر این مهارت‌ها نباشد، تفکر و اندیشه ایجاد نمی‌شود.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آموزش ١٥ هزار امدادگر و نجاتگر تا پایان سال جاری برای تشکیل تیم‌های تخصصی واکنش سریع در شعب و مراکز استان‌ها خبر داد.
معاون آموزش و پژوهش از برگزاری دوره‌های امدادی و تخصصی ویژه اهالی رسانه و خبرنگاران بحران خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر تنها یک نهاد امدادی نیست بلکه نهادی است که در عرصه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان و محرومیت زدایی و آموزش نیز به جامعه خدمت می‌کند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ هزار و ۵۷۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برخوردار شدند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، گفت: ۶۲۵ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان تهران با شرکت در کنکور ۱۴۰۱ حائز رتبه‌شده و در دانشگاه‌های مختلف پذیرفته شدند.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: با توجه به برنامه‌های آموزشی ویژه زوجین، آمار طلاق در بین مددجویان بسیار کمتر از آمار سطح جامعه است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با حضور در دوره آموزشی تشکیل تیم های تخصصی امداد و نجات در خانه های هلال، تشکیل تیم های تخصصی در خانه های هلال را اتفاقی مهم دانست.
گفتنی است ایشان با حضور نیروهای امدادی و اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال داده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ